Tarantino şi-a abandonat noul proiect
https://www.ziarulmetropolis.ro/tarantino-si-a-abandonat-noul-proiect/

Quentin Tarantino, care, în toamna anului 2013, a anunţat că va filma un nou western – „The Hateful Eight”, a renunţat la proiect în urma scurgerilor de informaţii referitoare la scenariu către agenţii de la Hollywood.

Un articol de Petre Ivan|22 ianuarie 2014

Quentin Tarantino, care, în toamna anului 2013, a anunţat că va filma un nou western – „The Hateful Eight”, a renunţat la proiect în urma scurgerilor de informaţii referitoare la scenariu către agenţii de la Hollywood.

Regizorul american a spus că şi-a dat seama că este vorba despre o scurgere de informaţii când a început să primească telefoane de la agenţii de la Hollywood, care îi propuneau să distribuie în film actorii reprezentaţi de aceştia.

Într-o declaraţie pentru site-ul deadline.com, Tarantino spune că a dat scenariul doar unui număr de şase persoane şi că se simte „foarte deprimat” din cauza acestei întâmplări, informează Mediafax.

„Am terminat scenariul, într-o primă formă, şi nu aveam de gând să încep filmările decât iarna următoare, peste un an”, a spus cineastul american, câştigător, în 2013, al unui premiu Oscar pentru scenariul westernului „Django dezlănţuit”, pe care l-a şi regizat.

Tarantino, în vârstă de 50 de ani, a precizat că plănuieşte acum să publice o carte pe baza scenariului şi să reconsidere ideea realizării unui film abia peste câţiva ani.

Tarantino

Tim Roth, omul de încredere al lui Tarantino

Regizorul a afirmat că au fost doar trei actori cărora le-a înmânat scenariul: Michael Madsen, Bruce Dern şi Tim Roth.

„Singurul despre care ştiu că nu a făcut acest lucru (să dea mai departe scenariul, n.r.) este Tim Roth. Unul dintre ceilalţi actori i-a permis agentului să îl citească, iar agentul respectiv l-a transmis mai departe tuturor de la Hollywood”, a precizat Tarantino.

Quentin Tarantino a dezvăluit în toamna anului 2013, în emisiunea de televiziune „The Tonight Show” prezentată de Jay Leno, că noul său film va fi un western.

Ulterior, acesta a anunţat că filmul urma să se intituleze „The Hateful Eight”, o aluzie la westernul „Magnificii şapte/ The Magnificent Seven”, regizat de John Sturges în 1960.

Un Palme d’Or şi două Oscaruri

Câştigător al trofeului Palme d’Or de la Cannes cu filmul „Pulp Fiction” din 1994 şi a două premii Oscar pentru scenariile filmelor „Pulp fiction” şi „Django Unchained”, Quentin Tarantino a fost pe rând regizor, scenarist, producător şi chiar actor în filmele sale, mai notează Mediafax.

Deşi este acuzat de critici că trivializează violenţa, opera sa cinematografică nu a încetat să entuziasmeze publicul, iar peliculele sale „Profesioniştii crimei/ Reservoir Dogs”, „Pulp Fiction”, „Jackie Brown”, cele două filme din seria „Kill Bill”, „Maşina morţii/ Death Proof”, „Ticăloşi fără glorie/ Inglorious Basterds” şi „Django dezlănţuit/ Django Unchained” au devenit filme de referinţă ale cinematografiei mondiale.

Foto:  Quentin Tarantino , Tim Roth – Cinemagia

04
/10
/21

Până la 14 octombrie, în cadrul Cineclubului One World Romania, pot fi vizionate gratuit pe site-ul Sahia Vintage câteva din filmele documentare, aflate la granița dintre funcția utilitară și vena experimentală, ale lui Mircea Săucan, dar și ale lui Radu Gabrea, Tudor Eliad sau Sergiu Nicolaescu.

01
/10
/21

BFFF 2021 a inclus o secţiune competiţională internaţională, la care s-au înscris peste 100 de scurtmetraje de modă, oferind patru premii. Câștigătorii au fost selectați de un juriu format din profesioniști din film, advertising și modă de pe scena locală și cea internaţională: Grigor Devejiev - Creative Director Jam Project, Marley Hansen - curator Nowness, Marcin Kempski - fotograf de modă londonez, Sandra Bold - Global Creative Director Publicis și Ina Borcea - fashion editor Harpers Bazaar.

30
/09
/21

Spectacolul continuă, acțiunea escaladează și toată sala vibrează pentru cel mai așteptat film din ultima perioadă, super producția 'Nu e vreme de murit' ajunge în avanpremieră pe marile ecrane din 30 septembrie la Cineplexx Băneasa, Titan, Sibiu, Satu-Mare și Târgu-Mureș.

29
/09
/21

CRONICĂ DE FILM Pentru un film de debut al unui regizor de teatru care nu a mai făcut până acum cinema, „Câmp de maci” (2020), de Eugen Jebeleanu, are o rigoare estetică neaşteptată, dar şi o lipsă de încrâncenare demnă de salutat.

28
/09
/21

CRONICĂ DE FILM „Crai nou” (2021), debutul Alinei Grigore, recent câştigător la Festivalul de la San Sebastian, aduce un aer proaspăt în cinematografia română.

28
/09
/21

THE FRENCH DISPATCH, LAND, QUO VADIS, AIDA?, scurtmetraje românești și internaționale, cele mai apreciate filme românești ale momentului si filmele premiate la Festival se văd în cadrul Retrospectivei ANONIMUL 2021 la ARCUB, Cinema Elvire Popesco și Terasa Institutului Francez între 28 septembrie și 3 octombrie.

27
/09
/21

În ultima săptămână din septembrie, „Cinema sub clar de lună“ aduce pe ecranul din Grădina Muzeului Național al Literaturii Române două dintre cele mai noi filme românești, Câmp de maci și documentarul Spioni de ocazie, alături de producții străine care au avut un parcurs spectaculos: Night of the Kings, aflat pe lista scurtă la premiile Oscar, și Apples, co-produs de Cate Blanchett și propus anul trecut de Grecia la Oscarul pentru Cel mai bun film internațional.

27
/09
/21

Frumoasa și bestia întâlnește viitorul tehnologiei în Belle, producția-fenomen semnată de regizorul japonez Mamoru Hosoda, care va deschide cea de-a 16-a ediție Animest. Prezentat în premieră internațională la Cannes, anime-ul Sci-Fi în care o adolescentă devine cea mai bună versiune a sa într-un univers paralel, creat în mediul virtual, se va vedea pentru prima dată pe marele ecran din România vineri, pe 8 octombrie, de la orele 18:30 și 21:30, la Cinema Elvire Popesco. Filmul va putea fi urmărit în curând în cinematografele din întreaga țară, distribuit de Bad Unicorn.

27
/09
/21

OPINIE Subfinanţat de nişte autorităţi nepăsătoare, fără cinematografe care să îi fie dedicate şi cu un public larg pus mai degrabă pe miştouri, filmul românesc de autor face performanţă an de an la cel mai înalt nivel. Iar 2021 o dovedeşte din plin. Este unul din paradoxurile româneşti.