Abonament cu prețul de 500 lei, pentru toate reprezentațiile online FITS 2021
https://www.ziarulmetropolis.ro/abonament-cu-pretul-de-500-lei-pentru-toate-reprezentatiile-online-fits-2021/

Preţurile biletelor pentru reprezentaţiile care vor avea loc în cadrul Festivalului Internaţional de Teatru de la Sibiu (FITS), din perioada 20-29 august 2021, sunt afişate începând de joi, 15 iulie, pe pagina web a evenimentului, www.sibfest.ro.

Un articol de Liliana Matei|16 iulie 2021

Este disponibilă, în premieră, varianta unui abonament pentru accesul online la toate reprezentațiile din festival.

Biletele pentru primul mare festival din Europa Centrală și de Est și cel mai mare eveniment dedicat artelor spectacolului din România vor fi puse în vânzare joi, 22 iulie.

Cea de-a 28-a ediție a FITS, cu tema „Construim speranța împreună / Building hope together” și o triplă dimensiune, fizică, hibridă și online, oferă publicului variante de bilete individuale pentru reprezentații fizice și online, dar și abonamente pentru mediul online.

„Facem acest festival pentru voi, publicul nostru, iar dorința noastră este de a vă oferi, tuturor celor care iubiți teatrul, posibilitatea să vă bucurați de reprezentațiile pe care ediția din acest an a FITS le va aduce la Sibiu. Știm că în această perioadă puteți fi plecați în diferite colțuri ale lumii și din acest motiv lansăm pentru voi un abonament special, de aproximativ 100 de euro, prin intermediul căruia puteți să vedeți peste 100 de spectacole online, pornind de la Kibbutz Contemporary Dance Company, la Batsheva, de la Akram Khan, la María Pagés. Vă invităm să vă bucurați de această formulă de a vedea Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu!”, a declarat Constantin Chiriac, președintele Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu și directorul Teatrului Național „Radu Stanca” din Sibiu.

Biletele pentru spectacolele care au loc în spații închise costă între 20 de lei și 150 de lei, iar cele pentru reprezentațiile online, în direct sau înregistrate, între 20 de lei și 75 de lei. Cei care nu pot fi prezenți la Sibiu pot urmări integral Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu în mediul online, contra unui abonament de 500 lei, care oferă acces la toate spectacolele transmise în direct din sălile de spectacole și din restul spațiilor indoor unde au loc reprezentații cu public, precum și la spectacolele online înregistrate. Abonamentul va fi disponibil pentru achiziționare din data de 22 iulie, odată cu punerea în vânzare a biletelor pentru FITS.

Toate manifestările programate în spații deschise sunt oferite gratuit publicului. De asemenea, o serie de spectacole din mediul online vor fi gratuite pentru iubitorii de teatru.

Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu este organizat – sub Înaltul Patronaj al Președinției României – de Teatrul Național „Radu Stanca” Sibiu, Primăria Municipiului Sibiu și Consiliul Local Sibiu

Eveniment realizat cu sprijinul: Primului Ministru al României, al Guvernului României, al Ministerului Culturii, al Ministerul Educației, al Universității „Lucian Blaga” Sibiu

Co-organizatori: Institutul Cultural Român

Acţiune cofinanţată de Consiliul Judeţean Sibiu

Co-producători: Societatea Română de Televiziune, Societatea Română de Radiodifuziune

Parteneri strategici: Ambasada Franței, Institutul Francez, Ambasada Japoniei, EU–Japan Fest Japan Committee, Ambasada SUA, Ambasada Marii Britanii, British Council, Ambasada Israelului, Ambasada Elveției, Swiss Sponsors’ Fund, Ambasada Republicii Federale Germania, Institutul Goethe, Consulatul Germaniei la Sibiu, Ambasada Republicii Populare Chineze, Ministerul Culturii China, Ambasada Belgiei, Wallonie – Bruxelles International, Ambasada Spaniei, Institutul Cervantes, Action Cultural Espanola, Ambasada Republicii Polone, Institutul Polonez, Ambasada Austriei București, Forumul Cultural Austriac, Complexul Național Muzeal ASTRA, UNITER.

Parteneri oficiali: UniCredit Bank, Dedeman, BRD – Groupe Société Générale

Partener special: JTI

Partener principal: Lidl

Partener de tradiție: Raiffeisen Bank

Partener al Therme Forum: Therme București

Partener al sezonului de stradă: Banca Transilvania

Partener de mobilitate: Autoklass

Parteneri pentru sănătate: Medlife, Dent Estet, Clinica Polisano

Parteneri: Allianz Țiriac, Google Arts & Culture, Lenovo, GLS

Partener al Bursei de Spectacole și al Programului de Voluntariat: Alpha Bank

Vinul oficial al Festivalului: Crama Oprișor

Sponsori: Aqua Carpatica, Keep Calling, CEC Bank, Heidi Chocolate, Tulipa Flower Shop, Romfilatelia, Rondocarton

Parteneri media: TV5 Monde, RFI, Euronews, Deutsche Welle, Propagarta, Ziarul Metropolis, B365.ro, Radio Guerrilla, Urban.ro, Agerpres, DCNews, România Pozitivă, Zile și Nopți, Capital Cultural, Turnul Sfatului, Tribuna, Sibiu 100%, Știri de Sibiu, Sibiu City App, Mediatrust – partener de monitorizare FITS 2021

Foto: David Ruano

 

 

 

 

 

 

27
/02
/24

Prima zi a primăverii aduce pe scena Sălii Radio un mărțișor muzical ! Vineri, 1 martie 2024 (de la 19.00), ORCHESTRA NAȚIONALĂ RADIO va interpreta Simfonia nr. 1 - Simfonia primăverii, semnată de ROBERT SCHUMANN, un tablou muzical al anotimpului revenirii la viață.

27
/02
/24

Admiratorii lui Nicolae Corjos vor putea vedea sau revedea la Cinemaraton pe 27 februarie filmele Ora zero, Pădurea nebună, Un studio în căutarea unei vedete, Declaraţie de dragoste, Liceenii, Extemporal la dirigenţie, Liceenii Rock’n Roll, Alo aterizează străbunica, documentarul Sergiu Celibidache.

27
/02
/24

Luna martie vine mereu cu provocarea de a găsi mărțișorul perfect și cadoul ideal pentru femeile din viața noastră. Pe lângă flori și darurile – simbol, Vanner Collective propune și cadoul – experiență, cu un program de cinci mărțișoare teatrale cu cinci perspective feminine, care vor putea fi văzute între 3 și 17 martie, în diferite spații din București: „Cassandra”, „Tot ce e minunat în lume”, „Komorebi. Lumina care se filtrează printre copaci”, „Lemons. Lemons. Lemons. Lemons. Lemons.” și „Lungs”.

27
/02
/24

SkyShowtime a confirmat astăzi că Ted va fi disponibil pentru vizionare în toate piețele în care serviciul este disponibil, începând din 22 februarie. Primele patru episoade vor fi disponibile pentru vizionare în exclusivitate pe SkyShowtime din 22 februarie, urmând ca celelalte episoade să fie disponibile din 11 aprilie.

27
/02
/24

Turneul SoNoRo Conac ajunge în 2024 la ediția a XII-a, intitulată „L’heure bleue” – un titlu inspirat de acel interval de timp în care finalul de zi se pregătește să facă loc înserării, apoi nopții. „Ora albastră” va fi – din perspectiva SoNoRo – un spațiu de visare și un răstimp în care muzica se materializează, trece dincolo de contururi și prinde viață în mod desăvârșit, în unele dintre cele mai frumoase edificii din țara noastră.

27
/02
/24

Între 6 și 7 aprilie va avea loc Digital Nomad Summit, conferința dedicată celor care vor să lucreze și să trăiască oriunde în lume. Timp de două zile, 12 speakeri locali și internaționali vor oferi inspirație, povești și instrumente valabile pentru cei care vor să-și schimbe locuința și să lucreze din Asia sau Europa.