De la artizanal la digital la Muzeul Național al Țăranului Român
https://www.ziarulmetropolis.ro/de-la-artizanal-la-digital-la-muzeul-national-al-taranului-roman/

Muzeul Naţional al Țăranului Român sărbătoreşte 23 de ani de la refondare prin lansarea unei aplicaţii de mobil. Marţi, 5 februarie 2013, Muzeul Naţional al Ţăranului Român împlineşte 23 de ani de la refondarea sa. Cu această ocazie, de la ora 18.00, Muzeul Ţăranului, în colaborare cu agenţia de publicitate Draftfcb, îşi invită fanii, la Clubul Țăranului, […]

Un articol de Andrada Văsii|5 februarie 2013

Muzeul Național al Țăranului Român sărbătorește 23 de ani de la refondare prin lansarea unei aplicații de mobil.

Marți, 5 februarie 2013, Muzeul Național al Ţăranului Român împlineşte 23 de ani de la refondarea sa.
Cu această ocazie, de la ora 18.00, Muzeul Ţăranului, în colaborare cu agenţia de publicitate Draftfcb, îşi invită fanii, la Clubul Țăranului, să afle în timp real noutăţile şi calendarul de evenimente MNŢR, folosind noua aplicaţie pentru telefonul mobil. Iar de la ora20:00Vasile Dinu şi Taraful de la Mârşa vor susţine un concert la care intrarea este liberă.

Aplicaţia este disponibilă iniţial doar pentru terminale mobile care folosesc sistemul de operare iOS şi poate fi descărcată gratuit din AppStore.

„Ideea pentru aplicaţia MNŢR a venit în mod natural – aveam deja o simpatie pentru Muzeul Ţăranului Român, pentru ca MNȚR a devenit și un hub cultural, ba chiar un loc de hangout. Este un muzeu care ţine pasul cu mediile noi. Pe lângă turul virtual al muzeului, aplicaţia MNŢR vine ca o completare a prezentei Muzeului Național al Țăranului Român în mediul digital.”, declară Andrei Mihăilescu, Copywriter Draftfcb.

Din interfaţa aplicaţiei, personalizată cu motive tradiţionale româneşti, utilizatorii pot accesa două secţiuni principale: Muzeu şi Evenimente. Prima secţiune conţine informaţii istorice, dar şi date utile precum adresa, programul sau preţul biletelor, iar secţiunea Evenimente conţine un calendar mereu actualizat al proiecţiilor de filme, concertelor, lansărilor de carte şi altor evenimente găzduite de Muzeul Ţăranului.

„Având în vedere că Muzeul Național al Ţăranului Român are o efervescenţă aparte, aplicaţia a fost gândită pentru a permite utilizatorilor de iPhone să fie la curent cu toate evenimentele care se organizează la Muzeul Ţăranului, dar serveşte şi ca o sursă de informaţii pentru cei care n-au trecut încă pragul muzeului”, adaugă Sorin Tofan, Art Director Draftfcb.

Aplicaţia va fi promovată printr-o campanie media OOH şi indoor neconvenţională. Pe panouri vor fi montate covoare lucrate manual al căror model formează un QR Code. QR Code-ul trimite către link-ul din Appstore de unde se poate lua aplicația.

Lucrate manual, explorate digital este ideea care surprinde esenţa campaniei dezvoltate pentru Muzeul Național al Ţăranului Roman – un amestec între vechi şi nou care s-a materializat prin covoare tradiţionale cu modele care formează un QR Code cu link-ul către aplicaţie”, explică Claudiu Dobriţă, Creative Director Draftfcb.

Scanarea codului QR poate returna două variante de răspuns: pentru utilizatorii de iPhone, aceasta va deschide pagina noii aplicaţii MNŢR din AppStore, care poate fi descărcată şi instalată, în timp ce posesorii altor tipuri de smartphone vor putea accesa o pagină pentru mobil dedicată Muzeului Ţăranului.

Echipa care a lucrat la proiect a fost formata din: Claudiu Dobriță (Creative Director), Cătălin Rulea (Head of Art), Andrei Mihăilescu (Copywriter), Adrian Roșu (Art Director), Sorin Tofan (Art Director), Valentin Milcoveanu (Prepress Layoutist), Cristian Erbașu (Graphic Designer), Marian Csosz (Senior Production Executive), Cristina Badea (Account Director), Flavia Marin (Account Manager), Laura Blebea (Account Executive), Liliana Tiu (Media Manager).

 

 

Sursa: MTR

27
/02
/24

Prima zi a primăverii aduce pe scena Sălii Radio un mărțișor muzical ! Vineri, 1 martie 2024 (de la 19.00), ORCHESTRA NAȚIONALĂ RADIO va interpreta Simfonia nr. 1 - Simfonia primăverii, semnată de ROBERT SCHUMANN, un tablou muzical al anotimpului revenirii la viață.

27
/02
/24

Admiratorii lui Nicolae Corjos vor putea vedea sau revedea la Cinemaraton pe 27 februarie filmele Ora zero, Pădurea nebună, Un studio în căutarea unei vedete, Declaraţie de dragoste, Liceenii, Extemporal la dirigenţie, Liceenii Rock’n Roll, Alo aterizează străbunica, documentarul Sergiu Celibidache.

27
/02
/24

Luna martie vine mereu cu provocarea de a găsi mărțișorul perfect și cadoul ideal pentru femeile din viața noastră. Pe lângă flori și darurile – simbol, Vanner Collective propune și cadoul – experiență, cu un program de cinci mărțișoare teatrale cu cinci perspective feminine, care vor putea fi văzute între 3 și 17 martie, în diferite spații din București: „Cassandra”, „Tot ce e minunat în lume”, „Komorebi. Lumina care se filtrează printre copaci”, „Lemons. Lemons. Lemons. Lemons. Lemons.” și „Lungs”.

27
/02
/24

SkyShowtime a confirmat astăzi că Ted va fi disponibil pentru vizionare în toate piețele în care serviciul este disponibil, începând din 22 februarie. Primele patru episoade vor fi disponibile pentru vizionare în exclusivitate pe SkyShowtime din 22 februarie, urmând ca celelalte episoade să fie disponibile din 11 aprilie.

27
/02
/24

Turneul SoNoRo Conac ajunge în 2024 la ediția a XII-a, intitulată „L’heure bleue” – un titlu inspirat de acel interval de timp în care finalul de zi se pregătește să facă loc înserării, apoi nopții. „Ora albastră” va fi – din perspectiva SoNoRo – un spațiu de visare și un răstimp în care muzica se materializează, trece dincolo de contururi și prinde viață în mod desăvârșit, în unele dintre cele mai frumoase edificii din țara noastră.

27
/02
/24

Între 6 și 7 aprilie va avea loc Digital Nomad Summit, conferința dedicată celor care vor să lucreze și să trăiască oriunde în lume. Timp de două zile, 12 speakeri locali și internaționali vor oferi inspirație, povești și instrumente valabile pentru cei care vor să-și schimbe locuința și să lucreze din Asia sau Europa.