Arenele Romane: concert Kempes şi Rezident Ex
https://www.ziarulmetropolis.ro/arenele-romane-concert-kempes-si-rezident-ex/

Ovidiu Ioncu – Kempes – fostul solist vocal al trupei Cargo, revine alături de trupa Rezident Ex pe scenă, într-un concert care va avea loc vineri, la Arenele Romane din Capitală. Adi Popescu, unul dintre chitariştii trupei şi, totodată, producătorul muzical al acesteia, afirmă că starea de spirit şi energia lui Kempes au rămas neschimbate. […]

Un articol de |20 septembrie 2012

Ovidiu Ioncu – Kempes – fostul solist vocal al trupei Cargo, revine alături de trupa Rezident Ex pe scenă, într-un concert care va avea loc vineri, la Arenele Romane din Capitală.

Adi Popescu, unul dintre chitariştii trupei şi, totodată, producătorul muzical al acesteia, afirmă că starea de spirit şi energia lui Kempes au rămas neschimbate.

”Nu e mare diferenţă între Kempes cel de la începutul anilor ’90, când eram amândoi membri ai trupei Cargo, şi Kempes cel de acum, când suntem din nou în aceeaşi trupă, Rezident Ex. Atunci eram foarte tineri, între timp am devenit ‘adulţi şi responsabili’, dar starea de spirit şi energia au rămas intacte. Dacă n-ar fi fost aşa, n-am fi făcut o trupă nouă. A contat foarte mult şi prietenia care ne leagă. Pe Ovidiu Ioncu-Kempes îl cunosc de mai bine de 20 de ani, am cântat împreună în formaţia Cargo, la începutul anilor ’90”, declară Adi Popescu, într-un comunicat remis AGERPRES de organizatorii concertului.

Potrivit lui Adi Popescu, piesele trupei nu s-au schimbat deloc ”ca structură şi feeling”.

”Lucrăm la finalizarea primului album Rezident Ex, dar în paralel şi la cel de-al doilea. A fost minunat la înregistrări pentru că, vreme de câteva zile, am redevenit adolescenţi. Piesele de pe primul album sunt compuse de Tavi Iepan în prima perioadă Cargo şi îmi sunt foarte dragi, fiindcă ne leagă de trecut şi au o anumită viziune despre viitor. Piesele nu s-au schimbat deloc ca structură şi feeling, le refacem doar cu sonorităţi noi la chitară, iar evoluţia tehnologică ne permite ca soundul global al pieselor noastre din anii ’80 să fie mai ‘greu”’, afirmă Adi Popescu.

El a precizat că tendinţa pentru cel de-al doilea album al trupei este ca soundul şi producţia să fie mai ‘heavy’, dar să rămână în stilul hard rock.

Tavi Iepan, liderul trupei, susţine că pe primul album se vor regăsi doar piesele compuse de el în perioada Cargo, iar pe albumele următoare vor fi piese noi, la care lucrează toţi cei din band.

”Nu pot şi nici nu vreau să şterg ce este Cargo în mine, deşi multe lucruri s-au schimbat, sau le văd eu altfel. Cel mai simplu pentru mine, acum, este să dau trei nume de trupe care vin din acelaşi filon şi ‘trăiesc’ foarte bine separat: Deep Purple, Rainbow, WhiteSnake”, spune Tavi Iepan.

”Povestiri din gară” este unul dintre cele mai mari hituri ale rockului românesc, compus de Tavi Iepan, fondator al grupului Cargo, şi reprezintă, totodată, primul single pe care Rezident Ex îl oferă fanilor săi. Această nouă variantă respectă feelingul anilor în care piesa a fost compusă, dar evoluţia tehnologică şi sonorităţile moderne de chitară îi conferă mai multă ”greutate”.

În componenţa Rezident Ex se regăsesc: Ovidiu Ioncu – Kempes (voce, Brisbane, Australia), Tavi Iepan (chitară, Hamburg, Germania), Adrian Popescu (chitară, Paris, Franţa), Christian Podratzky (bass, Berlin, Germania), Florin Cvasa (percuţie, Timişoara, România), Matthias Lange (chitară, Hamburg, Germania).

Rezident Ex a mai susţinut un concert la Vama Veche, pe 5 august, iar după concertul de la Bucureşti, de vineri, va urma un concert sâmbătă, la Constanţa.

 

Sursa: Agerpres

07
/02
/24

Editura Humanitas vă invită marți, 13 februarie, de la ora 19.00, la Librăria Humanitas de la Cișmigiu (bd. Regina Elisabeta nr. 38), la o întâlnire cu istoricul Marc David Baer, profesor la London School of Economics and Political Science, istoricul Marian Coman și scriitoarea Sabina Fati despre volumul Otomanii: Hani, cezari și califi, o fascinantă nouă abordare a istoriei Imperiului Otoman.

05
/02
/24

La Centrul Național al Dansului București (CNDB), anul începe cu o rezidență și cu o serie de spectacole prezentate în cadrul stagiunii. 2024 este an aniversar la CNDB. Instituția împlinește 20 de ani și își propune să celebreze prin evenimente speciale cele două decenii de promovare a creației coregrafice.

05
/02
/24

„Din autobiografie îmi extrag eu forța, prin autobiografie simt că pot să-i fac pe oameni să se confrunte cu acele lucruri pe care nu vor să le vadă. Când vine vorba de scrierea autobiografică, oamenii nu mai pot spune: E doar un personaj, asta nu poate fi adevărat”.

05
/02
/24

Vineri, 9 februarie 2024 (19.00), ORCHESTRA NAȚIONALĂ RADIO va fi dirijată de RADU PAPONIU, director artistic și muzical al ansamblului Southwest Florida Symphony Orchestra, dirijor asociat al Filarmonicii din Naples (Florida – S.U.A.) și director muzical al Orchestrei de Tineret din același oraș american. Din 2017, Radu Paponiu a dirijat Filarmonica din Naples în peste 100 de evenimente diferite de muzică clasică, pop sau în proiecte educaționale.

05
/02
/24

Considerat, de critici, dar și de iubitorii de artă, poate cel mai cunoscut și mai bine cotat artist român contemporan la nivel internațional, Adrian Ghenie revine într-o licitație din România cu o lucrare amplă și expresivă.

05
/02
/24

Prima premieră a anului 2024 la Teatrul EXCELSIOR (singurul teatru din București dedicat adolescenților și tinerilor) este spectacolul PTERODACTILI de Nicky Silver, o producție în regia lui Radu Iacoban și scenografia lui Tudor Prodan.

05
/02
/24

Editura Humanitas Fiction vă așteaptă marți, 6 februarie, ora 19.00 la Librăria Humanitas de la Cișmigiu (Bd. Regina Elisabeta nr.38) la lansarea romanului Borges și eu de Jay Parini, recent apărut în colecția „Raftul Denisei“ coordonată de Denisa Comănescu, în traducerea lui Mihnea Gafița, un road novel care emană o nesfârșită admirație pentru unul dintre cei mai îndrăgiți scriitori ai secolului XX, un roman ce are la bază întâmplări petrecute în primăvara anului 1971.

04
/02
/24

NOU Un singur personaj, în care coabitează două ființe diferite, chiar opuse. Un singur monolog, lung, rostit de doi actori, într-un spectacol nou intrat în portofoliul Teatrului Metropolis, în urma concursului pentru debutanți, “StarT”

02
/02
/24

Jurnalismul de investigație din Balcani, Europa Centrală, țările Parteneriatului Estic, precum și Cipru și Malta, a întâmpinat numeroase provocări în ultimii ani. În multe țări din regiune, peisajul media este plin de (auto-)cenzură, iar inițiativele independente și critice sunt insuficiente. Jurnaliștii se confruntă deseori cu amenințări, hărțuire și acțiuni legale, ceea ce le restricționează tot mai mult capacitatea de a documenta și raporta problemele acute din societatea actuală.