Bienala Naţională de Arhitectură Bucureşti 2012, la MNIR
https://www.ziarulmetropolis.ro/bienala-nationala-de-arhitectura-bucuresti-2012-la-mnir/

Bienala Naţională de Arhitectură Bucureşti 2012 (BNAB), cel mai important eveniment profesional al „breslei” arhitecţilor organizat neîntrerupt din 1994, are ca moment central expoziţia concurs de proiecte, a anunţat luni, într-o conferinţă de presă desfăşurată la Muzeul Naţional de Istorie a României (MNIR), comisarul bienalei, prof. dr. arh. Cristina Olga Gociman. Expoziţia de proiecte BNAB […]

Un articol de |15 octombrie 2012

Bienala Naţională de Arhitectură Bucureşti 2012 (BNAB), cel mai important eveniment profesional al „breslei” arhitecţilor organizat neîntrerupt din 1994, are ca moment central expoziţia concurs de proiecte, a anunţat luni, într-o conferinţă de presă desfăşurată la Muzeul Naţional de Istorie a României (MNIR), comisarul bienalei, prof. dr. arh. Cristina Olga Gociman.

Expoziţia de proiecte BNAB 2012 se va deschide luni după-amiază la MNIR şi va avea mai multe secţiuni legate de arhitectura locuinţei şi a spaţiului interior, arhitectura dotărilor comunitare, a spaţiului public şi a patrimoniului cultural etc.

Bienala s-a concentrat asupra valorilor patrimoniale ale spaţiului arhitectural şi asupra posibilităţilor de ameliorare a calităţii vieţii prin arhitectură, urbanism, restaurare, arhitectura de interior, design de produs.

Potrivit organizatorilor, la această bienală au participat toate organizaţiile profesionale şi toate instituţiile de învăţământ superior de profil de arhitectură, urbanism, restaurare, arhitectură de interior, design de produs din România.

De asemenea, au fost invitate şi uniunile de creaţie membre ale Asociaţiei Naţionale ale Uniunilor de Creaţie în organizarea unor manifestări legate de întâlnirea dintre arte (arta arhitecturii cu arta plastică, cu arta muzicii, cu arta dansului, cu arta teatrală, cu arta filmului etc).

Sursa: Agerpres

02
/02
/15

Joi, 5 februarie, ora 19.00, odată cu premiera spectacolului Parapanghelos (un cabaret după “Cânticelele comice” ale lui Vasile Alecsandri) va avea loc și inaugurarea unui nou design al Sălii Lecoq, transformată acum în CAFÉ-TEATRU MASCA. 

02
/02
/15

Filmul românesc de scurtmetraj este prezent și anul acesta la Festivalul de Film de la Clermont-Ferrand (30 ianuarie – 7 februarie 2015) prin intermediul Asociației ESTE’N’EST, care organizează pentru a șaptea oară consecutiv standul românesc din cadrul marketului festivalului, cu sprijinul Centrului Național al Cinematografiei.

02
/02
/15

Am trăit s-o vedem şi pe asta, ar spune melomanii urbei lui Marius Manole. Ieşenii care îşi plătesc la timp facturile la întreţinere pot câştiga premii oferite de către administratorul de imobile al Primăriei, respectiv Termo-Service, printre premii figurând şi două bilete la concertul lui Andre Rieu, din luna iunie, de la Bucureşti.

02
/02
/15

În filmul "Chuck Norris vs. Communism", de Ilinca Călugăreanu, peliculă selectată în secţiunea competiţională World Cinema Documentary, la cea de-a 31-a ediţie a Festivalului Sundance, o generaţie întreagă se îndrăgosteşte de film, în epoca Războului Rece, scrie prestigioasa publicaţie IndieWire.

01
/02
/15

Luni, 2 februarie, de la ora 20.30, la TVR 2, „Vocea Patriotului Naționale – Restituiri I.L. Caragiale” (premiera tv: 1992)  aduce din Arhiva de Aur a Televiziunii Române momente teatrale unice realizate după schițele: „Jertfe patriotice”, „Situațiunea”, „Tempora”, „Cum devine cineva revoluționar și om politic”, „Atmosferă încărcată” și „Diplomație”.

31
/01
/15

O zi întunecată de ianuarie, pe o stradă cu nume de compozitor francez. Un apartament într-un bloc de două etaje, o sufragerie cu sobă de teracotă verde; când scaunele și masa de plastic sunt date la o parte, se transformă într-un ministudio, în care Miriam Răducanu dansează din 1956.

30
/01
/15

MARI FILME ROMÂNEŞTI UITATE „O lacrimă de fată” (1980), regizat de Iosif Demian, este unul dintre cele mai originale filme româneşti realizate în timpul comunismului, polemizând prin stilul său modern şi energic cu falsitatea care caracteriza cinematografia oficială a vremii.