Oana Pellea, jignită dur într-o publicaţie de satiră. Marius Manole şi Chris Simion sar în apărarea actriţei
https://www.ziarulmetropolis.ro/oana-pellea-jignita-dur-intr-o-publicatie-de-satira-marius-manole-sare-in-apararea-actritei/

Într-un articol de tip pamflet, semnat de Radu Alexandru în publicaţia de satiră Caţavencii, actriţa Oana Pellea este ridiculizată şi caracterizată în termeni foarte duri.

Un articol de Corina Vladov|24 Octombrie 2013

Într-un articol de tip pamflet, semnat de Radu Alexandru în publicaţia de satiră Caţavencii, Oana Pellea este ridiculizată şi caracterizată în termeni foarte duri. Textul a stârnit reacţii de indignare în reţelele sociale, iar actorul Marius Manole a sărit în apărarea actriţei, cu un comentariu echilibrat.

În textul intitulat Oana Pellea şi valorile, Radu Alexandru scrie că s-a documentat pe Wikipedia şi a observat că actriţa „are trei roluri pârlite“. „Și cu toate astea, tipa ține să ne amintească, în caz că uităm de unde-i vine valoarea, că e fiica lui tac-su. Să nu credem că a apărut ea la televizor așa, de nicăieri“, scrie autorul textului, care mai spune că „încă mai e cărată de trena lui de valoare a neamului, deși omul a murit de 30 de ani“.

Apoi, autorul o ridiculizează şi mai mult pe actriţă, comparând-o cu un animal.

Oana Pellea

Marius Manole o apără pe Oana Pellea

Contactat de Ziarul Metropolis, actorul Marius Manole a declarat că este indignat de acest text şi a decis să lase un comentariu pe pagina articolului. „Oameni buni, hai să nu vorbim despre ce nu ştim. Întâmplarea face să joc în acelaşi spectacol cu doamna Oana Pellea şi cu mâna pe inimă vă zic că e o actriţă minunată şi un om tare generos… Nu e deloc «fiica lu taică -su». Pentru autorul acestui articol: Oana Pellea a jucat în toţi aceşti ani la cei mai buni regizori ai ţării ăsteia… Să înţeleg că şi ei sunt nişte cretini care nu şi-au dat seama că nu are nicio valoare? Că nu mergeţi la teatru pot să înţeleg şi nu e de condamnat… dar măcar nu vorbiţi despre ce nu ştiţi şi nu jigniţi oameni pe care nu-i cunoaşteţi!“, a comentat Marius Manole.

Citiţi şi: Oana Pellea: „Chiar cred că m-am ivit pe pământ să învăţ, nu să mă plictisesc“

Într-un text de opinie publicat pe pagina personală de Facebook, şi regizoarea Chris Simion îi ia apărarea actriţei Oana Pellea. Reproducem textul, cu acordul autoarei.

Citiţi şi: Artiştii îi iau apărarea actriţei Oana Pellea printr-o scrisoare către Mircea Dinescu

Chris Simion – Caţavencii şi valorile?

„O să spuneţi că nu e treaba mea sau că de ce mă bag într-un conflict în care nu-mi este menţionat nici măcar numele. Ei bine… simplu… pentru că nu este un articol numai despre Oana Pellea. Este un articol despre oricare dintre noi. Este un material născut din impertinenţa unei persoane care are un pix în mână sau mă rog… o tastatură… şi care îşi permite să îşi dea cu părerea, oricum.

E libertatea fiecăruia să facă asta… mai ales pe net… dar dacă tot pretinzi că eşti un jurnalist profesionist, desfiinţează un artist ca atare, cu argumente, pentru opera pe care o creează, nu doar cu tupeu propriu şi cu răutate. Habar nu am dacă semnătura celui care şi-a permis delirul este reală.

Nu ştiu dacă persoana care a executat articolul a văzut vreunul din filmele în care a jucat sau joacă Oana Pellea, căci pe la teatru mărturiseşte că nu a dat. Nici măcar nu ştiu dacă în mod profund crede ceea ce a scris.

Mi-am pierdut timpul citind un exerciţiu jurnalistic gratuit – vulgar, labil, lipsit de umor şi isteţime. Daca nu ştiam că a apărut în “Catavencii” aş fi pus pariu ca e de prin “Atac la persoană”, “Cancan” sau “Click”. Genul de articol care creşte tirajul.

Citiţi şi scrisoarea Rodicăi Mandache: Eu sunt sigură că acest băiat nu a văzut-o pe Oana în nimic, nici la teatru, nici la cinema, că nu i-a citit cărţile

Oana Pellea vinde. E un brand cu care mergi la sigur ca să obţii vizualizări pe net şi cum ziarul este on line… probabil că e şi asta o strategie de marketing. Fără scrupule, fără principii, căci suntem în epoca de consum. Oricât de paranoică vi se pare ideea… miroase a articol la comandă. «Faţa ei e pe toate gardurile» sau «să ne vândă minute la telefonul mobil» sunt cel putin două afirmaţii care îmi susţin ipoteza.

Dacă în locul lui Pellea era o fată no name… de cine se mai lua domnul? Just motto-ul din «Conjuraţia imbecililor»: «Un om inteligent se recunoaşte după un singur indiciu. Toţi imbecilii, se unesc împotriva lui».

Cred că atunci când John Kennedy Toole a scris adevărul ăsta… a fost în situaţia în care este Oana astăzi şi prin ea… noi toţi. Acest articol aparţine tuturor celor care mai au principii, morală, umor şi credinţă. Suntem ceea ce facem, ceea ce scriem şi ceea ce gândim“.

Foto cu Oana Pellea: Digi 24

 

17
/10
/17

Marele câștigător al Trofeului Transilvania cu „Stockholm”, Rodrigo Sorogoyen, revine cu un thriller pe muchie de cuțit despre doi polițiști ale căror acțiuni devin la fel de suspecte precum cele ale criminalului în serie pe care îl urmăresc. „Dumnezeu să ne ierte”, filmul care a închis ediția de anul acesta a Festivalului Internațional de Film Transilvania, va ajunge în cinematografele din România din 27 octombrie.

16
/10
/17

M-am întors de la Iași, de la cel mai mare festival de literatură și traducere din partea noastră de Europă, cu un voluminos bagaj de amintiri și cu un la fel de voluminos bagaj de cărți. O săptămână mai târziu, amintirile se împletesc în mintea mea cu fragmentele literare. Las aici un scurt colaj.

16
/10
/17

Un studiu realizat în Marea Britanie, cu ajutorul a 3 milioane de participanți, a relevat faptul că oamenii care aveau tendințe de a fi psihopați preferă muzica rap sau heavy metal. Potrivit studiului, melodiile cel mai puțin psihopatice aparțin genului clasic și jazz-ului...

16
/10
/17

Primul nou spectacol al stagiunii de toamnă la Teatrul LUNI: ”Scara Pisicii”, de Thuróczy Katalin, pe 17 & 18 octombrie, în prezența autoarei. Totul începe într-un bar, unde se și termină, pentru că cineva moare și acesta e în general semn clar de final.

16
/10
/17

Un moment special al programului de manifestări culturale oferite publicului în cadrul Festivalului Naţional de Teatru îl va reprezenta dialogul public organizat pe scena Ateneului Român, ce va reuni două personalităţi de prima mărime ale lumii artistice contemporane, doi oameni care trăiesc de mai bine de 50 de ani cu, din şi prin teatru, aducându-şi – fiecare în felul său – contribuţii esenţiale la dezvoltarea artei scenice.

16
/10
/17

"Şi negru şi alb şi gri", de la Teatrul "Metropolis", "Soldatul de ciocolată" de la Teatrul "Odeon" şi "Don Juan" de la Teatrul de Comedie, toate din Bucureşti, sunt cele trei spectacole care au primit cele mai multe nominalizări, dar şi cele mai multe premii la ediţia a 29-a a Festivalului Naţional de Comedie, organizat de Teatrul Dramatic "Fani Tardini".

15
/10
/17

Una dintre cele mai interesante apariții editoriale ale toamnei, „O istorie culturală a nebuniei. De la Biblie la Freud, de la casa de nebuni la medicina modernă”, semnată de Andrew Scull, sociolog şi istoric al medicinei, a fost publicată la Editura Polirom, în colecţia „Plural M”.

15
/10
/17

Joi, 19 octombrie, regizorul Cristian Mungiu va fi decorat de ambasadoarea Franței la București, Michele Ramis, cu însemnele de Cavaler al Ordinului Național Legiunea de Onoare, recunoaștere din partea președintelui Republicii Franceze, a anunțat directorul Institutului Cultural Francez, Christophe Gigaudaut, vineri seară, la deschiderea festivalului Les Films de Cannes a Bucarest.

13
/10
/17

Romanul „Arhipelagul altei vieți” (traducere din limba franceză de Daniel Niculescu) a fost publicat la Editura Polirom în 2017.

13
/10
/17

Omenirea nu mai are nevoie de Dumnezeu și ar putea, cu ajutorul inteligenței artificiale, să dezvolte o nouă formă de conștiință colectivă care va putea să îndeplinească rolul religiei, a declarat joi scriitorul american Dan Brown, autorul seriei literare "Codul lui Da Vinci". Romancierul american a făcut aceste declarații la Târgul de Carte de la Frankfurt unde își promovează noul său roman, "Origin".

Page 1 of 65612345...102030...Last »