Longevivul și uimitorul thriller „Cursa de șoareci”,  în premieră  la TNB
https://www.ziarulmetropolis.ro/longevivul-si-uimitorul-thriller-cursa-de-soareci-in-premiera-la-tnb/

Cea mai longevivă piesă a tuturor timpurilor şi genurilor,  „Cursa de şoareci”, de Agatha Christie, ii aşteaptă pe iubitorii teatrului la Sala Studio a TNB , începând din această lună, în regia lui Erwin Șimşensohn  şi cu o distribuţie dublă,  alcătuită din  binecunoscuţi  actori Teatrului National din Bucureşti. 

Un articol de Petre Ivan|5 februarie 2018

O poveste plină de suspans,  ce îmbină umorul negru, situațiile-limită, emoția și jocurile întortocheate ale minții.

Un irezistibil thriller clasic, într-un decor elegant și atrăgător, realizat de scenografa Liliana Cenean.

Spectatorii sunt asteptati la acest thriller ce traversează deceniile cu același aer suprinzător ca la premiera ce a avut loc în 1952, pe scena londoneză.

În distribuție :

Ileana Olteanu, Dragoş Stemate / Florin Călbăjos,  Lari Giorgescu / Petre Ancuța, Simona  Bondoc,  Tomi Cristin, Ada Galeș / Cosmina Olariu,  Mihai Calotă / Silviu Biriş, Gavril Pătru / Răzvan Oprea.

Premiera oficială este programată pentru zilele de  joi 15 și vineri 16 februarie 2018,  ora 19.00,  Sala Studio.

Foto: Cursa de șoareci – facebook

10
/12
/13

FOTOREPORTAJ Alina Cojocaru, „balerina deceniului”, prim-solistă a English National Ballet, a dansat în rol de silfidă - o creatură mitologică a aerului - pe scena Operei Naționale București.

09
/12
/13

MEMORIA CULTURALĂ În februarie 1967, regizorul Sică Alexandrescu publica în revista „Teatrul” portretul lui Ion Iancovescu, actorul care „parcă se juca, nu juca”. Iancovescu a fost mentorul multor actori de succes (printre care şi Grigore Vasiliu Birlic) şi fondator al câtorva teatre bucureştene. Reproducem integral articolul apărut în revista „Teatrul”: Au trecut peste 50 de ani din […]

08
/12
/13

În decembrie 1987, Constantin Fugaşin reuşea să-l convingă pe Ştefan Iordache să acorde un interviu pentru revista „Teatrul“. O adevărată performanţă, pentru că actorul era foarte zgârcit la vorbă cu gazetarii. Ceea ce a urmat este antologic.