Ziua Copilului, un real succes la Cineplexx
https://www.ziarulmetropolis.ro/ziua-copilului-un-real-succes-la-cineplexx/

Bucuria revenirii la cinema s-a simţit din plin de 1 iunie, când un număr impresionant de părinţi şi copii au ales să îşi petreacă ziua liberă în faţa marilor ecrane de la Cineplexx, unde au fost ocupate aproape toate scaunele disponibile la majoritatea filmelor din program, în condiţiile restricţiilor în vigoare.

Un articol de Petre Ivan|3 iunie 2021

Avanpremierele speciale pentru Ziua Copilului, „Tom și Jerry” și „Peter Iepurașul: Fugit de Acasă”, plus noua animație Pixar „Suflet” au înregistrat în rețeaua Cineplexx peste 45 spectacole sold out, adică au atins capacitatea maximă de 70% permisă într-o sală de cinema începând cu 1 iunie. Programul a fost actualizat în timp real și au fost suplimentate spectacolele la noile animații, pentru a putea acomoda cererile publicului.

În același timp, cele cinci locații Cineplexx din țară au găzduit un număr uimitor de spectatori într-o singură zi, cifre comparabile cu aceeași perioadă din anii precedenți pandemiei. Mai mult decât atât, cele mai noi locații ale lanțului – multiplexurile din Sibiu și Târgu-Mureș – au înregistrat ieri un număr record de spectatori într-o zi, de la inaugurare.

La doar cinci zile de la redeschidere, rezultatele tot mai bune demonstrează că experiența de vizionare la cinema rămâne una dintre activitățile preferate de români, care aleg să se relaxeze cu un film la cea mai bună calitate. Oamenii s-au reîntors la cinema!

Noile premiere de filme, activitățile cu animatori dedicate celor mici și campaniile de preț au contribuit, fără îndoială, atât la readucerea cinefililor în sălile de cinema, cât și la conturarea acelei stări de bună dispoziție specifică ieșirilor la cinema.

Săptămână cinematografică la Cineplexx continuă cu alte premiere mult așteptate, precum horrorul „Trăind printre demoni: E mâna diavolului” din seria „The Conjuring”, acțiunea „Boss Level” cu Mel Gibson sau „Cruella” de la Disney.

 

30
/11
/20

Insula 42 are plăcerea de a vă invita să participați astăzi, luni, 30 noiembrie, ora 16:00, live pe pagina oficială de Facebook, la un nou „Salon Insula 42”.

24
/11
/20

CRONICĂ DE FILM Lansat în România de Transilvania Film pe platforma TIFF Unlimited, filmul „Dama de cupă” („Queen of Hearts”, 2019), al regizoarei daneze cu origini egiptene May el-Toukhy, impresionează prin interpretarea actriţei Trine Dyrholm, care joacă o avocată ce începe o aventură cu fiul său vitreg de nici 18 ani.

23
/11
/20

CRONICĂ DE FILM Primul episod din miniseria „Bani negri (pentru zile albe)”, scrisă și regizată de Daniel Sandu (autorul filmului „Un pas în urma serafimilor”), a avut premiera pe HBO și e disponibil pe HBO GO. Cât de bun a acest nou serial românesc?

19
/11
/20

CRONICĂ DE FILM Premiat pentru regie în secțiunea „Encounters” a Festivalului de la Berlin și cu lansarea în cinematografe compromisă de pandemie, „Malmkrog” (2020) este cel mai controversat, dar și cel mai îndrăzneț film românesc al anului. Cum ne provoacă de data asta Cristi Puiu?

18
/11
/20

Prin combinații inedite de mijloace vizuale și tehnici narative, scurtmetrajele incluse în acest an în Competiția Internațională BIEFF propun perspective alternative asupra unor subiecte care marchează realitatea cotidiană. O invitație deschisă la reflecție, dezbatere și dialog, evenimentul dedicat noilor forme de explorare a limbajului cinematografic va reprezenta, la această ediție, un punct de intersecție al diferitelor viziuni asupra violenței și a justificării ei morale, dar și asupra ideii de graniță și a locurilor de care aparținem.

17
/11
/20

Cu toții suntem de acord că experiența de la cinema este inegalabilă, însă cum momentan nu mai este posibilă în contextul pandemic actual, din pasiune și dor de emoția trăită în fața marelui ecran, Cineplexx a oferit în weekend porții de popcorn cald tuturor iubitorilor de filme.

16
/11
/20

CRONICĂ DE FILM Lansat recent în România direct online, pe pagina de Vimeo a distribuitorului Independenţa Film, „Beanpole” (2019) este al doilea film al lui Kantemir Balagov, considerat de unii cel mai bun tânăr regizor rus, educat la şcoala de cinema a lui Alexander Sokurov. O poveste despre traumele post-război, stilizată însă aproape până la academism.