Editura Nemira și agenția Saatchi&Saatchi, premiate pentru campania Bookvertising
https://www.ziarulmetropolis.ro/editura-nemira-si-agentia-saatchisaatchi-premiate-pentru-campania-bookvertising/

În cadrul premiilor de excelenţă în HoReCa. editura Nemira şi agenţia Saatchi&Saatchi au primit Premiul Special pentru campania naţională Bookvertising de promovare a cititului.

Un articol de Liliana Matei|21 octombrie 2022

„Premiile GastroArt sunt o formă de recompensare a excelenței și performanțelor în HoReCa din ultimul an. Alegerile sunt subiective, deloc exhaustive și se bazează pe experiența directă. Spre deosebire de anii precedenți, în 2022 am hotărât să acordăm multe premii actorilor principali din retail pentru diferite campanii de valorificare a patrimoniului gastronomic local, dar și de încurajare și promovare a micilor producători”, spune Cosmin Dragomir, unul dintre inițiatorii Gastroart.

Bookvertising este o inițiativă care își dorește să susțină literatura română contemporană, plasând în reclamele brandurilor cărți scrise de autori români, cărora le oferă astfel mai multă expunere și vizibilitate.

Adesea, cărțile nu apar în reclame, iar când o fac, sunt doar parte din recuzită, fără a fi recognoscibile. Întrebarea de la care a pornit totul, a fost: „Cum ar fi ca aceste cărți să fie reale și vizibile, ba chiar să aparțină autorilor români?” Așa au luat naștere Bookvertising și platforma www.bookvertising.ro.

Mai multe branduri s-au alăturat deja acestei inițiative prin postări care includ cărți de la editura Nemira, dar și de la alte edituri care s-au alăturat campaniei. Acestea pot fi vizualizate aici.

Platforma este deschisă tuturor brandurilor și editurilor care își doresc să încurajeze cititul. Mecanismul este simplu: brandurile intră pe bookvertising.ro și își aleg cărțile pe care doresc să le plaseze în vizualurile lor.

27
/05
/22

Marți 12 aprilie 2022, ora 12.12, a avut loc lansarea Antologiei lirice „Orașul. Amintire și uitare” (Editura Neuma) a Filialei București-Poezie a Uniunii Scriitorilor, la Muzeul Național al Literaturii Române din București.

22
/05
/22

„Se estimează că un procent cuprins între 62 și 70% din populația generală se îndoiește într-un moment sau altul din carieră de legitimitatea statutului sau succesului”, afirma psiholoaga cliniciană Pauline Rose Clance în prima parte a anilor `80, când a început să studieze sindromul impostorului.

19
/05
/22

Asociația Bloc Zero a lansat primul număr al revistei de bandă desenată documentară POC!

10
/05
/22

După doi ani (2020 şi 2021), în care Premiile au fost acordate online și transmise în direct pe pagina de Facebook a revistei (cu laureaţii şi membrii juriului intervenind doar în faţa camerelor video), după ce, din motive de pandemie, Premiile au fost amînate din primăvară în toamnă, anul acesta revista noastră va acorda, din nou, Premiile Observator cultural la Teatrul Odeon, marţi, 17 mai, de la ora 19.00.

10
/05
/22

Salonul Internațional de Carte Bookfest, cel mai important salon de carte din România şi singurul eveniment al industriei editoriale care a reuşit să capete o dimensiune internaţională marcantă, revine în peisajul evenimentelor culturale din capitală după trei ani de absență pandemică. Peste 100.000 de vizitatori sunt așteptați la ediția din acest an a Bookfest, în perioada 1-5 iunie, în Pavilionul B2 al Complexului Expozițional Romexpo.