Michael Keaton revine pe marile ecrane
https://www.ziarulmetropolis.ro/michael-keaton-revine-pe-marile-ecrane/

Unul dintre cele mai aşteptate filme de acţiune, ,,Asasin American” marchează revenirea lui Michael Keaton pe marile ecrane şi dezvăluie, din 15 septembrie, originile unui luptător cu abilităţi unice şi motivat de răzbunare.

Un articol de Liliana Matei|16 septembrie 2017

Filmul îl aduce în prim plan alături de Michael Keaton pe Dylan O’Brien, care de această dată interpretează un veritabil spion antitero din secolul XXI care, într-o lume cu noi reguli, sparge toate vechile tipare. Deși suntem într-o eră nouă, plină de individualitate, aceasta este și o poveste despre agenți, care descoperă ceea ce contează cu adevărat: să muncească împreună pentru binele suprem.

Bazat pe bestsellerul din seria scrisă de regretatul Vince Flynn, filmul „Asasin American” transpune publicul în lumea unuia dintre cei mai populari eroi de ficțiune contemporană care lucrează din umbră: super-agentul CIA Mitch Rapp. Atunci când viitorul promițător al lui Rapp este distrus de o pornire violentă, îi propulsează cariera ca războinic clandestin pe liniile de front ale Age of Terror. Acum, trebuie să descopere cum să își transforme furia necontrolată în energia necesară pentru vânarea celor care ar distruge visurile celorlalți, într-o lume în care nimic nu este clar.

„Asasin American” reconstituie originea lui Rapp, de la logodnic cu inima frântă, la renegat viclean, la stagiar CIA cu mult peste medie și la prima misiune în care nu avea voie să eșueze pe urma a 15kg de plutoniu furat. Filmul îi aduce împreună pe starul în devenire Dylan O’Brien, care creează un Rapp fără restricții pentru prima dată pe ecran, împreună cu actorul nominalizat la Oscar® și câștigător al unui Glob de Aur®, Michael Keaton în rolul legendarului antrenor CIA, Stan Hurley. Încercând să își îndrepte greșelile, Hurley îl pregătește pe Rapp să se alăture Orion, cea mai camuflată rețea din CIA. Dar, în timp ce Hurley îl învață pe Rapp că munca de spion nu poate fi personală, Rapp se bazează pe conexiuni personale pentru a-l ajuta să pătrundă într-o rețea de mercenari, vânzători ilegali de arme, extremiști și un fost agent furios, nu foarte departe de cum este el însuși, toate aceste lucruri amenințând un nou Război Mondial.

Povestea pornește cu o viteză amețitoare, cu o secvență plină de acțiune și suspans, derulându-se foarte rapid, fiind adusă la viață de o echipă de producători de film care își știu teritoriul: regizorul Michael Cuesta („Homeland: Rețeaua terorii”), scenariștii Stephen Schiff („Americanii”), Michael Finch („Nume de cod: Spionul de noiembrie”), Edward Zwick & Marshall Herskovitz („Ultimul samurai,” „Jack Reacher: Să nu te întorci niciodată!”) și producătorii Lorenzo di Bonaventura („Salt,” „Greu de pensionat”) și Nick Wechsler („Drumul,” „Pe sub piele”). Cuesta a creat acest film ca o călătorie transcontinentală grea dar captivantă care se întinde la  Washington D.C. la Istanbul la Roma la puntea  unei nave portavion… și chiar în zonele gri ale moralității lumii noastre din 2017.

22
/11
/21

„Titane”, cel mai șocant film al anului, ajunge în cinematografele din România din 3 decembrie, distribuit de Independența Film. Catalogat drept thriller psycho-sexy, „Titane” a stârnit valuri de șoc la Cannes, mai mulți spectatori pierzându-și cunoștința în timpul proiecției.

22
/11
/21

Primele trei filme din seria „Matrix” vor fi difuzate de Warner TV în luna decembrie, în așteptarea celui de-al patrulea lungmetraj, „Renașterea/ Resurrections”, care va fi lansat în preajma Crăciunului.

22
/11
/21

Viaţa grea din Gaza, violenţele asupra palestinienilor din teritoriile ocupate, agresiunile asupra femeilor în lumea arabă sau problema refugiaţilor se numără printre subiectele tratate de o serie de documentare care completează programul ediţiei din acest a Festivalului Filmului Palestinian.

17
/11
/21

Regizat de britanicul Edgar Wright, „Last Night in Soho” (2021) stă pe o idee grozavă. Ia un reflex des întâlnit al multora dintre noi, idealizarea unei anumite perioade, şi îl aruncă în aer cu stil.

10
/11
/21

CRONICĂ DE FILM Mi-e neaşteptat de greu să scriu despre „La civil” (2021), deşi e un film pe care am fost nerăbădător să îl văd. „Waiting for August” (2014), documentarul cu care a debutat Teodora Mihai, regizoare din Belgia, dar de origine română, m-a impresionat când l-am văzut şi încă îi port o amintire puternică.

04
/11
/21

Ce-mi place foarte mult la cinema-ul furios al lui Nadav Lapid este că nu ştii niciodată unde te va duce şi în ce fel te va învălui. Singurul lucru pe care poţi să îl anticipezi este că vei fi surprins. Nu-ţi rămâne decât să te laşi purtat de ideile sale neconvenţionale şi incomode.

01
/11
/21

CRONICĂ DE FILM În „A Hero” (2021), noul său lungmetraj, câştigător ex-aequo al Grand Prix la Cannes, regizorul iranian Asghar Farhadi îşi recâştigă inspiraţia creatoare care l-a consacrat printre marii autori de cinema contemporani.

31
/10
/21

Nu se poate spune că regizorul Gaspar Noé a avut vreodată o viziune luminoasă asupra vieţii. Dimpotrivă – cinema-ul său s-a inspirat întotdeauna din cele mai tulburătoare pulsiuni umane, pe care le-a transformat într-un combustibil extrem de inflamabil. Însă „Vortex”, prezentat anul acesta la Cannes în afara competiţiei, este probabil cel mai întunecat film al său, oricât de ciudat ar suna asta.

30
/10
/21

Întâmplarea a făcut să văd în aceeaşi zi de la „Les Films de Cannes a Bucarest” două titluri din Rusia, ambele incluse în secţiunea Un Certain Regard a ediţiei din acest an a evenimentului de pe Croazetă - „Unclenching the Fists”, de Kira Kovalenko, şi House Arest”, de Aleksei Gherman Jr.

29
/10
/21

CRONICĂ DE FILM În a doua parte a relatărilor despre Festivalul „Les Films de Cannes a Bucarest” vă propunem să descoperiţi filmul câştigător al Premiului Juriului pe Croazetă, fascinantul „Memoria” al thailandezului Apichatpong Weerasethakul.