„Toate mi se întâmplă numai mie“… cu public şi în live streaming
https://www.ziarulmetropolis.ro/toate-mi-se-intampla-numai-mie-cu-public-si-in-live-streaming/

One-man show-ul „Toate mi se întâmplă numai mie“ de Mihai Ignat, regia Laura Moldovan, cu tânărul şi carismaticul actor Cristian Iorga se reia în variantă hibrid, cu public şi în live streaming. Următoarea reprezentaţie va avea loc sâmbătă, 30 ianuarie, ora 19.00, la Sala Mică a Teatrului Naţional Târgu-Mureş.

Un articol de Petre Ivan|29 ianuarie 2021

Ce nu-şi face omul cu mâna lui are grijă ghinionul să completeze. Sau, poate, e vorba de soartă? Sunt unii oameni predestinaţi la nesfârşite eşecuri, farse şi absurdităţi? Cristian Iorga va încerca să vă răspundă la aceste întrebări în one man show-ul „Toate mi se întâmplă numai mie“, bazat pe texte de Mihai Ignat, în regia Laurei Moldovan

„Toate mi se întâmplă numai mie“ pune în valoare talentele comice ale tânărului actor Cristian Iorga, care întruchipează multiple ipostaze ale celui căruia ghinionul pare să îi fi devenit nume de familie. Fie că vrea să îţi găsească jumătatea (sau măcar o aventură pasională) pe internet şi stabileşte o întâlnire într-un loc public, cu rezultate memorabile nu în cel mai bun sens al cuvântului, fie că ajunge în faţa psihologului şi îi destăinuie cele mai incomode întâmplări sperând să primească un sfat eficient, fie că se trezeşte la capătul răbdării şi începe să creadă că salvarea se află pe lumea cealaltă, personajul ajunge în faţa publicului, căruia îi face o demonstraţie de umor tragic şi de ambiţii ratate, care maschează un caracter sensibil şi plin de iniţiativă.

Efervescent, surprinzător, ireverenţios şi, pe alocuri, tandru, „Toate mi se întâmplă numai mie“ spune trei poveşti în care vom recunoaşte o fărâmă din aşteptările noastre neîmplinite pe care le-am întâmpinat fie printr-un hohot de râs ironic, fie printr-o criză de nervi sau de plâns eliberatoare. În orice caz, spectacolul va avea un rol terapeutic. Îndrăzniţi să vi se întâmple o seară cu haz nebun şi cu tâlc amar pe texte ale autorului piesei de mare succes „Crize sau Încă o poveste de dragoste“.   

Casa de bilete este deschisă de luni până vineri între orele 12.00 – 18.00 şi cu o oră înaintea reprezentaţiilor.

Biletele pot fi achiziţionate până la ora 18.30 în ziua reprezentaţiei de aici. 

Fiecare bilet va avea inscripţionat un cod de acces la eveniment. Cu 30 de minute înainte de eveniment veţi primi un email cu link-ul de acces şi codul de acces din nou menţionat. Veţi putea accesa transmisiunea după adăugarea codului respectiv.

Spectacolul e recomandat persoanelor cu vârsta peste 14 ani.

05
/03
/24

Pe data de 5 martie se dă startul unui nou apel deschis în cadrul proiectului Share, Tag or Dye, inițiat și coordonat de către Asociația Fotografică Allkimik, în parteneriat cu Asociația Culturală Marginal. Această inițiativă oferă artiștilor din întreaga lume oportunitatea de a-și împărtăși creațiile și de a se implica într-o experiență colectivă de artă

01
/03
/24

Scena Digitală, platforma online de teatru, film, muzică și dans a Teatrului Național „Radu Stanca” Sibiu (TNRS) vine cu o surpriză pentru public în luna martie. Iubitorii de teatru vor putea urmări online trei spectacole de excepție din cadrul Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu: „Arta de a povesti” de Alexis Michalik, „O catedrală plină cu orgi” – spectacolul de deschidere al FITS și „FAUST: tribut”.

01
/03
/24

Happy Cinema redifuzează filmul Oppenheimer, favorit la Oscar, în perioada 7-10 martie, în toate cinematografele din țară. Oppenheimer este un thriller epic filmat în IMAX® care aruncă publicul în paradoxul palpitant al omului enigmatic care trebuie să riște să distrugă lumea pentru a o salva. Pelicula spune povestea fizicianului J. Robert Oppenheimer și a rolului pe care l-a avut în dezvoltarea bombei atomice.

29
/02
/24

Noua producție a Fundației Culturale „Camil Petrescu”, podcastul TEATRUL (DE) AZI, continuă seria dialogurilor cu directorul de imagine și producătorul Zomir Dimovici despre felul în care vedem, citim și percepem teatrul astăzi.