Audrey Hepburn – noul logo al Google
https://www.ziarulmetropolis.ro/audrey-hepburn-noul-logo-al-google/

Motorul de căutare GOOGLE şi-a modificat azi logoul pentru a o sărbători pe AUDREY HEPBURN, la împlinirea a 85 de ani de la naşterea celebrei actriţe.

Un articol de Liliana Matei|4 mai 2014

Noul logo al Google prezintă profilul chipului actriţei Audrey Hepburn, reprezentat sub forma unui desen alb-negru. De asemenea, cuvântul „Google” apare scris pe un fundal roz, în spatele chipului actriţei. Pe acest fundal roz, artista, fostă ambasadoare a UNICEF, apare în mai multe scene alături de copii din diverse colţuri ale lumii.

Actriţa de origine belgiană Audrey Hepburn, născută pe 4 mai 1929, a fost considerată o legendă a cinematografiei mondiale şi un model al eleganţei. Ea a murit din cauza unui cancer, în Elveţia, pe 20 ianuarie 1993, la vârsta de 63 de ani.

Audrey Hepburn a câştigat un premiu Oscar pentru rolul din „Vacanţă la Roma”, în 1954, şi un altul pentru acţiunile ei umanitare, în 1993.

După imensul succes înregistrat de filmul „Vacanţă la Roma”, Audrey Hepburn a devenit unul dintre cele mai apreciate staruri de la Hollywood, jucând în numeroase filme, dintre care cele mai cunoscute sunt „Mic dejun la Tiffany/ Breakfast at Tiffany’s”, „My Fair Lady”, „Povestea unei călugăriţe/ The Nun’s Story” şi „Funny Face”.

În ultima perioadă a vieţii sale a fost cunoscută mai ales pentru munca umanitară depusă în calitate de ambasadoare a bunăvoinţei din partea UNICEF.

Imaginea ei de simbol al cinematografiei a rămas vie de-a lungul timpului. Astfel, la începutul anului 2006, actriţa a fost aleasă cea mai frumoasă femeie a tuturor timpurilor.

Pe de altă parte, în aprilie 2014, Audrey Hepburn a fost desemnată cea mai frumoasă femeie din ultimii 50 de ani.

Stilul vestimentaţiei sale continuă să fie popular în rândul femeilor din toată lumea până în zilele noastre. Rochia neagră Givenchy din filmul „Mic dejun la Tiffany”, de Blake Edwards, a fost vândută la licitaţie în 2006 cu peste 462.000 de lire sterline, cel mai mare preţ obţinut pentru o rochie dintr-un film.

Google îşi schimbă logoul ocazional, pentru a serba un anumit eveniment major sau o personalitate care a schimbat lumea.

Foto Audrey Hepburn: captură google

01
/12
/23

Cu ocazia apariţiei "Fallen Leaves" (2023), ales deja de critici cel mai bun film al anului şi lansat şi la noi cu titlul "Frunze căzătoare", platforma MUBI a pregătit o amplă retrospectivă dedicată marelului regizor finlandez Aki Kaurismäki.

21
/11
/23

Ce începe clandestin și se termină cel puțin amuzant? O petrecere organizată de barmanul Klaus (Adrian Nicolae) la clubul în care lucrează, unde fratele lui, bodyguard (Cosmin „Micutzu” Nedelcu) e nevoit să dea o mână de ajutor, cu zâmbetul pe buze, e povestea filmului Klaus & Barroso.

17
/11
/23

„Un film care ne-a impresionat prin mizanscena sa, o relatare istorică lipsită de manierism care ne-a surprins, un film care ne-a făcut să plonjăm în haosul evenimentelor din 1989, odată cu fuga lui Ceaușescu. Un film în care agitația Revoluției nu e surprinsă doar în varii locuri din Sibiu, dar și în reacțiile și limbajul personajelor.”

16
/11
/23

Lanțul de cinematografe HAPPY CINEMA, prezent în București, Focșani, Alexandria, Buzău, Vaslui, Botoșani, Bacău și Bistrița, se extinde cu 4 cinematografe noi în țară (București și Slobozia) și unul în Republica Moldova, Chișinău. HAPPY CINEMA, brand cu capital 100% românesc, își consolidează poziția de top ca acoperire în țară.

14
/11
/23

"În lunile octombrie şi noiembrie am stat o lună la Timișoara ca bursier: am primit o bursă de creație Taifas în colaborare cu librăria La Două Bufnițe" - scriitorul Vasile Ernu îşi împărtăşeşte impresiile despre prima ediţie a unui nou festival timişorean.