HISTORY dezleagă „Blestemul Fermei Skinwalker”, în serialul documentar cu același nume
https://www.ziarulmetropolis.ro/history-dezleaga-blestemul-fermei-skinwalker-in-serialul-documentar-cu-acelasi-nume/

HISTORY® difuzează, în premieră şi în exclusivitate, din 27 aprilie, în fiecare luni, de la ora 22:00, serialul documentar „Blestemul Fermei Skinwalker”.

Un articol de Liliana Matei|25 aprilie 2020

Ferma Skinwalker situată în nord-vestul statului american Utah a stârnit numeroase controverse și a suscitat imaginația căutătorilor de adrenalină, odată cu înmulțirea evenimentelor stranii petrecute în acest perimetru. Astfel, serialul propune o investigație amănunțită a fenomenelor paranormale ce au loc la fermă, cu ajutorul experților și cercetătorilor din domeniu.

Noutatea serialului documentar „Blestemul Fermei Skinwalker” constă în difuzarea unor materiale video inaccesibile publicului până acum, la care se adaugă expertiza unei echipe de cercetători care realizează o investigație detaliată a acestei proprietăți de 2 milioane de metri pătrați, în încercarea de a desluși mistere vechi de peste 200 de ani.

Începând cu anii 1950, Ferma Skinwalker și zona adiacentă au fost supranumite „Aleea OZN-urilor”, pe măsură ce incidente misterioase, anomalii și activități inexplicabile au început să fie raportate și mediatizate în toată lumea. Așadar, zona respectivă a devenit centrul desfășurării multor anchete, fiind cercetată ani de-a rândul în căutarea unor explicații raționale, iar unele proiecte științifice au fost finanțate clandestin chiar de guvern. În 1996, proprietatea a fost

cumpărată de omul de afaceri pasionat de OZN-uri Robert Bigelow, care a folosit-o pentru a-și desfășura propriile experimente și pentru a analiza îndeaproape enigmele pe care această fermă le ascunde. Acum trei ani, proprietatea a fost vândută unui alt proprietar misterios, care a ales să rămână anonim.

Folosind tehnologie de ultimă generație, de la lasere și radare care pătrund în sol până la drone termografice, experții vor aplica noțiuni științifice și vor face descoperiri neașteptate, riscând mai mult decât oricare altă echipă care a efectuat cercetări pe proprietatea respectivă, de-a lungul timpului.

04
/11
/21

Ce-mi place foarte mult la cinema-ul furios al lui Nadav Lapid este că nu ştii niciodată unde te va duce şi în ce fel te va învălui. Singurul lucru pe care poţi să îl anticipezi este că vei fi surprins. Nu-ţi rămâne decât să te laşi purtat de ideile sale neconvenţionale şi incomode.

01
/11
/21

CRONICĂ DE FILM În „A Hero” (2021), noul său lungmetraj, câştigător ex-aequo al Grand Prix la Cannes, regizorul iranian Asghar Farhadi îşi recâştigă inspiraţia creatoare care l-a consacrat printre marii autori de cinema contemporani.

31
/10
/21

Nu se poate spune că regizorul Gaspar Noé a avut vreodată o viziune luminoasă asupra vieţii. Dimpotrivă – cinema-ul său s-a inspirat întotdeauna din cele mai tulburătoare pulsiuni umane, pe care le-a transformat într-un combustibil extrem de inflamabil. Însă „Vortex”, prezentat anul acesta la Cannes în afara competiţiei, este probabil cel mai întunecat film al său, oricât de ciudat ar suna asta.

30
/10
/21

Întâmplarea a făcut să văd în aceeaşi zi de la „Les Films de Cannes a Bucarest” două titluri din Rusia, ambele incluse în secţiunea Un Certain Regard a ediţiei din acest an a evenimentului de pe Croazetă - „Unclenching the Fists”, de Kira Kovalenko, şi House Arest”, de Aleksei Gherman Jr.

29
/10
/21

CRONICĂ DE FILM În a doua parte a relatărilor despre Festivalul „Les Films de Cannes a Bucarest” vă propunem să descoperiţi filmul câştigător al Premiului Juriului pe Croazetă, fascinantul „Memoria” al thailandezului Apichatpong Weerasethakul.

27
/10
/21

CRONICĂ DE FILM Prima parte a unui „jurnal” despre ediţia din acest an a Festivalului „Les Films de Cannes à Bucarest” - câteva observaţii despre surprizătorul documentar „Cow”, al britanicei Andrea Arnold.

27
/10
/21

După o lungă perioadă de așteptare, FILM MENU, revista de cultură cinematografică editată de studenții Facultății de Film din cadrul Universității Naționale de Artă Teatrală și Cinematografică „Ion Luca Caragiale” București, sub umbrela UNATC PRESS, își lansează cel de-al 29-lea număr. Evenimentul va avea loc la București, în după-amiaza zilei de sâmbătă, 30 octombrie, la Cinemateca Eforie (strada Eforie 2) și include două proiecții conexe.

26
/10
/21

La Civil, filmul Teodorei Ana Mihai, care i-a adus anul acesta la Cannes Prix de l'Audace la secțiunea Un Certain Regard, se vede acum în cadrul Festivalului Les Films de Cannes à Bucarest, la București, Cluj și Iași, iar de vineri, 29 octombrie, intră în cinematografele din toată țara.

26
/10
/21

Întâmplări fatale, criminali în serie, experimente cu urmări grave, vampiri și alte creaturi ale nopții sunt elementele cheie ale săptămânii filmelor de Halloween la Warner TV. Postul de televiziune propune unele dintre cele mai populare filme horror și SF, de la „From Hell” și „Halloween: H20” la maraton „Final Destination”, care pot fi vizionate până pe 31 octombrie.

25
/10
/21

În urma anunțării noilor reguli de siguranță sanitară, cea de-a 12-a ediție a Les Films de Cannes à Bucarest continuă să aducă filmele și evenimentele anunțate, modificându-și programul pentru a respecta noile restricții ce intră în vigoare de astăzi.

25
/10
/21

New Draft, prima rezidență online de dezvoltare de scenarii de lungă durată din România, s-a desfășurat în perioada iulie - octombrie, 2021. Dedicată regizorilor și scenariștilor din toată țara, proaspeților absolvenți de facultăți de profil și autorilor din medii conexe (literatură, teatru, arte vizuale, etc.), cu proiecte în faza de început, prima ediție New Draft a dezvoltat 12 proiecte de lung-metraj, totul finalizând cu o sesiune de pitch online în fața unei audiențe formate din producători și regizori români.

24
/10
/21

Ultimele două programe ale actualei ediții a Cineclubului One World Romania, disponibile online, gratuit, până la 18 noiembrie, se concentrează pe activitatea de la Sahia a Mártei Mészáros și Slavomir Popovici, doi cineaști care și-au lăsat amprenta asupra producției studioului de film documentar în moduri foarte diferite.