Teatrul Metropolis împreună cu Asociația Info-Cons au „O 9 atitudine pentru cultură“
https://www.ziarulmetropolis.ro/teatrul-metropolis-impreuna-cu-asociatia-info-cons-au-o-9-atitudine-pentru-cultura/

Teatrul Metropolis şi Asociaţia Info-Cons în parteneriat cu Secretariatul General al Guvernului, Consiliul General al Municipului Bucureşti şi Inspectoratul Școlar al Municipiului Bucureşti lansează Campania „O 9 atitudine pentru cultură”.

Un articol de Petre Ivan|22 ianuarie 2016

Evenimentul va avea loc duminică, 24 ianuarie 2016, la ora 17:00, în incinta Teatrului Metropolis.

Prin campania “O 9 atitudine pentru cultură” se dorește redobândirea valorii culturale și readucerea în spațiul public a tot ce constituie identitatea României și a românilor deopotrivă.
Campania are ca prim obiectiv creșterea nivelului de educare și informare a cetățenilor cu privire la cunoașterea operelor de artă românești indiferent de forma de exprimare a acestora, cât și a spectacolelor de teatru și a actorilor români, dar și perpetuarea elementelor culturale ce formează istoria unei națiuni.

În această primă fază a proiectului sunt implicate 400 de locații din Municipiul București, precum unități de învătământ, unități spitalicești și administrative, urmând ca pe viitor proiectul sa se extindă la nivel național.

Directorul Teatrului Metropolis, actorul George Ivaşcu a declarat:

„Să preţuieşti o naţiune înseamnă să respecţi şi să cultivi permanent ceea ce se transmite prin cultura ţării. Aşa cum spunea Marin Preda: “Cultura e o formă de viaţă prin care o colectivitate umană îşi exprimă forţa creatoare”. Prin lansarea în şcoli a proiectului „O 9 atitudine pentru cultură„, urmărim să educăm şi să formăm elevii prin cultură şi artă. În orice ţară din lume, cultura este un serviciu public, iar serviciile culturale se adresează consumatorului cultural şi sunt activităţi ce au scopul de a răspunde unor nevoi umane: nevoia de cunoaştere, nevoia de acţiune şi de participare, de afirmare în societate, precum şi nevoia de imaginar şi de a învăţa să-ţi petreci timpul liber”.

“Arta este creativitate, creativitatea este creație și este divină. Important este să o ascultăm, să o vedem, să o simțim, să ne implicăm, să adoptăm fiecare o9atitudine pentru cultură și sper că împreună să nu uitam și să vedem ce avem, ce suntem și ce este cu adevărat lângă noi.” a declarat Sorin Mierlea, președintele Info-Cons.

Vă aşteptăm duminică, 24 ianuarie 2016, ora 17:00 pentru a ne fi alături la lansarea oficială a proiectului „O 9 atitudine pentru cultură„.

27
/02
/24

Prima zi a primăverii aduce pe scena Sălii Radio un mărțișor muzical ! Vineri, 1 martie 2024 (de la 19.00), ORCHESTRA NAȚIONALĂ RADIO va interpreta Simfonia nr. 1 - Simfonia primăverii, semnată de ROBERT SCHUMANN, un tablou muzical al anotimpului revenirii la viață.

27
/02
/24

Admiratorii lui Nicolae Corjos vor putea vedea sau revedea la Cinemaraton pe 27 februarie filmele Ora zero, Pădurea nebună, Un studio în căutarea unei vedete, Declaraţie de dragoste, Liceenii, Extemporal la dirigenţie, Liceenii Rock’n Roll, Alo aterizează străbunica, documentarul Sergiu Celibidache.

27
/02
/24

Luna martie vine mereu cu provocarea de a găsi mărțișorul perfect și cadoul ideal pentru femeile din viața noastră. Pe lângă flori și darurile – simbol, Vanner Collective propune și cadoul – experiență, cu un program de cinci mărțișoare teatrale cu cinci perspective feminine, care vor putea fi văzute între 3 și 17 martie, în diferite spații din București: „Cassandra”, „Tot ce e minunat în lume”, „Komorebi. Lumina care se filtrează printre copaci”, „Lemons. Lemons. Lemons. Lemons. Lemons.” și „Lungs”.

27
/02
/24

SkyShowtime a confirmat astăzi că Ted va fi disponibil pentru vizionare în toate piețele în care serviciul este disponibil, începând din 22 februarie. Primele patru episoade vor fi disponibile pentru vizionare în exclusivitate pe SkyShowtime din 22 februarie, urmând ca celelalte episoade să fie disponibile din 11 aprilie.

27
/02
/24

Turneul SoNoRo Conac ajunge în 2024 la ediția a XII-a, intitulată „L’heure bleue” – un titlu inspirat de acel interval de timp în care finalul de zi se pregătește să facă loc înserării, apoi nopții. „Ora albastră” va fi – din perspectiva SoNoRo – un spațiu de visare și un răstimp în care muzica se materializează, trece dincolo de contururi și prinde viață în mod desăvârșit, în unele dintre cele mai frumoase edificii din țara noastră.

27
/02
/24

Între 6 și 7 aprilie va avea loc Digital Nomad Summit, conferința dedicată celor care vor să lucreze și să trăiască oriunde în lume. Timp de două zile, 12 speakeri locali și internaționali vor oferi inspirație, povești și instrumente valabile pentru cei care vor să-și schimbe locuința și să lucreze din Asia sau Europa.