Rodica Mandache şi Marius Manole, în Doamna fără nimeni
https://www.ziarulmetropolis.ro/rodica-mandache-si-marius-manole-in-doamna-fara-nimeni/

Spectacolul „Doamna fără nimeni” regizat de Diana Mihailopol, cu Marius Manole şi Rodica Mandache. va avea primele două reprezentaţii marţi, 20 mai, ora 20:00 şi joi, 22 mai, ora 22:00, la Godot Cafe-teatru.

Un articol de Petre Ivan|15 mai 2014

Tânăra regizoare Diana Mihailopol realizează a doua uniune artistică dintre două generații diferite pe scena teatrală – Rodica Mandache și Marius Manole, doi actori ai căror oraș natal e Iașiul și pe care îi apropie pasiunea și dragostea nesfârșită pentru meseria lor.

Rodica Mandache

Rodica Mandache

Iubesc teatrul, care mi-a dat tot ce e mai bun în viață, tot ce e mai frumos. Necăjelile, suferințele, invidiile și nemulțumirile n-au acoperit niciodată marea bucurie pe care mi-a dat-o scena. Dragostea mea pentru teatru îmi dă filtru trebuincios. (Rodica Mandache)

Diana Mihailopol a obținut premiul UNITER pentru regia celui mai bun spectacol de teatro radiofonic Două nuvele de Mihail Bulgakov- spectacol în care Marius Manole a avut rolul principal.

Marea iubire a lui Sebastian, cel mai apreciat spectacol al regizoarei, cu aceleași roluri principale, a fost invitat la Berlin în cadrul Zilelor Culturii Românești din ianuarie 2014.

„Doamna fără nimeni” va fi cu aceeași distribuție precum cea a spectacolului „Marea iubire a lui Sebastian”, adică Rodica Mandache și cu Marius Manole. Lucrăm demult la acest spectacol. A mai avut o propunere de titlu: „Actor, copil fugit din jocuri” inspirat dintr-un vers de-al lui Nichita Stănescu.

E un spectacol de proză, poezie, colaj de texte, tot ce are legătură cu arta actorului, cu actorii, cu teatrul și cu sacrificiul pe care ei îl aduc pe scenă, acea jertfă în fața publicului, seară de seară. Cred că publicul are mare nevoie de poezie.” (Diana Mihailopol, regizor)

Foto cu Rodica Mandache si Marius Manole – Mihaela Petre şi wikipedia

Citiţi şi:
04
/04
/24

Evenimentele interdisciplinare propuse în proiectul de cercetare coregrafică ROOTS, un proiect AREAL co-finanțat de AFCN, vin în întâmpinarea crizei generalizate care ne împresoară, căutând soluții pe măsura complexității problemelor suprapuse și interdependente cu care ne confruntăm, îndemnând la o explorare a rădăcinilor ce unesc omul, societatea în care trăim și întreaga biosferă.

02
/04
/24

Institutul Cultural Român participă în premieră, prin ICR Bruxelles și Centrul Național al Cărții, cu un stand propriu la „Foire du livre de Bruxelles / Târgul Internațional de Carte de la Bruxelles”, care se va desfășura în perioada 4-7 aprilie 2024, la Centrul de expoziții Tour et Taxis din capitala Belgiei.

02
/04
/24

Mobius & The Institute transformă centrul Bucureștiului într-un hotspot al culturii Hip-hop. Cea mai mare expoziție a artistului Saddo ocupă Piața Amzei.

29
/03
/24

Romanian Design Week, un festival multidisciplinar dedicat industriilor creative ce promovează designul, arhitectura, creativitatea și inovația, lansează în colaborare cu UniCredit Bank un concurs destinat tinerilor ilustratori și designeri grafici din România, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Scopul competiției este crearea colecției oficiale de obiecte de merchandising pentru festival, având ca temă "Unlock the City".

29
/03
/24

Una din trei femei se confruntă cu pierderea sarcinii de-a lungul vieții. Una din șase femei se confruntă cu infertilitatea. Una din două femei trece prin depresie și/sau anxietate, în urma pierderii unei sarcini, sau în contextul problemelor de infertilitate. În pofida frecvenței lor, aceste experiențe sunt totuși unele dintre cele mai stigmatizante și izolante din societate.

28
/03
/24

O nouă lună într-un șir aparent nesfârșit plasat sub semnul „vremurilor interesante” este o nouă invitație la oglindire prin artă. De la criza de mediu la traume transmise de-a lungul generațiilor, de la apăsarea cu care ne zdrobesc rolurile de gen în societate, la dificultățile în comunicare, spectacolele Vanner Collective vorbesc despre probleme cu care ne confruntăm zi de zi, conștienți sau nu, abordate cu empatie și cu inteligență, cu un amestec dezarmant de onestitate și teatralitate.