Oscarul, Cupa Mondială şi serialul „The Walking Dead”, cele mai comentate show-uri pe Twitter
https://www.ziarulmetropolis.ro/oscarul-cupa-mondiala-si-serialul-the-walking-dead-cele-mai-comentate-show-uri-pe-twitter/

Premiile Oscar şi Grammy, Cupa Mondială şi serialul „The Walking Dead: Invazia zombi” au fost programele de televiziune cele mai comentate pe Twitter, de către utilizatorii din SUA ai platformei online, în 2014, potrivit unui raport publicat luni de Nielsen.

Un articol de Petre Ivan|6 ianuarie 2015

„The Walking Dead: Invazia zombi” a fost serialul care a stârnit cele mai multe comentarii, în 2014, pe platforma online Twitter, din partea utilizatorilor americani ai reţelei de socializare, informează hollywoodreporter.com.

Serialul, care este difuzat la televiziunea americană AMC, a atras, în medie, 576.000 de mesaje per episod, iar 4,93 de milioane de utilizatori ai platformei Twitter au citit cel puţin un mesaj legat de această producţie TV până a doua zi dimineaţă după difuzarea unui episod al producţiei.

Nielsen a numărat postările pe Twitter în primele trei ore de dinainte şi de după difuzarea fiecărui episod din „The Walking Dead: Invazia zombi”.

În raportul publicat de Nielsen, compania care se ocupă de măsurarea audienţei producţiilor de televiziune a realizat un clasament al celor mai comentate producţii, evenimente speciale şi show-uri difuzate de televiziunile americane, de către utilizatorii din SUA ai reţelei de socializare online Twitter.

La categoria seriale şi emisiuni TV, reality-show-ul „Burlacul/ The Bachelor” a avut 215.000 de mesaje pe Twitter, în medie, per ediţie, care au fost citite de 3,84 de milioane de utilizatori ai platformei.

Pe locul al treilea s-a clasat serialul „Micuţele mincinoase/ Pretty Little Liars”, difuzat de ABC Family, care a obţinut în medie 489.000 de mesaje pe Twitter pentru fiecare episod, cu o audienţă de 3,8 milioane de utilizatori pe Twitter.

The Voice şi minutul de aur

Show-ul american de televiziune care a obţinut cele mai multe mesaje pe Twitter într-un minut este „The Voice”, iar minutul cu cele mai multe mesaje a fost înregistrat la ora 20.59, ora de pe coasta de est a SUA, pe 13 mai, când juraţii emisiunii-concurs au anunţat concurenţii care vor intra în finală. Utilizatorii Twitter au publicat în acel minut 311.000 de mesaje referitoare la emisiunea „The Voice”, difuzată de NBC.

În ceea ce priveşte evenimentele speciale, trannsmise în direct, gala premiilor Oscar, difuzată de ABC, şi ceremonia de decernare a premiilor Grammy, transmisă de CBS, s-au bătut pentru primul lor în ceea ce priveşte numărul de mesaje pe Twitter.

Gala premiilor Grammy a avut 13,77 milioane de mesaje pe Twitter, în timp ce premiile Oscar au avut 11,16 milioane de mesaje.

Gala premiilor Oscar a obţinut şi cel mai mare număr de postări pe Twitter într-un minut, la categoria evenimente speciale. Fotografia selfie realizată de Ellen DeGeneres alături de mai multe vedete a generat 203.000 mesaje pe Twitter la 22.07, ora de pe coasta de est a SUA, pe 2 martie.

Transmisiunea sportivă cu cel mai mare număr de mesaje dedicate pe Twitter a fost Super Bowl XLVIII, cu 25,32 de milioane de postări pe Twitter, care au avut o audienţă de 15,31 milioane de utilizatori ai platformei de socializare online.

Cupa Mondială (CM 2014) a ocupat şase din cele zece poziţii ale clasamentului privind transmisiunile sportive. Meciul Belgia – Statele Unite ale Americii a atras 4,69 de milioane de mesaje pe Twitter, care au avut o audienţă de 12,39 milioane de utilizatori.

Totodată, finala CM 2014 s-a clasat pe locul al treilea, cu 4,92 milioane de mesaje pe Twitter şi o audienţă de 11,93 milioane de utilizatori pe această platformă online.

Foto: Oscarul , Cupa Mondiala şi serialul „The Walking Dead” – cinemagia

05
/04
/24

Festivalul Filmului Palestinian, organizat de Centrul Cultural Mahmoud Darwish sub patronajul Ministerului Culturii din Palestina și al Ambasadei Statului Palestina în România, va avea loc între 18 și 21 aprilie la București și pe 28 aprilie în Cluj-Napoca iar programul detaliat și biletele sunt acum disponibile.

05
/04
/24

Brașov Jazz & Blues Festival, unul dintre marile festivaluri urbane de gen din România, revine între 15 și 18 august 2024, cu cea de-a 12-a ediție, iar orașul Brașov va fi din nou gazdă pentru peste 100 de artiști din toate colțurile lumii, care vor învălui publicul în ritmurile vibrante ale muzicii născute din jazz și blues.

04
/04
/24

Evenimentele interdisciplinare propuse în proiectul de cercetare coregrafică ROOTS, un proiect AREAL co-finanțat de AFCN, vin în întâmpinarea crizei generalizate care ne împresoară, căutând soluții pe măsura complexității problemelor suprapuse și interdependente cu care ne confruntăm, îndemnând la o explorare a rădăcinilor ce unesc omul, societatea în care trăim și întreaga biosferă.

02
/04
/24

Institutul Cultural Român participă în premieră, prin ICR Bruxelles și Centrul Național al Cărții, cu un stand propriu la „Foire du livre de Bruxelles / Târgul Internațional de Carte de la Bruxelles”, care se va desfășura în perioada 4-7 aprilie 2024, la Centrul de expoziții Tour et Taxis din capitala Belgiei.

02
/04
/24

Mobius & The Institute transformă centrul Bucureștiului într-un hotspot al culturii Hip-hop. Cea mai mare expoziție a artistului Saddo ocupă Piața Amzei.

29
/03
/24

Romanian Design Week, un festival multidisciplinar dedicat industriilor creative ce promovează designul, arhitectura, creativitatea și inovația, lansează în colaborare cu UniCredit Bank un concurs destinat tinerilor ilustratori și designeri grafici din România, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Scopul competiției este crearea colecției oficiale de obiecte de merchandising pentru festival, având ca temă "Unlock the City".