Politist, Cărmăzan
https://www.ziarulmetropolis.ro/politist-carmazan/

Regizorul Ioan Cărmăzan a mărturisit că filmează un lungmetraj poliţist, după un scenariu original scris de Titi Popescu, în care Mihai Mălaimare deţine rolul principal, pelicula urmând să se intituleze „Noi ştim că voi ştiţi că noi ştim”.

Un articol de Petre Ivan|24 noiembrie 2014

„Filmările vor fi terminate peste aproximativ două săptămâni, este un film poliţist”, a declarat Cărmăzan. Regizorul a precizat, de asemenea, că scenariul îi aparţine lui Titi Popescu.

„În rolul principal este Mihai Mălaimare şi în rolul feminin este Eniko Georgescu”, a mai spus acesta. Potrivit regizorului, o parte din acţiune se petrece în prezent, iar o parte, înainte de 1989, „ca un fel de amintire”. „Filmul se va numi, probabil, «Noi ştim că voi ştiţi că noi ştim». (…) Probabil că la toamnă ori la vară va fi lansat (în 2015, n.r.)”, a mai spus cineastul, notează Mediafax.

Peste 80% dintre filmări au avut loc în România, în Bucureşti, iar o parte în Germania, după cum a precizat Ioan Cărmăzan.

Mihai Mălaimare

Mihai Mălaimare

La rândul său, Mihai Mălaimare a declarat că „este primul rol principal care mi se oferă şi sunt foarte bucuros”.

Regizorul Ioan Cărmăzan a debutat în 1982 cu filmul „Ţapinarii”, pentru care a scris şi scenariul, urmat imediat de „Lişca” (1983). Înainte de Revoluţie, a mai regizat „Sania albastră” (1987), iar ulterior, „Casa din vis” (1991), selecţionat în secţiunea paralelă Quinzaine des Realisateurs de la Cannes, „Lotus” şi „Raport despre starea naţiunii”, ambele lansate în 2004.

Pasiunea lui pentru scris se regăseşte în scenariile câtorva filme precum „Vlad Nemuritorul” (regia Adrian Popovici) şi „Orient Express”, în regia lui Sergiu Nicolaescu, cu care Ioan Cărmăzan era bun prieten.

Foto: Politist, Cărmăzan, Mălaimare – cinemagia

01
/03
/15

Gina Patrichi, Silvia Popovici, George Motoi, Amza Pellea, Costel Constantin, Dan Nuţu, Tora Vasilescu, Victor Rebengiuc, Gheorghe Dinică, Mariana Mihuţ, Petre Gheorghiu şi mulţi alţi actori îndrăgiţi vor putea fi revăzuţi, astăzi, în trei filme importante ale cinematografiei româneşti, la duminica "Duminica filmului românesc".

28
/02
/15

Regizorul Ken Loach se întoarce pe marile ecrane cu un nou film istoric despre războiul civil din Irlanda. Jimmy’s Hall / Salonul lui Jimmy este povestea lui Jimmy Gralton, un activist irlandez care a trăit în comitatul Leitrim, Irlanda începutului de secol. Filmul, care a participat anul trecut în Competiţia Oficială Cannes 2014, va avea premiera în România în 6 martie.

28
/02
/15

Actorul american Leonard Nimoy, cunoscut pentru rolul comandantului Spock din serialul "Star Trek", a murit vineri la vârsta de 83. Nimoy a fost internat în spital, săptămâna trecută, după ce s-a plâns de "dureri severe în zona pieptului". El suferea de boala pulmonară obstructivă cronică care duce la insuficienţă respiratorie.

27
/02
/15

Cea mai importantă competiție de scurtmetraj din România, o selecție unică de filme, masterclass-uri, workshop-uri și petreceri îi așteaptă pe spectatori la cea de-a 9-a ediție a Festivalului Internațional de Film NexT, care va avea loc între 15 și 19 aprilie 2015, la Cinema Studio, Elvira Popescu, CinemaPRO și într-o serie de locuri neconvenționale.

27
/02
/15

"Aferim!", lungmetrajul pentru care cineastul Radu Jude a primit Ursul de Argint pentru regie la Festivalul Internaţional de Film de la Berlin 2015, va putea fi vizionat în avanpremieră, pe 5 martie, în reţeaua naţională de cinematografe Cinema City.

26
/02
/15

MARI FILME ROMÂNEȘTI UITATE Un film, cu siguranță, subapreciat. Sau, mai exact, privit de sus ca fiind o simplă operă burlescă. „S-a furat o bombă” (1961), scris și regizat de Ion Popescu-Gopo, este însă mai mult decât atât.

26
/02
/15

"Niciodată nu se știe ce e aia "generația de aur". Pentru George Vraca, de pildă, George Constantin nu făcea parte din nicio generație de aur, era un tânăr care juca și el teatru binișor, dar pentru George Constantin generația de aur era Vraca, dar Vraca pentru Nottara nu era generație de aur, și uite așa, când actorul ajunge la vârsta maturității, nu a vieții, a maturității sale artistice, conform destinului, putinței, talentului (...) devine un actor important al teatrului unde este, al teatrului românesc, al locului unde este proțăpit de soartă și devine și el un metal prețios." - Alexandru Repan