Marius Gâlea: La mulṭi ani! Piese bune şi public mult!
Un articol de Andrada Văsii|1 noiembrie 2012
Marius Gâlea: La mulṭi ani! Piese bune şi public mult!
Un articol de Andrada Văsii|1 noiembrie 2012
După o absență de trei ani din peisajul festivalier, Teatrul de Animație Țăndărică revine cu un eveniment special din domeniul teatrului de animație și vizual: ”Gala Aniversară ImPuls Țăndărică – 78 de ani cu cortina ridicată”, manifestare cu caracter competitiv, jurizată de experți din domeniul teatral: Doina Papp, Mihaela Michailov și Octavian Szalad.
De pe scenele Scala din Milano şi Theater an der Wien, soprana Letiția Vițelaru şi bas baritonul Sorin Coliban, remarcabili reprezentanţi ai diasporei artistice româneşti, vin la Bucureşti, unde, acompaniaţi de Orchestra Metropolitană București, cu maestrul Daniel Jinga la pupitrul dirijoral vor putea fi ascultaţi luni, 30 octombrie, de la ora 18:30, la Opera Națională din București.
De la spectacolul teatrelor de patrimoniu la performance-ul digital. Forumul Cultural Austriac este partener al celei de-a 33-a ediții a Festivalului Național de Teatru, în cadrul căreia are onoarea să prezinte două expoziții, un atelier, două performance-uri online, precum și să recomande o lansare de carte.
Cea de-a treia ediție a Open Practice Society – Fresh Edition, cu ateliere create de tineri pentru tineri, un proiect susținut de Asociația Culturală Marginal, se apropie de final după șase weekenduri de mișcare, video experimental, linogravură, colaje, muzică și anarhie organizată, la care au participat mai mult de 50 de tineri din București.
Luni, 23 octombrie, ora 23.00, Marina Constantinescu ne aşteaptă la TVR 1 cu prima ediţie „Nocturne” a noului sezon. Actorul Ştefan Bănică, Anna Ungureanu, dirijorul şi Emil Pantelimon, managerul Madrigalului, actorul Adrian Văncică, Oana Drăgulinescu – fondator al Muzeului Abandonului se numără printre invitaţii noului sezon „Nocturne”.
Într-o permanentă alunecare între prezent și trecut, romanul Vorbește-mi despre tata, devenit bestseller imediat după publicarea în Coreea, este nu numai o melancolică scrisoare de dragoste adresată de către o fiică părintelui ei, ci și o dramă psihologică în care, pe fundalul multistratificat al istoriei coreene recente, amintirile pot vindeca răni adânci și restabili relații de familie fragilizate.