GOODWINE, mai mult decât un târg de vinuri
https://www.ziarulmetropolis.ro/goodwine-mai-mult-dec%c3%a2t-un-t%c3%a2rg-de-vinuri/

În perioada 22 – 24 noiembrie va avea loc, la Romexpo, în pavilionul B1, cea de a 24-a ediţie a GoodWine – Bucharest Wine Fair, cel mai longeviv târg de vinuri din România. Și la această ediţie vizitatorii vor putea degusta gratuit sute de vinuri de la crame de top româneşti şi din străinătate şi vor putea descoperi noutăţile propuse de organizatori.

Un articol de Petre Ivan|17 noiembrie 2019

Evenimentul este conceput atât pentru specialiștii din industria viniviticolă, cât și pentru publicul larg. Latura educațională a târgului va fi prezentă prin intermediul platformei Good Wine Academy care cuprinde, și la această ediție, module de inițiere pentru pasionații de vinuri. Aceste cursuri organizate în cadrul târgului de specialiștii invitați GoodWine cuprind informații despre trend-uri dar și date esențiale pentru înțelegerea domeniului fascinant al vinului.

,,Cu fiecare ediție ne străduim să rafinăm GoodWine, să dezvăluim vizitatorilor cât mai mult din efortul și pasiunea aflate în spatele vinurilor de top. Începând cu ediția 23, din primăvară, am introdus ,,Social Area”, o zonă de activări dedicată experienței interactive cu vizitatorii (muzică live, lounge, activități reacreative), iar la ediția 24 lansăm un nou proiect de suflet – ,,GoodWine Friends”. Acesta se dorește a fi o comunitate a profesioniștilor din industria vitivinicolă, o platformă de comunicare rapidă si țintită, dar și un instrument de socializare în interiorul (comunității) industriei. De asemenea, am creat și ,,TechLounge”, care este o zonă dedicată profesioniștilor, unde vor avea loc prezentări pe teme de marketing și comunicare, în mod special despre digital și new media, dar și despre tehnologie și agricultura de precizie în contextul schimbărilor climatice. Am dezvoltat, de asemenea,  ,,GoodWine Academy”, pilonul educațional al proiectului, prin diversificarea cursurilor de inițiere. Această misiune educativă ne-am asumat-o de la ediția anterioară, în urma studierii nevoilor publicului, din ce în ce mai interesat de cultura vinului. La GoodWine îmbinăm tradiția cu inovația, alăturăm crame și soiuri cu tradiție cu viziuni și experiențe moderne ale producătorilor, având ca scop final atragerea de noi categorii de public.” –  a declarat CEO GoodWine, Andreea Păunescu.

În cadrul acestei noi ediții, organizatorii au rezervat un loc special spumantelor, spațiul Bubble Glam fiind o zonă dedicată mixologiei cu acestea. Vizitatorii vor fi întâmpinați cu o Bibliotecă de Spumante, unde vor fi organizate degustări speciale, amfitrion al acestui proiect fiind Eduard Jakab, care va prezenta diferitele soiuri de struguri utilizate în producția de vinuri, metodele de vinificare, modul corect de servire și de pairing a spumantelor.

,,Când este vorba de lifestyle, România adoptă trendurile internaționale. Este valabil și pentru spumante. Am depășit faza în care acest produs era consumat doar cu ocazia aniversărilor sau de Revelion. Spumantul și-a exstins zona de acțiune, de la vacanță și întâlniri romantice și până la mic dejun-uri opulente. Tot mai mulți producători români au introdus în portofoliu această licoare magică, iar la GoodWine veți descoperi o parte dintre acestea”, a declarat Diana Pavelescu, wine ambassador #VindinRomânia.

Cursurile GoodWine Academy au fost diversificate în ediția aceasta. Alături de Diana Pavelescu – Good Wine Ambassador, echipa de traineri a fost întregită de Simona Mardale (organizator WineMark – prima conferință internațională dedicată vinului din România), Silvia Palașcă (creator de conținut) și somelierul internațional, Eduard Jakab. Temele abordate sunt extrem de versatile, de la tehnologia de obținere a spumantelor la ce poate fi considerat un defect al vinului, o incursiune în lumea vinurilor dulci dar și un studiu comparativ cu 5 variante de vinuri obținute din același soi.

PROGRAM DE VIZITARE PENTRU PUBLIC:

Vineri, 22 noiembrie: 16:00 – 20:00

Sâmbătă, 23 noiembrie: 11:00 – 20:00

Duminică, 24 noiembrie: 11:00 – 20:00

Prețul unui bilet standard este de 35 de lei pentru vineri, iar pentru sâmbătă sau duminică prețul este de 49 de lei/zi/pers și include acces în zona de expoziție, food court, social area cu diferite activități și degustări gratuite, iar un abonament pentru cele 3 zile este 99 de lei.

Biletele pot fi achiziționate de pe www.iabilet.ro sau de pe www.iabilet.ro/retea, iar mai multe informații despre ofertele speciale, participanți, cursuri și alte activități conexe pot fi găsite pe www.goodwine.ro.

05
/04
/24

Brașov Jazz & Blues Festival, unul dintre marile festivaluri urbane de gen din România, revine între 15 și 18 august 2024, cu cea de-a 12-a ediție, iar orașul Brașov va fi din nou gazdă pentru peste 100 de artiști din toate colțurile lumii, care vor învălui publicul în ritmurile vibrante ale muzicii născute din jazz și blues.

04
/04
/24

Evenimentele interdisciplinare propuse în proiectul de cercetare coregrafică ROOTS, un proiect AREAL co-finanțat de AFCN, vin în întâmpinarea crizei generalizate care ne împresoară, căutând soluții pe măsura complexității problemelor suprapuse și interdependente cu care ne confruntăm, îndemnând la o explorare a rădăcinilor ce unesc omul, societatea în care trăim și întreaga biosferă.

02
/04
/24

Institutul Cultural Român participă în premieră, prin ICR Bruxelles și Centrul Național al Cărții, cu un stand propriu la „Foire du livre de Bruxelles / Târgul Internațional de Carte de la Bruxelles”, care se va desfășura în perioada 4-7 aprilie 2024, la Centrul de expoziții Tour et Taxis din capitala Belgiei.

02
/04
/24

Mobius & The Institute transformă centrul Bucureștiului într-un hotspot al culturii Hip-hop. Cea mai mare expoziție a artistului Saddo ocupă Piața Amzei.

29
/03
/24

Romanian Design Week, un festival multidisciplinar dedicat industriilor creative ce promovează designul, arhitectura, creativitatea și inovația, lansează în colaborare cu UniCredit Bank un concurs destinat tinerilor ilustratori și designeri grafici din România, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Scopul competiției este crearea colecției oficiale de obiecte de merchandising pentru festival, având ca temă "Unlock the City".

29
/03
/24

Una din trei femei se confruntă cu pierderea sarcinii de-a lungul vieții. Una din șase femei se confruntă cu infertilitatea. Una din două femei trece prin depresie și/sau anxietate, în urma pierderii unei sarcini, sau în contextul problemelor de infertilitate. În pofida frecvenței lor, aceste experiențe sunt totuși unele dintre cele mai stigmatizante și izolante din societate.