Halep – Şarapova, finala de la Roland Garros, se vede la cinematograful din Herăstrău
https://www.ziarulmetropolis.ro/halep-sarapova-finala-de-la-roland-garros-se-vede-la-cinematograful-din-herastrau/

Finala feminină a turneului de tenis Roland Garros, în care se vor întâlni, sâmbătă după-amiază, românca Simona Halep şi rusoaica Maria Şarapova, va putea fi urmărită în direct la Bucureşti, gratuit, pe ecranul cinematografului în aer liber din parcul Herăstrău.

Un articol de Petre Ivan|7 iunie 2014

Astăzi, începand cu ora 16.00, in cadrul CineParK, toţi bucureştenii vor putea urmări pe un ecran de mari dimensiuni meciul anului, finala de la Roland Garros, Simona Halep – Maria Şarapova.

Accesul la cinematograful CineParK – amenajat în Herăstrău de Primăria Capitalei, prin CreArt – se face prin intrarea Charles de Gaulle. Ecranul pe care va putea fi văzută finala are 20 de metri pătraţi, au precizat reprezentanţii municipalităţii.

Nu a pierdut nici un set până acum!

Doi mari campioni, Gheorghe Hagi şi Simona Halep.

Doi mari campioni, Gheorghe Hagi şi Simona Halep.

Simona Halep nu a pierdut nici măcar un singur set la această ediţie a turneului de la Paris. În ultimii 15 ani, doar două jucătoare au ajuns în finală fără să piardă set, Justine Henin şi Venus Williams. Doar belgianca a reuşit să se şi impună, chiar de două ori, în 2006 şi în 2007.

Înainte de meci, jucătoarea noastră a dezvăluit că este dispusă la multe sacrificii împotriva rusoaicei care la 17 ani cîştiga Wimbledonul: „Chiar dacă până acum nu am pierdut nici un set, sunt gata să stau cât e nevoie pe teren. Şi 3, şi 4 ore, nu contează. Este şansa mea”.

AFP: Halep reprezintă viitorul tenisului feminin

Agenţia de presă AFP a notat în avancronica finalei „Halep, care dispută prima sa finală de Grand Slam, este o nou venită şi reprezintă la 22 de ani viitorul tenisului feminin. Traiectoria sa fulgerătoare i-a consolidat reputaţia.

În decurs de un an, jucătoarea din Constanţa, la malul Mării Negre, a reuşit o mare urcare în clasament, trecând de la locul 64 la locul 4. Indiferent de rezultatul finalei, ea va ocupa locul trei în topul WTA”.

Foto cu Simona Halep şi Gheorghe Hagi – facebook

27
/10
/17

“Când am intrat în teatru nu mi-am spus că vreau să fiu o mare actriţă. Am lăsat lucrurile să curgă de la sine. La-nceput trebuie să înveţi. De fapt în meseria asta înveţi tot timpul.”– Teodora Mareş. Frumoasa actriță a Teatrului Național din București, devenită celebră după rolul din "Declaraţie de dragoste" (filmul care a umplut până la refuz sălile de cinema înainte de 1989), își serbează astăzi cea de-a 55-a aniversare!

26
/10
/17

La exact o sută de ani de la „Marea Revoluție din Octombrie” (mutată din capriciile calendarelor noi pe 7 noiembrie), în cadrul Festivalului Național de Teatru, la Teatrul Bulandra (sala Ciulei) s-a jucat „Cabaretul Dada” de Matei Vișniec, în regia Ancăi Bradu, producție a Teatrului „Regina Maria” din Oradea.

26
/10
/17

Muzeul Ermitaj a repornit astăzi ceasul care a fost oprit când bolșevicii au pătruns în Palatul de Iarnă în noaptea de 25 spre 26 octombrie 1917, potrivit vechiului calendar iulian. Limbile ceasului care au fost oprite pentru a marca pentru posteritate triumful revoluției au arătat timp de un secol aceeași oră: 2 și 12 minute.

26
/10
/17

Festivalul Naţional de Teatru organizează o seară-eveniment „În memoriam Adrian Enescu”, ca semn de omagiu şi de preţuire a artei sale muzicale şi a personalităţii sale de mare anvergură spirituală.

26
/10
/17

În luna noiembrie, spectacolul de teatru multimedia „Harun și Marea de povești”, care a avut premiera în cadrul celei de-a douăsprezecea ediții a Festivalului Internațional de Film de Animație Anim’est, revine cu șase reprezentații noi la Apollo111 Teatrul. Aceasta este prima adaptare de teatru după un roman al lui Salman Rushdie în România

25
/10
/17

Începând cu premiera din 9 mai, Florin Piersic Jr transformă spectacolul pe textul american Frați, împreună cu colegii săi din Teatrul Național din Timișoara, într-un adevărat live-show - un spectacol contemporan despre relații, aici și acum, relații între personaje, cât și între public și personaje.

25
/10
/17

Opera Națională București are onoarea de a vă invita duminică, 29 octombrie 2017, ora 18:30 la o seară aniversară dedicată artistei emerite Ileana Iliescu, pentru îndelungata și prodigioasa sa carieră artistică, recunoscută pe plan național și internațional. Cu această ocazie va avea loc spectacolul-eveniment ,,Un minut de dans sau Uf!!! și TragiComedy” marca Gigi Căciuleanu.

25
/10
/17

Apropierea, cel de-al patrulea lungmetraj al regizorului Tudor Giurgiu, produs de Libra Film și co-produs de Tito Clint Movies (Spania) și Evolution Films (Cehia), a câștigat o finanțare în valoare de 250.000 de euro din partea Eurimages, fondul cultural al Consiliului Europei pentru sprijinirea coproducțiilor cinematografice europene. Bugetul total al filmului este de 1,4 milioane de euro.

24
/10
/17

Romanul „Uriașul îngropat”, de Kazuo Ishiguro (traducere din limba engleză de Vali Florescu), a fost publicat la Editura Polirom, în anul 2015. Kazuo Ishiguro a primit în 2017 Premiul Nobel pentru Literatură.

24
/10
/17

Joi 26 octombrie, de la ora 17:00, va avea loc deschiderea expoziţiei Made in CZ / Found in RO. Organizatorul principal, Centrul Ceh, a colectat pentru acest eveniment peste 120 de obiecte reprezentative pentru tradiţia designului cehoslovac. Expoziţia va fi deschisă până pe 15 decembrie, în rotonda din foaierul Sălii Mici a Teatrului Naţional Bucureşti.

24
/10
/17

Sâmbătă, 28 octombrie, de la ora 18.00, pe scena Ateneului Român, în cadrul Festivalului Naţional de Teatru, va avea loc un dialog între două personalităţi marcante ale lumii artistice contemporane: George Banu – profesor, teoretician și reputat critic al teatrului european, şi Ion Caramitru – actor, regizor, director al Teatrului Naţional din Bucureşti.

23
/10
/17

CRONICĂ DE FILM Conceput ca un film antispectacular, dedramatizat şi nonsenzaţional, dar asumat polemic, „Soldaţii. Poveste de Ferentari”, debutul în lungmetrajul de ficţiune al regizoarei Ivana Mladenovic, poate rămâne, prin curajul său formal şi tematic, un reper în cinema-ul românesc.