Campania vALLuntar este finalistă la Gala Industriei de Carte din România Bun de Tipar
https://www.ziarulmetropolis.ro/campania-valluntar-este-finalista-la-gala-industriei-de-carte-din-romania-bun-de-tipar/

Campania online vALLuntar se numără printre finalistele Galei Industriei de Carte din România Bun de Tipar, secţiunea „Cea mai bună campanie de Marketing/PR/CSR“.

Un articol de Andrada Văsii|22 aprilie 2013

Campania online vALLuntar „Mai multe cărţi, mai multe şanse“, ediţia I, iniţiată de Grupul Editorial ALL în februarie 2012, se numără printre finalistele Galei Industriei de Carte din România Bun de Tipar, secţiunea „Cea mai bună campanie de Marketing/PR/CSR“.

Campania online vALLuntar „Mai multe cărţi, mai multe şanse“ încurajează lectura şi voluntariatul. Grupul Editorial ALL a pus gratuit la dispoziţia bloggerilor cărţi la alegere de pe site-ul www.all.ro. Bloggerii au citit şi au scris recenzii la cărţile ALL pe blogul personal. Fiecare recenzie a valorat 15 minute de voluntariat.

În prima ediţie vALLuntar s-au implicat 150 de bloggeri, au fost citite 280 de cărţi şi s-au adunat 200 de ore de voluntariat. O echipă de angajaţi ALL a facut voluntariat în două centre alese de bloggeri: Hospice şiPolicy Center for Roma and Minorities.

Campania vALLuntar „Mai multe cărţi, mai multe şanse“ a devenit o campanie cu tradiţie a Grupului Editorial ALL. În cadrul ediţiei a II-a, bloggerii au citit şi plantat copaci. 632 de copaci, puşi la dispoziţie de Romsilva, au fost plantaţi ca urmare a celor 522 de  recenzii şi 10.607 de comentarii publicate pe blogurile participanţilor la campanie, în perioada 24 februarie – 23 martie 2013.

Câștigătorii

Anunțarea câștigătorilor va avea loc  joi, 25 aprilie, în Aula Bibliotecii Naționale a României.

Grupul Editorial ALL (Editura ALL, ALL Educaţional, Editura ALLFA) este unul dintre principalii jucători pe piaţa de carte din România, având conform estimărilor oficialilor companiei o cotă de piaţă de 7,5%.

Foto credit: Editura All (Facebook)

12
/01
/21

Scriitorul japonez Haruki Murakami s-a născut pe 12 ianuarie 1949, la Kyoto. Cartea sa pe care v-o propunem astăzi spre lectură este volumul de eseuri „Meseria de romanicer” (Editura Polirom, traducere din limba japoneză şi note de Andreea Sion).

11
/01
/21

Una dintre cele mai atrăgătoare noutăți propuse de Editura Humanitas Fiction în acest început de an este volumul „Dimineți la Café Rostand” de Ismail Kadare, în pregătire în colecția „Raftul Denisei”.

11
/01
/21

Pentru 2021, Editura Nemira pregătește noutăți editoriale și surprize de neratat – romane premiate, colecții noi, continuări de serii de autor, cât și reeditări mult așteptate.

07
/01
/21

CARTEA DE CINEMA Dialogul dintre literatură și cinema e vechi cât istoria filmului, însă nu a fost niciodată studiat pe cât ar fi meritat. O contribuție importantă la înțelegerea complexității acestei relații este volumul nou apărut „Adaptarea cinematografică a operelor literare”, de Anda Ionaș.

04
/01
/21

Albumul bilingv „Azur de Lisabona”/ „Azul de Lisboa”, realizat de Ambasada României în Republica Portugheză și Institutul Cultural Român de la Lisabona, cu sprijinul Fundației Bonte, a avut prezentarea oficială în ultima lună a anului.

30
/12
/20

2020 a fost un altfel de an, cu provocări complet diferite, dar ne bucurăm că, deși a fost greu pentru toată lumea, iubitorii de lectură, mari și mici, au ales să călătorească în cărți și s-au putut delecta cu aventuri magice. Pentru ei, Grupul Editorial Corint are în pregătire pentru anul viitor o listă bogată de cărți de ficţiune şi non-ficţiune pentru toate vârstele și toate gusturile. Dintre acestea, vă prezentăm cele mai așteptate 21 de titluri care cu siguranță vor influenţa modul de gândire în 2021.

20
/12
/20

Visele și călătoriile. În destinul personal, ele au configurat totul, spunea Nikos Kazantzakis, ale cărui jurnale Ziarul Metropolis vă invită să le citiți și recitiți.

06
/12
/20

Joi, 3 decembrie 2020, în cadrul Conferinței Naționale a Managerilor Culturali (CNMC), Institutul Național pentru Cercetare și Formare Culturală (INCFC) a anunțat rezultatele parțiale ale celui mai recent studiu „Tendințe ale consumului cultural în pandemie”, sondaj de opinie care reflectă intenția respondenților de a desfășura activități culturale în spațiul public și non-public pe parcursul anului 2020.