Festivalul de Teatru pentru Copii: cum să spui 1.000.000 de poveşti
https://www.ziarulmetropolis.ro/festivalul-de-teatru-pentru-copii-cum-sa-spui-1-000-000-de-povesti/

Festivalul de Teatru pentru Copii va începe în curând. Teatrul Ion Creangă a definitivat programul celei de-a IX-a ediţii a Festivalului „100, 1.000, 1.000.000 de poveşti” şi a pus în vânzare biletele şi abonamentele.

Un articol de Andrada Văsii|23 septembrie 2013

Festivalul de Teatru pentru Copii va începe în curând. Teatrul Ion Creangă a definitivat programul celei de-a IX-a ediții a Festivalului „100, 1.000, 1.000.000 de poveşti” și a pus în vânzare biletele și abonamentele.

Iniţiat în anul 2005, de către Cornel Todea, Festivalul de Teatru pentru Copii „100, 1.000, 1.000.000 de poveşti” îşi propune să fie un program complex de educaţie teatrală, culturalizare şi formare a gustului estetic al celor mai mici spectatori, prin intermediul unui fapt de teatru: spectacole, colocvii despre arta spectacolului, dezbateri şi ateliere de teatru.

Ca recunoaştere a valorii sale, festivalul a primit titulatura de Festival ASSITEJ – Asociaţia Internaţională a Teatrelor pentru Copii şi Tineret – cea mai prestigioasă organizaţie mondială de profil.

Toată familia vine la Festivalul de Teatru pentru Copii

Între noutățile acestei ediții a festivalului, s-ar putea încadra şi extinderea selecției în rândul teatrelor a căror activitate se adresează cu predilecție publicului  matur, dar în repertoriul cărora se găsesc și spectacole pentru copii: Teatrul Odeon, Teatrul Foarte Mic, Teatrul de Operetă „Ion Dacian”.

Festivalul de Teatru pentru Copii

Producţia „Renart Vulpoiul” va putea fi vizionată la Festivalul de Teatru pentru Copii.

Pe lângă reprezentațiile de la Sala Rapsodia, de pe strada Lipscani, actualul și temporarul sediu al Teatrului Creangă, publicul se va putea întâlni la Festivalul de Teatru pentru Copii cu oaspeți veniți din Marea Britanie, Belgia, Franța, Italia și Bulgaria, sau din Oradea, și pe scenele de la Teatrul de Comedie, Teatrul Odeon, Teatrul Foarte Mic, Teatrul Excelsior, în spațiile oferite reprezentațiilor de Centrul Cultural UNESCO „Nicolae Bălcescu”, Grădinița Miruna, Școala Gimnazială „Anastasia Popescu”, Școala Gimnazială „Elena Văcărescu”.

Info:

Biletele și abonamentele au fost deja puse în vânzare la casa de bilete a Teatrului Ion Creangă (sala Rapsodia de pe str. Lipscani nr.53, program de miercuri până duminică) și a teatrelor partenere. Acestea au prețuri foarte mici, astfel încât întreaga familie să se poată bucura, împreună, de poveștile copilăriei.

Foto credit: Spectacolul „Renart Vulpoiul” (Festivalul de Teatru pentru Copii)

Dacă v-a plăcut articolul, urmăriți-ne și pe Facebook!

07
/02
/24

Band-ul internațional TIME IN OUR HANDS TRIO va prezenta sâmbătă, în premieră în România, noul său program cu compozițiile celor trei membri, într-un concert marcat de improvizație conceptuală, de la jazz la baroc european și, interesant, muzică tradițională românească.

07
/02
/24

Eyedrops și Pinholes, trupe de rock alternativ, pleacă într-un turneu ce cuprinde nouă orașe prin țară dar și în Republica Moldova, începând cu data de 8 februarie, din Timișoara, urmând să transforme într-o petrecere, pe rând, alte opt puncte geografice importante.

07
/02
/24

Editura Humanitas vă invită marți, 13 februarie, de la ora 19.00, la Librăria Humanitas de la Cișmigiu (bd. Regina Elisabeta nr. 38), la o întâlnire cu istoricul Marc David Baer, profesor la London School of Economics and Political Science, istoricul Marian Coman și scriitoarea Sabina Fati despre volumul Otomanii: Hani, cezari și califi, o fascinantă nouă abordare a istoriei Imperiului Otoman.

05
/02
/24

La Centrul Național al Dansului București (CNDB), anul începe cu o rezidență și cu o serie de spectacole prezentate în cadrul stagiunii. 2024 este an aniversar la CNDB. Instituția împlinește 20 de ani și își propune să celebreze prin evenimente speciale cele două decenii de promovare a creației coregrafice.

05
/02
/24

„Din autobiografie îmi extrag eu forța, prin autobiografie simt că pot să-i fac pe oameni să se confrunte cu acele lucruri pe care nu vor să le vadă. Când vine vorba de scrierea autobiografică, oamenii nu mai pot spune: E doar un personaj, asta nu poate fi adevărat”.