Jose Mourinho, reprezentaţie demnă de Oscar în „cea mai epică reclamă pe care ai văzut-o vreodată”
https://www.ziarulmetropolis.ro/jose-mourinho-reprezentatie-demna-de-oscar-in-cea-mai-epica-reclama-pe-care-ai-vazut-o-vreodata/

„Urmăriţi-l pe Jose Mourinho într-o reprezentaţie demnă de Oscar în cea mai epică reclamă pe care ai văzut-o vreodată” ! Aşa prezintă publicaţia britanică The Mirror – pe bună dreptate, am spune noi – noul clip video Heineken, unul dintre sponsorii principali ai Champions League.

Un articol de Petre Ivan|29 septembrie 2016

Acompaniat de furtună, “The special one”, actualul antrenor al lui Manchester United, ţine un discurs motivaţional care răsună în urechile tuturor fanilor – „The special ones”, cum îi numeşte Mourinho.

Determinare, sacrificiu, destin şi aşa mai departe sunt cuvintele cu care “dirijorul” portughez orchestrează natura dezlănţuită în faţa auditoriului său.

Spotul, regizat de cineastul britanic Guy Ritchie (Snatch, RocknRolla, Sherlock Holmes), pe o muzică ce aminteşte de coloana sonoră semnată de Hans Zimmer pentru „Inception”, a fost creat de agenţia Publicis Italia şi rulează în 90 de ţări din întreaga lume, inclusiv în România.

Foto: Jose Mourinho, spot Heineken – captură youtube

20
/09
/23

În luna octombrie începe ,,Străzile de film”, proiectul care te îndeamnă să redescoperi magia Bucureștiului prin cinematografie. O incursiune într-o lume a filmului și a arhitecturii orașului pe care îl numim acasă.  

20
/09
/23

Bucharest International Film Festival (BIFF) 2023, aflat în plină desfășurare, se bucură de un real succes, majoritatea filmelor sunt sold out iar personalitățile internaționale invitate sunt asaltate cu întrebări de publicul bucureștean.

19
/09
/23

Premiera de gală a filmului documentar Playback va avea loc pe 19 octombrie la Cinemateca Eforie din București. Înainte de această dată filmul va putea fi vizionat pe marele ecran în cadrul unor avanpremiere și evenimente speciale organizate la București, Oradea, Timișoara, Sibiu și Cluj-Napoca.