Elisabeta Bostan și Margareta Pîslaru, la Gala filmului românesc pentru copii
https://www.ziarulmetropolis.ro/elisabeta-bostan-si-margareta-pislaru-la-gala-filmului-romanesc-pentru-copii/

Regizoarea Elisabeta Bostan şi cântăreaţa Margareta Pîslaru sunt invitatele de onoare ale Galei filmului românesc pentru copii (27 – 30 martie), care debutează astăzi la Cinema Europa din Capitală.

Un articol de Petre Ivan|27 martie 2017

Festivitatea de deschidere va avea loc în această seară, de la ora 17,00, iar amfitrionul evenimentului va fi Octavian Ursulescu.

Prima zi a galei va continua cu proiecția, de la ora 18,00, a filmului „Saltimbancii”, regia Elisabeta Bostan.

Pe parcursul celor patru zile vor putea fi vizionate gratuit filmele „Veronica”, „Neamul Șoimăreștilor”, „Veronica se întoarce”, „De-aș fi Harap Alb”, „Amintiri din copilărie”, „Ștefan cel Mare — Vaslui 1475”, „Maria Mirabela”, „Zâmbet de soare”, „Dumbrava minunată”, „Un saltimbanc la Polul Nord”, „Aventurile lui Babușcă”, „Rămășagul”.

Organizatorii Galei filmului românesc pentru copii nu percep nicio taxă pentru participare. Accesul este permis doar în baza programării prealabile a unităților de învățământ.

Gala filmului românesc pentru copii este organizată de Asociația Europeană pentru Promovarea Filmului (AEPF) în parteneriat cu Primăria Municipiului București, prin PROEDUS. Evenimentul este realizat cu sprijinul Centrului Național al Cinematografiei, al Arhivei Naționale de Filme, al Inspectoratului Școlar al Municipiului București, al RADEF RomâniaFilm și al DACIN SARA.

Foto: Elisabeta Bostan și Margareta Pîslaru – facebook

05
/07
/13

CRONICĂ DE FILM Extrem de îndrăzneţ în formă şi conţinut, „No“ continuă demersul cineastului chilian Pablo Larraín de a investiga trecutul ţării sale şi de a proiecta poveştile unor personaje speciale pe fundalul anilor `70 şi `80, dificili şi tulburi din cauza dictaturii lui Augusto Pinochet.

02
/07
/13

CRONICĂ DE FILM „Before Midnight“, cu Ethan Hawke şi Julie Delpy, se bazează în special pe inteligenţa şi pe naturaleţea omniprezentelor dialoguri, pe interpretările actoriceşti bogate, pe echilibrul între comic şi seriozitate. Filmul pare forţat uneori, din cauza unor trucuri redundante.