Programe noi la Muzã. Muzicã. Muzeu.
https://www.ziarulmetropolis.ro/programe-noi-la-muza-muzica-muzeu/

Cei mici, în vârstã de pânã la 6 ani sunt aşteptaṭi alãturi de pãrinṭi la Muzeul George Enescu de cãtre Asociaṭia De dragul Artei sã participe la programe de muzicã şi mişcare.   Prima temã se numeşte ‘’ Pe-un picior de-arcuş, la un pian jucãuş’’  şi se bazeazã pe interacṭiunea celor mici cu mediul artistic. […]

Un articol de Andrada Văsii|9 ianuarie 2013

Cei mici, în vârstã de pânã la 6 ani sunt aşteptaṭi alãturi de pãrinṭi la Muzeul George Enescu de cãtre Asociaṭia De dragul Artei sã participe la programe de muzicã şi mişcare.

 

Prima temã se numeşte ‘’ Pe-un picior de-arcuş, la un pian jucãuş’’  şi se bazeazã pe interacṭiunea celor mici cu mediul artistic. Grupul ṭintã este alcãtuit din copii în vârstã de 2-3 ani şi 4-6 ani.

 

Cea de-a doua temã este ‘’ Domnul Do şi Domnişoara La’’. Cele douã personaje îi vor acompania pe copii prin muzeu şi le vor prezenta lumea interioarã a acestuia.

 

Programul va fi urmãtorul : 12 ianuarie, 19 ianuarie, 26 ianuarie şi 2 februarie.

 

07
/10
/23

Romanul „Numele celălalt. Septologie I-II” de Jon Fosse, laureatul Premiului Nobel pentru Literatură din acest an, antologia de proză scurtă „Kiwi, 2023. Trecuturi”, coordonată de Marius Chivu, și cartea pentru copii ,,Mai isteț decât regele” de George Shannon sunt propunerile noastre de lectură pentru mijlocul toamnei.

06
/10
/23

Peste 1.000.000 de participanți, locuitori ai Capitalei și turiști au participat la a treia ediție a proiectului outdoor „Străzi deschise – București, Promenadă urbană”, organizat de Primăria Capitalei, prin Direcția Cultură, Învățământ, Turism, alături de ARCUB – Centrul Cultural al Municipiului București și PROEDUS – Centrul de Proiecte Educaționale și Sportive al Municipiului București.

04
/10
/23

Bizară şi explozivă apariţie e acest “Nu aştepta prea mult de la sfârşitul lumii” (2023), cel mai nou film al lui Radu Jude. El adună într-o structură inedită, inconfortabilă şi surprinzătoare la fiecare pas, cam toate preocupările formale de până acum ale regizorului, care le pune de această dată în slujba unei critici virulente a capitalismului deopotrivă românesc şi european.