NO.MAD Talks a organizat prima tabără pentru comunitatea de freelanceri
https://www.ziarulmetropolis.ro/no-mad-talks-a-organizat-prima-tabara-pentru-comunitatea-de-freelanceri/

Între 31 iulie şi 2 august, NO.MAD Talks a organizat în satul Ciocanu din judeţul Argeş primul eveniment offline de după ieşirea din starea de urgenţă – NO.MAD Outdoor Camp, o tabără de trei zile dedicată atât freelancerilor, cât şi antreprenorilor, soloprenorilor şi, în general, celor care îşi doresc să fie creativi şi eficienţi.

Un articol de Liliana Matei|5 august 2020

Pe durata celor trei zile, trei echipe formate din freelanceri și antreprenori din diferite domenii au lucrat pe briefuri reale primite de la business-uri locale din Kind Market, platforma de schimb de servicii și produse între freelanceri și antreprenori: Măcelăria Ghiţă, Papa Jacques şi Respiro Dental. S-a învăţat despre strategia de comunicare, concepte creative, social media, storytelling, media pitching și tehnici vizuale.

Alain Gavriluțiu, copywriter cu 15 ani experiență, a trecut echipele prin toate procesele mentale și creative ale unui proiect și le-a ajutat să abordeze fiecare brief de la identificarea nevoilor la research și poziționare în contextul pieței, până la creație și trasarea strategiei, storytelling, fine tuning și prezentare.

Mișu Ionescu, specialist în cinematografie și realizator atât de proiecte comerciale, cât și de scurtmetraje premiate, a povestit cum se pot transpune atributele brandului în cinematografie și a propus un exercițiu de imaginație – un spot comercial de 30 de secunde desfășurat pe cadre.

Iunieta Sandu, fondatoarea NO.MAD Talk, cu 9 ani de experiență în comunicare, a dus participanții în zona foarte aplicată a comunicării pe canalele de social media, unde fiecare echipă a avut de conceput o strategie de conţinut în social media, de identificat vocea şi personalitatea brand-urilor, canalele pe care îşi vor disemina mesajele, pilonii de comunicare şi de schiţat un plan editorial.

Anca Spiridon, specialist cu 8 ani experienţă în domeniu, a vorbit despre cum creăm și menținem reputaţia unui produs sau unui brand folosind strategii creative de PR, cu o componentă practică adaptată pe brief-urile celor 3 brand-uri din Kind Market.

Cum e să realizezi o tabără pe timp de pandemie

În urma celor două luni petrecute acasă și după lansarea Kind Market, locul unde freelancerii și afacerile locale fac schimb de produse și servicii, comunitatea s-a închegat și se simțea nevoia unor întâlniri față în față, dincolo de schimbul de emailuri și de Zoom. O vacanță în satul Ciocanu a adus apoi cu sine și idea taberei și întregul concept de cursuri în aer liber.

Încă de dinaintea creșterii numărului de cazuri din luna iulie, NO.MAD Outdoor Camp a pus pe prim plan siguranța participanților, oferind măști și dezinfectanți și asigurându-se că toate camerele sunt igienizate înainte de sosire și că mesele sunt preparate și servite cu mască și mănuși. Apoi, numărul participanților a fost redus de la 24 la 15 pentru a putea păstra distanța socială cât mai ușor.

Să organizezi orice fel de eveniment offline în perioada asta este ca și cum te-ai arunca în lac fără vestă de salvare. Dar, în zilele noastre, fie că alegi să mergi într-o tabără sau într-un weekend din terasă în terasă, te supui la aproape aceleași riscuri. Așa că am făcut un calcul simplu luând în considerare beneficiile pe care le are tabăra și ce rămâne în urma ei:

– Participanții, oricâți vor fi ei, o să învețe lucruri noi pe care le pot folosi să-și dezvolte business-ul în pandemie

– 3 antreprenori o să primească o strategie de comunicare completă pe care o pot aplica în perioada asta

– 5.000 de oameni vor putea citi / afla conținutul util pe care trainerii o să-l furnizeze în tabără

– O listă lungă de lecții învățate pentru echipa NO.MAD”, povestește Iunieta Sandu, fondator NO.MAD Talks.

Foto: Mișu Ionescu

 

22
/02
/19

Douăsprezece episoade din viața scriitorului Romain Gary, surprinse de François-Henri Désérable în romanul-tribut „Un anume domn Piekielny” (Editura Humanitas Fiction).

14
/02
/19

Actorul George Ivașcu, directorul Teatrului Metropolis din București, împlinește 51 de ani, pe 15 februarie. Șase artiști care au un impact uriaș asupra repertoriului teatrului: directorul de scenă Victor Ioan Frunză, scenografa Adriana Grand, regizoarea Chris Simion-Mercurian, actrița, regizoarea și dramaturgul Lia Bugnar, actorul și regizorul Emanuel Pârvu și dramaturgul și regizorul Mimi Brănescu, povestesc câteva întâmplări cu George Ivașcu.

28
/01
/19

La început de an 2019, declarat Anul Cărții în România, vă propunem un top al celor mai bune apariții editoriale ale anului trecut, din zona ficțiune. Ziarul Metropolis a realizat un top al celor mai bune cinci romane publicate în 2018 în România.

10
/01
/19

„Pădurea spânzuraţilor”, premiera spectacolului inspirat de romanul lui Liviu Rebreanu, în regia lui Radu Afrim la Teatrul Naţional din Bucureşti, a făcut din Teatru o voce autentică şi originală în ansamblul celor care au interpretat în anul care tocmai s-a încheiat o partitură complicată, a Centenarului Marii Uniri.

06
/01
/19

PREVIEW Anul 2019 se anunță promițător pentru cinematografia română. Cele mai așteptate sunt noile filme realizate de Cristi Puiu și Corneliu Porumboiu, cu o potențială premieră la Cannes. Tot în acest an va ieși în săli și „Nu mă atinge-mă”, controversatul debut al Adinei Pintilie.

20
/12
/18

Ce merită să păstreze memoria cinefilă și istoria cinema-ului din anul 2018? Am făcut o listă, inevitabil subiectivă, a celor mai ambițioase și mai reușite filme văzute în acest an. Filme de mari autori: de la Lars von Trier, Alfonso Cuarón sau Steven Spielberg, până la Chang-dong Lee sau Hirokazu Koreeda.

12
/12
/18

TOP Documentarele își fac cu greu loc în cinematografe. Așa că pentru a viziona cele mai noi filme de nonficțiune nu ne rămân decât festivalurile și diferitele platforme. Am ales 10 documentare care m-au impresionat cel mai mult dintre cele văzute în 2018. Sunt filme extrem de stimulante și de îndrăznețe.

09
/12
/18

TOP Am ales cele mai relevante filme românești ale anului, din cele 25 de titluri de ficțiune care au ajuns în 2018 în cinematografe. Nu a fost un an rău: cinema-ul românesc a continuat să impresioneze în festivaluri, iar unul dintre filme, „Moromeții 2”, a stabilit chiar un record de spectatori.