Bienala Naţională de Arhitectură Bucureşti 2012, la MNIR
https://www.ziarulmetropolis.ro/bienala-nationala-de-arhitectura-bucuresti-2012-la-mnir/

Bienala Naţională de Arhitectură Bucureşti 2012 (BNAB), cel mai important eveniment profesional al „breslei” arhitecţilor organizat neîntrerupt din 1994, are ca moment central expoziţia concurs de proiecte, a anunţat luni, într-o conferinţă de presă desfăşurată la Muzeul Naţional de Istorie a României (MNIR), comisarul bienalei, prof. dr. arh. Cristina Olga Gociman. Expoziţia de proiecte BNAB […]

Un articol de |15 octombrie 2012

Bienala Naţională de Arhitectură Bucureşti 2012 (BNAB), cel mai important eveniment profesional al „breslei” arhitecţilor organizat neîntrerupt din 1994, are ca moment central expoziţia concurs de proiecte, a anunţat luni, într-o conferinţă de presă desfăşurată la Muzeul Naţional de Istorie a României (MNIR), comisarul bienalei, prof. dr. arh. Cristina Olga Gociman.

Expoziţia de proiecte BNAB 2012 se va deschide luni după-amiază la MNIR şi va avea mai multe secţiuni legate de arhitectura locuinţei şi a spaţiului interior, arhitectura dotărilor comunitare, a spaţiului public şi a patrimoniului cultural etc.

Bienala s-a concentrat asupra valorilor patrimoniale ale spaţiului arhitectural şi asupra posibilităţilor de ameliorare a calităţii vieţii prin arhitectură, urbanism, restaurare, arhitectura de interior, design de produs.

Potrivit organizatorilor, la această bienală au participat toate organizaţiile profesionale şi toate instituţiile de învăţământ superior de profil de arhitectură, urbanism, restaurare, arhitectură de interior, design de produs din România.

De asemenea, au fost invitate şi uniunile de creaţie membre ale Asociaţiei Naţionale ale Uniunilor de Creaţie în organizarea unor manifestări legate de întâlnirea dintre arte (arta arhitecturii cu arta plastică, cu arta muzicii, cu arta dansului, cu arta teatrală, cu arta filmului etc).

Sursa: Agerpres

19
/01
/16

Ion Caramitru, directorul Teatrului Naţional din Bucureşti spune că este pe picior de război cu ministrul Vlad Alexandrescu, din cauza că Ministerul Culturii vrea ca la conducerea instituţiilor de cultură să fie numite şi persoane din alte domenii de activitate decât cele culturale.

18
/01
/16

În această seară, de la ora 20:10, pe TVR 2, iubitorii teatrului pot vedea „SHAKESPEARE, FOLIA & CO”, de Gigi Căciuleanu , prima reprezentaţie din ciclul Shakespeare 400, un program care marchează cei 400 de ani de la moartea celui mai cunoscut dramaturg din istorie. Versiunea tv a spectacolului este o coproducţie a TVR şi Teatrul Metropolis.

18
/01
/16

Sezonul premierelor cinematografice românești va fi deschis de un thriller 100% ardelenesc. Este vorba despre cel de-al treilea lungmetraj regizat de Marian Crișan, „Orizont”, care va rula pe marile ecrane din 12 februarie 2016.

18
/01
/16

Actorul american Sean Penn a asigurat că interviul său cu traficantul de droguri mexican, Joaquín El Chapo Guzmán, a eșuat pentru că nu scos la suprafață dezbaterea de fond privind războiul împotriva drogurilor, ceea ce era principala sa intenție

16
/01
/16

Cabaretul cuvintelor, spectacolul a cărui premieră recentă a deschis stagiunea actuală de la Sala Mare a Teatrului Naţional ieşean, se va bucura de prezenţa în rândul spectatorilor a autorului însuşi, scriitorul Matei Vişniec, cel mai jucat dramaturg român în străinătate.

16
/01
/16

UNITER – Uniunea Teatrală din România anunţă cu tristeţe dispariţia actorului THEODOR DANETTI (23 AUGUST 1926 – 16 IANUARIE 2016), pe scena teatrului şi filmului românesc din anul 1955.

16
/01
/16

CRONICĂ DE FILM Deşi o vizionare pe un cât mai mare ecran de cinema nu e de lepădat, „The Revenant”, noul film al lui Iñárritu, suferă de mania monumentalităţii: fiecare secvenţă pare realizată pentru a asalta spectatorul printr-un naturalism care devine un simplu scop în sine, nu un mijloc spre altceva.

16
/01
/16

Teatrul Naţional din Bucureşti anunţă, vineri 22 ianuarie, de la ora 20.00, pe scena Sălii Studio, premiera RECVIEM, una din piesele de mare impact din dramaturgia lui Matei Vişniec, în viziunea unuia dintre regizorii de vârf ai teatrului românesc, Alexandru Dabija.