„Panică şi probabilitate“ la Teatrul Apropo
https://www.ziarulmetropolis.ro/panica-si-probabilitate-la-teatrul-apropo-2/

Teatrul Apropo prezintă astăzi, începând cu ora 19.00, „Panică şi probabilitate“. Acesta este un spectacol despre cum uneori nu e îndeajuns să înţelegi lumea doar raţional.

Un articol de Andrada Văsii|11 mai 2013

Teatrul Apropo prezintă astăzi, începând cu ora 19.00, „Panică și probabilitate“. Acesta este un spectacol despre cum uneori nu e îndeajuns să înțelegi lumea doar rațional. 

Producția îi are ca protagonişti pe Cristina Olteanu și Robi Urs. Aceștia debutează în „Panică și Probabilitate“ descoperind că sexualitatea și matematica pot provoca haos într-un sistem de valori în care statutul de profesor sau de elev încă trebuie să se conformeze unui set de norme şi reguli.

Regia și scenariul spectacolului stau sub semnătura Alinei Grigore.

Evenimentul va dura o oră și 40 de minute.

Intrarea este liberă. Totuși, o donație pentru artiști este sugerată.

Info:

Rezervări: 0747 065 250 și [email protected]

Foto credit: Teatrul Apropo

07
/10
/23

Romanul „Numele celălalt. Septologie I-II” de Jon Fosse, laureatul Premiului Nobel pentru Literatură din acest an, antologia de proză scurtă „Kiwi, 2023. Trecuturi”, coordonată de Marius Chivu, și cartea pentru copii ,,Mai isteț decât regele” de George Shannon sunt propunerile noastre de lectură pentru mijlocul toamnei.

06
/10
/23

Peste 1.000.000 de participanți, locuitori ai Capitalei și turiști au participat la a treia ediție a proiectului outdoor „Străzi deschise – București, Promenadă urbană”, organizat de Primăria Capitalei, prin Direcția Cultură, Învățământ, Turism, alături de ARCUB – Centrul Cultural al Municipiului București și PROEDUS – Centrul de Proiecte Educaționale și Sportive al Municipiului București.

04
/10
/23

Bizară şi explozivă apariţie e acest “Nu aştepta prea mult de la sfârşitul lumii” (2023), cel mai nou film al lui Radu Jude. El adună într-o structură inedită, inconfortabilă şi surprinzătoare la fiecare pas, cam toate preocupările formale de până acum ale regizorului, care le pune de această dată în slujba unei critici virulente a capitalismului deopotrivă românesc şi european.