Afișul filmului “Acasa la tata”, argint la Graphis Poster Annual
https://www.ziarulmetropolis.ro/afisul-filmului-acasa-la-tata-argint-al-graphis-poster-annual/

Posterul filmului “Acasă la tata”, de Andrei Cohn, a fost premiat cu Silver în competiţia Graphis – una dintre cele mai prestigioase publicaţii internaţionale de grafică

Un articol de Petre Ivan|5 Iulie 2016

Graphis Magazine a început să apară în 1944 și este considerat un “bastion internațional al excelenței în design și producție vizuală”. Tradiția Graphis este continuată prin premierea celor mai bune lucrări de grafică, din 1944 până în prezent, în format digital și în print.

Afișul “Acasă la tata” îi înfățișează pe actorii Alexandru Papadopol, Ioana Flora și Andi Vasluianu portretizați în maniera picturii naive a lui Henri Rousseau le Douanier. Ilustrația a fost realizată de Vali Petridean, după un concept creativ dezvoltat de Andrei Cohn.

Spiritul filmului este spiritul satului autohton, plin de umor amar și autoironie. Am dorit să exprim asta și în execuția posterului (Andrei Cohn, regizoru si Managing Partner&Creative Director Cohn&Jansen JWT)

Acesta este cel de-al treilea premiu important câștigat de execuția Cohn&Jansen JWT, după cele două premii obținute la FIBRA: Gold FIBRA la categoriile Best Art Direction și Best Illustration.

Foto: Afișul filmului Acasa la tata – facebook

04
/11
/19

Cele mai noi producții germane vin la București la cea de-a 14-a ediție a ZILELOR FILMULUI GERMAN. Organizat de Goethe-Institut, evenimentul va avea loc între 21 și 27 noiembrie la București și va fi găzduit, pentru al doilea an consecutiv, de Cinema Elvire Popesco din cadrul Institutului Francez.

03
/11
/19

CRONICĂ DE FILM Premiat cu Palme d`Or la Cannes, „Parasite” (2019), cel mai nou film al sud-coreeanului Bong Joon Ho, este o satiră de o virtuozitate scenaristică şi regizorală care transformă premisa simplă a inegalităţilor sociale într-un discurs deopotrivă comic şi perturbator, distractiv şi caustic, despre lumea de astăzi.

02
/11
/19

Cum era să practici skateboarding în Cehoslovacia anilor ‘80? Dar să recurgi la tertipuri neașteptate pentru a face rost de bani? Pe 4 și 5 noiembrie, Centrul Ceh vă așteaptă la două noi proiecții din cadrul Documentary Mondays și Fiction Tuesdays, cu „King Skate”, respectiv „Run, Waiter, Run!”.

01
/11
/19

CRONICĂ DE FILM La filmele unor regizori veterani ca Jean-Pierre & Luc Dardenne și Ken Loach, încoronați de-a lungul carierei cu câte două trofee Palme d`Or, nu te duci pentru a vedea dacă şi-au schimbat stilul. Le cauţi fiecare nou titlu tocmai pentru stilul realist consacrat, altădată în avangardă.

01
/11
/19

Cea de-a șasea ediție a UrbanEye Film Festival începe miercuri, 6 noiembrie, și se va desfășura la Cinema Elvire Popesco și ARCUB. Tema principală a festivalului de anul acesta este natura și orașul.

01
/11
/19

Pentru a marca cea de-a 100 aniversare a rolului crucial pe care Regina Maria l-a avut pentru țara sa în cadrul Conferinței de Pace de la Paris, din anul 1919, producătorul executiv John M. Florescu alături de canalul de televiziune History anunță lansarea „Turneului Național Maria – Inima României”, un eveniment itinerant ce va avea loc în mai multe orașe din România, pe parcursul următoarelor 6 luni.

30
/10
/19

Un film din Coreea de Sud premiat la Cannes, dar și filme experimentale de top, noi expoziții de artă contemporană, rafinamentul muzicii clasice și un roman din literatura scandinavă a momentului – vă prezentăm cinci dintre atracțiile culturale ale lunii noiembrie.

28
/10
/19

Timp de 10 zile, Les Films de Cannes à Bucarest a adus pe marile ecrane, la Cinema PRO, Cinema Elvire Popesco, Cinema Muzeul Țăranului, Cinemateca Union, Instituto Cervantes și Sala Auditorium a Muzeului Național de Artă al României, filme premiate la Cannes, avanpremiere românești, retrospective de autor, Focus Spania și proiecții speciale.

27
/10
/19

CRONICĂ DE FILM Prezentat în premieră în România la Les Films de Cannes à Bucarest, după ce a fost la festivalurile de la Busan şi Varşovia, „Cărturan” (2019) este primul film al regizorului Liviu Săndulescu. Un debut care prelungeşte cuminte, fără imaginaţie, estetica realistă a planului-secvenţă şi a cadrului fix.

Page 5 of 255« First...34567...102030...Last »