Proiect foto. „Rear Window“: viaţa studenţilor în căminele din Regie
https://www.ziarulmetropolis.ro/proiect-foto-rear-window-viata-studentilor-in-caminele-din-regie/

Fotograful amator Florin Ţepârdea a realizat un proiect care prezintă momente din viaţa studenţilor care locuiesc în căminele din Regie, seria fiind trasă dintr-unul din balcoanele căminului.

Un articol de Ziarul Metropolis|27 Iunie 2015

„Ideea mi-a venit după ce am tras câteva cadre la întâmplare de la balcon, printre care se afla și o poză cu cineva scuturând o pătură, într-o zi de Sâmbătă“, spune fotograful. Denumirea „Rear Window“ a fost împrumutată de la filmul cu același nume, al lui Alfred Hitchcock, din 1954.

Florin Ţepârdea lucrează în industria IT şi a fost asistent producător în proiectul „Cealaltă Irina“ lungmetrajul regizat de Andrei Gruzsniczki.

_DSC8387 _DSC6165 _DSC6174 _DSC6225 _DSC6893 _DSC6912 _DSC6925 _DSC6946 _DSC6985 _DSC7044 _DSC7200 _DSC8344 _DSC8354 _DSC8363

08
/07
/14

Miercuri, 16 iulie, începând cu deja obișnuita oră 19.30, Dragoș Bojin schimbă foaia la OrigameStudio. Renunță la pânză în favoarea zidului, mai potrivit parcă să îi primească personajele la întreaga lor amploare, mai potrivit chiar decât pânzele enorme pe care le folosește de obicei.

02
/07
/14

Tabloul "The Fake Rothko", al pictorului Adrian Ghenie, reprezentant al noului val al artei vizuale româneşti, a fost vândut pentru 1.426.500 de lire sterline (1.778.422 de euro), la o licitaţie organizată de casa Sotheby's luni, la Londra, potrivit site-ului sothebys.com.

29
/05
/14

Deşi anii pe care Constantin Brâncuşi i-a petrecut în ţară, formându-se ca sculptor, au fost cu acribie reconstituiţi în ediţiile succesive ale catalogului Brâncuşi în România², întocmit de Barbu Brezianu, cât şi într-un studiu pe care acelaşi autor îl consacră începuturilor sculptorului, o analiză de detaliu ar putea conduce la evidenţierea influenţei amintitei perioade asupra ansamblului creaţiei.

22
/05
/14

Cunoscută fiind „vocaţia” pretimpurie, prin care Brauner acţiona ca artist suprarealist încă înainte de a şti că suprarealismul există – de vreme ce picturi expuse în 1924 la Bucureşti erau considerate a fi „introviziuni” –, poate părea surprinzător ca o imagine „integral suprarealistă”, cum „Passivité courtoise“ pare a fi, să se limiteze la a reconstitui iconografia şi, prin extensie, semnificaţia operei lui Duchamp, „La Mariée mise à nu par ses célibataires, même“.

Page 40 of 52« First...102030...3839404142...50...Last »