Atacul de la Pearl Harbour şi prima apariţie TV a lui Elvis, transformate în imagini color
https://www.ziarulmetropolis.ro/atacul-de-la-pearl-harbour-si-prima-aparitie-tv-a-lui-elvis-transformate-in-imagini-color/

Atacul de la Pearl Harbor şi prima apariţie TV a lui Elvis Presley se numără printre momentele istorice pe care Smithsonian Channel le va transforma în imagini color de înaltă rezoluţie, scrie The Hollywood Reporter.

Un articol de Petre Ivan|1 Aprilie 2017

Smithsonian Channel, reţeaua americană coordonată de Showtime şi Institutul Smithsonian, a lansat unul dintre cele mai ambiţioase proiecte de restaurare, propunându-şi să ”coloreze” filmările alb-negru din prima jumătate a secolului XX.

Pentru noul serial ”America in Color”, care are o durată de 5 ore, Smithsonian Channel va restaura imagini din perioada Prohibiţiei şi din Epoca Jazz, până la aselenizare şi naşterea rock and roll-ului.

Filmările cuprind imagini cu barurile ilegale din anii 1920, cu preşedintele Franklin Roosevelt în timpul marii crize economice, scene din atacul supriză de la Pearl Harbor şi debutul la televiziune al lui Elvis Presley, la show-ul lui Ed Sullivan.

Compania britanică de producţie Arrow Media, care deţine în palmares ”Live from space” al National Geographic şi documentarul ”Sherpa” nominalizat la BAFTA, este cea care va produce acest serial, se va ocupa de colorizare şi de restaurarea imaginilor la înaltă rezoluţie.

”Acest serial arată America aşa cum nu a mai fost văzută niciodată – ia poveşti pe care toată lumea crede că le cunoaşte şi le spune într-un cu totul alt mod”, a spus Tom Brisley, director de creaţie la Arrow Media.

”America in Color” va debuta la Smithsonian Channel în Statele Unite vara aceasta. Săptămâna viitoare, reţeaua de televiziune va fi prezentă cu acest proiect la târgul de conţinut digital de la Cannes.

Foto: Elvis  – elvis.com

23
/05
/19

Artmark Historical Estate, singura companie de consultanță imobiliară din Româniaspecializată în promovarea și tranzacționarea de proprietăți istorice și artistice, a lansat noulcatalog, ediția Primăvară 2019. Catalogul cuprinde peste 40 de proprietăți istorice șicontemporane și o insulă din Delta Dunării. Cel mai scump imobil este un palat de peste 10 milioane de euro.

21
/05
/19

Evenimentul Noaptea Muzeelor, care a avut loc sâmbătă, a atras peste 1.000.000 de vizitatori la nivel naţional şi a propus publicului expoziţii în diferite muzee, intervenţii şi experienţe artistice, proiecţii, dans, piese de teatru şi concerte. În Bucureşti au fost peste 50 de muzee şi spaţii expoziţionale neconvenţionale, iar în restul ţării numărul acestora a depăşit 150. 

Page 1 of 4612345...102030...Last »