Distracția continuă și în weekend la B-FIT in the Street!
https://www.ziarulmetropolis.ro/distractia-continua-si-in-weekend-la-b-fit-in-the-street/

Magia B-FIT in the Street! continuă şi în următoarele zile. Peste 20 de acte artistice ce au la bază coregrafii impresionante, maşinării de dimensiuni impunătoare, dar şi elemente de improvizaţie şi interacţiunea cu mulţimile vor face deliciul publicului bucureştean, deja loial festivalului organizat de ARCUB şi ajuns la cea de-a VII-a ediţie. 

Un articol de Liliana Matei|6 iunie 2015

Sâmbătă, în Piața Universității, Malaya va mişca la propriu spectatorii: nu vor exista observatori, ci doar participanţi la bătălie. În timp ce mulţimea îşi va găsi drumul pe lângă obstacole, actorii şi obiectele se vor mişca printre şi alături de public. Spectacolul este precum o călătorie nesfârşită, plină de aventuri printre vise şi coşmaruri, către o destinaţie necunoscută.

În Piața George Enescu, organizatorii au pregătit un alt moment impresionant –Waterlitz. Un mix inedit între teatru de stradă şi efecte pirotehnice impresionante, Waterlitz este un spectacol uimitor combinat cu o portretizare îndrăzneaţă a problemelor presante din zilele noastre.

Malaya9

Trupele mobile ce vor împânzi Centrul Istoric vor aduce un plus de energie pozitivă într-o zonă deja animată: Crazy Clowns vor împărți afecțiune trecătorilor, Ants Orchestra și Orange Drummers vor aduce ritmuri antrenante pe străzi, iar Invisible Men, Human Robots, Mirror Family și Royal Snails vor surprinde publicul cu momentele de improvizație pline de umor de calitate.

De asemenea, spaniolii de la Santa Cruz Carnival Group vor aduce în centrul Bucureștiului savoarea magică a unui festival renumit în toată lumea. Acest grup energic de dansatori va uimi publicul cu frumoasele sale costume cu pene colorate şi mult sclipici. Muzica la volum maxim, exotismul fetelor costumate şi atmosfera electrizantă vor transpune mulțimea în atmosfera de vacanţă de pe frumoasele plaje din Spania.

Programul complet al festivalului, precum si informații despre trupele participante sunt disponibile pe site-ul festivalului, pe www.arcub.ro și pe pagina de Facebook B-FIT in the Street!

Accesul la toate reprezentațiile din cadrul festivalului este gratuit.

05
/04
/24

Festivalul Filmului Palestinian, organizat de Centrul Cultural Mahmoud Darwish sub patronajul Ministerului Culturii din Palestina și al Ambasadei Statului Palestina în România, va avea loc între 18 și 21 aprilie la București și pe 28 aprilie în Cluj-Napoca iar programul detaliat și biletele sunt acum disponibile.

05
/04
/24

Brașov Jazz & Blues Festival, unul dintre marile festivaluri urbane de gen din România, revine între 15 și 18 august 2024, cu cea de-a 12-a ediție, iar orașul Brașov va fi din nou gazdă pentru peste 100 de artiști din toate colțurile lumii, care vor învălui publicul în ritmurile vibrante ale muzicii născute din jazz și blues.

04
/04
/24

Evenimentele interdisciplinare propuse în proiectul de cercetare coregrafică ROOTS, un proiect AREAL co-finanțat de AFCN, vin în întâmpinarea crizei generalizate care ne împresoară, căutând soluții pe măsura complexității problemelor suprapuse și interdependente cu care ne confruntăm, îndemnând la o explorare a rădăcinilor ce unesc omul, societatea în care trăim și întreaga biosferă.

02
/04
/24

Institutul Cultural Român participă în premieră, prin ICR Bruxelles și Centrul Național al Cărții, cu un stand propriu la „Foire du livre de Bruxelles / Târgul Internațional de Carte de la Bruxelles”, care se va desfășura în perioada 4-7 aprilie 2024, la Centrul de expoziții Tour et Taxis din capitala Belgiei.

02
/04
/24

Mobius & The Institute transformă centrul Bucureștiului într-un hotspot al culturii Hip-hop. Cea mai mare expoziție a artistului Saddo ocupă Piața Amzei.

29
/03
/24

Romanian Design Week, un festival multidisciplinar dedicat industriilor creative ce promovează designul, arhitectura, creativitatea și inovația, lansează în colaborare cu UniCredit Bank un concurs destinat tinerilor ilustratori și designeri grafici din România, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Scopul competiției este crearea colecției oficiale de obiecte de merchandising pentru festival, având ca temă "Unlock the City".