Vlad Ivanov: „Ce se întâmplă cu noi? Mai știm să fim fericiți?“
https://www.ziarulmetropolis.ro/vlad-ivanov-ce-se-intampla-cu-noi-mai-stim-sa-fim-fericiti/

Teatrul Metropolis din Bucureşti anunţă o nouă producţie, „O casă de păpuşi – partea a doua“, în regia lui Alexandru Mihail, cu Oana Pellea, Vlad Ivanov, Catinca Maria Nistor şi Victoria Cociaş pe afiş.

Un articol de Dan Boicea|24 ianuarie 2022

Spectacolul după o piesă de Lucas Hnath va fi jucat în datele de 28, 29, 30 și 31 ianuarie, dar și în 8 și 12 februarie, de la ora 18.30, în Sala Olga Tudorache a Teatrului Metropolis. Biletele pot fi achiziționate online, apăsând pe acest link.

„Pornim, împreună, într-o călătorie, pe care mi-o doresc de suflet, și în care vă invităm și pe Dumneavoastră, spectatorii“, spune actorul Vlad Ivanov, pentru Ziarul Metropolis.

Veți avea bucuria să descoperiți un text minunat, care plonjează adânc în sufletul uman. Un text care, în contextul vremurilor pe care le trăim, vă va oferi un prilej de adâncă meditație asupra unor întrebări existențiale.

Vlad Ivanov, actor

„Cine suntem? Ce se întâmplă cu noi? Mai știm să fim fericiți? Dacă vom afla sau nu, ține de fiecare în parte. «…știu că într-o zi totul va fi altfel, știu că toată lumea va fi liberă – mai liberă decât este acum» , spune Nora, personajul din piesă. Vă invit să ne imaginăm împreună, cum ar fi…“, concluzionează actorul Vlad Ivanov.

Imagine de la repetiții – foto: Dragoș Ivan

„O casă de păpuși – partea a doua” de Lucas Hnath
Spectacol nerecomandat tinerilor sub 14 ani!
Traducerea și adaptarea scenică: Alexandru Mihail
Scenografia: Maria Miu
Regia: Alexandru Mihail
Durata: 1h 30 min

Distribuția:
Nora: Oana Pellea
Torvald: Vlad Ivanov
Anne Marie: Victoria Cociaș
Emmy: Catinca Maria Nistor

„O casă de păpuși – partea a doua“ a avut premiera pe Broadway în Aprilie 2017, având în distribuție pe Laurie Metcalf, Chris Cooper, Jane Houdyshell și Condola Rashad; regia a fost semnată de Sam Gold. Producția acestei piese în România, în traducerea lui Alexandru Mihail, reprezintă o premieră națională și europeană.

În ultima scenă a celebrei piese a lui Ibsen, „O casă de păpuși“, personajul principal, Nora, închide ușa în urma sa, abandonându-și soțul și copiii pentru a începe o viață nouă pe cont propriu. Astfel, Nora devine prima eroină din istoria literaturii care respinge rolul social in care a fost distribuită, pentru a-și trăi viața conform propriilor valori.

Accesul la spectacolele din incinta Teatrului Metropolis este permis doar în baza Certificatului digital european COVID (în format fizic sau digital). Acesta poate fi obținut, de pe site-ul https://certificat-covid.gov.ro, de către persoanele vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, de către persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, respectiv de către persoanele care efectuează un test RT-PCR (având un rezultat negativ nu mai vechi de 72 de ore) sau antigen rapid (având un rezultat negativ nu mai vechi de 48 de ore).

Imagini de la repetiții – Dragoș Ivan

30
/10
/13

„Eu cu cine mă mărit?“, se întreabă Eva din spectacolul „Matrimoniale“ de la Teatrul Nottara şi tot ea oferă răspunsul! Piesa scrisă de Lia Bugnar şi regizată de Diana Lupescu a avut premiera naţională în cadrul Festivalului Internaţional de Teatru Fest(in) pe Bulevard, în secţiunea „crize”.

30
/10
/13

Premiat cu Palme d’Or la Cannes, „Adele: Capitolele 1 şi 2”, în regia franco-tunisianului Abdellatif Kechiche, este un film intens despre maturizarea sentimentală şi sexuală a unei adolescente, dar, mai ales, un portret al feminităţii şi al iubirii, dublat de un elogiu al senzualităţii.

30
/10
/13

Între 31 octombrie și 3 noiembrie, patru dintre cele mai bune spectacole care au făcut parte din programul Undercloud, Festivalul de Teatru Independent, vor putea fi revăzute la Muzeul Național al Țăranului Român, în Best of Undercloud.

28
/10
/13

OPINIE Marius Manole: „Sunt puţini regizorii care îşi iau în distribuţii actori tineri şi puţine teatrele care acceptă colaboratori tineri. Şi dacă îi primesc, le aruncă 50 de lei pe spectacol, spunându-le că trebuie să fie mulţumiti că joacă pe o scenă mare.“