23
/03
/20

Ne-am întors la o carte clasică – “I.L. Caragiale despre lume, artă și neamul românesc”, antologie de Dan C. Mihăilescu, publicată la Editura Humanitas încă din 1994 (și republicată în 2012). Să vedem, deci, ce mai vedea Nenea al nostru la noi.

23
/03
/20

Din cauza epidemiei de coronavirus şi a instaurării stării de urgenţă, suntem forţaţi la suspendarea multor activităţi şi relaţii, inclusiv relaţia noastră cu teatrul, ca artă vie, este întreruptă. În aşteptarea zilelor când vom putea să  jucăm live producţiile din Repertoriul Stagiunii, vă propunem un repertoriu special, cu spectacole din arhiva Teatrului Tamási Áron, pe care le vom transmite online, în fiecare miercuri şi duminică, de la ora 20.00.

22
/03
/20

Teatrul Național din Cluj-Napoca va difuza online, pe site-ul instituției, o selecție dintre cele mai apreciate producții ale sale. Difuzarea reprezentațiilor va coincide cu serile tradiționale de spectacol pe scena mare a teatrului: în fiecare seară de marți, joi, sâmbătă și duminică un spectacol va putea fi urmărit online pe website-ul teatrului. Spectacolul va începe la ora 19:00 și va fi disponibil spre vizionare timp de 23 de ore.

22
/03
/20

În contextul epidemiologic COVID-19, în care prima măsură recomandată de autorități, pentru evitarea propagării virusului, este distanțarea socială, Teatrul Național „Radu Stanca” Sibiu, care și-a suspendat toată activitatea de spectacole în perioada stării de urgență decretată de autoritățile centrale ale statului, face un apel public pentru respectarea cu strictețe a recomandărilor autorităților și mută activitatea de pe scenă, în mediul online.

20
/03
/20

Primul festival boutique din România, AWAKE, a decis să anuleze cea de-a patra ediţie a evenimentului. Aceasta era programată între 14 şi 16 august 2020, pe spectaculosul domeniu Teleki din Gorneşti, Mureş, cu un line-up impresionant ce propunea ca headlineri artişti precum JP Cooper, Asaf Avidan, White Lies, Dubioza Kolektiv, Viţa de Vie “În Corzi”, Asian Dub Foundation, Dimension, Camo & Krooked. AWAKE va anula toate concertele stabilite pentru ediţia de anul acesta a festivalului.

20
/03
/20

Radio România Cultural sporește semnificativ difuzarea artiștilor români a căror activitate este puternic afectată de epidemia de coronavirus. Începând de astăzi, postul va promova și difuza cu prioritate creații muzicale interpretate de artiștii români, oferind astfel publicului șansa de a se întâlni cu interpreții preferați, în contextul anulării tuturor evenimentelor culturale. Întregul format muzical al postului se va axa preponderent pe muzica sau interpretarea românească.

Page 2 of 86812345...102030...Last »