Casting pentru rolurile Romeo si Julieta
https://www.ziarulmetropolis.ro/casting-pentru-rolurile-romeo-si-julieta/

Teatrul National de Opereta „Ion Dacian” organizeaza joi, 21 februarie, un casting in vederea selectiei interpretilor pentru rolurile principale din spectacolul “Romeo si Julieta”: Romeo(actor-tenor) si Julieta (actrita-soprana lirica). Candidatii, cu varsta cuprinsa intre 18 si 30 de ani, trebuie sa aiba disponibilitati pentru interpretare vocala pop-rock-jazz, dans si actorie.   Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV cu fotografie (portret) pe […]

Un articol de Andrada Văsii|6 februarie 2013

Teatrul National de Opereta „Ion Dacian” organizeaza joi, 21 februarie, un casting in vederea selectiei interpretilor pentru rolurile principale din spectacolul Romeo si Julieta”Romeo(actor-tenor) si Julieta (actrita-soprana lirica). Candidatii, cu varsta cuprinsa intre 18 si 30 de ani, trebuie sa aiba disponibilitati pentru interpretare vocala pop-rock-jazz, dans si actorie.

 

Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV cu fotografie (portret) pe adresa de e-mail [email protected] pana la 15 februarie a.c.

 

In urma etapei de selectie a CV-urilor, candidatii alesi vor trebui sa pregateasca pentru proba de concurs o arie dintr-o opereta sau musical (la alegere) si o arie din musicalul “Romeo si Julieta”. Partiturile pentru ariile din spectacol vor fi puse la dispozitia concurentilor de catre organizatori, dupa data de 15 februarie.

 

Castingul va avea loc in data de 21 februarie, in Aula Bibliotecii Nationale,  si se va desfasura in prezenta realizatorilor spectacolului. Programarea va fi anuntata telefonic sau pe e-mail.

 

“Romeo si Julieta”, musicalul creat de Gerard Presgurvic, avand la baza piesa lui William Shakespeare, a avut premiera pe 19 ianuarie 2001 la Paris . Cunoscand un succes imens, musicalul a fost montat in peste 10 tari si tradus in numeroase limbi, printre care flamanda, engleza, maghiara, rusa sau germana. Spectacolul Teatrului National de Opereta “Ion Dacian”, in regia lui Kerenyi Miklos Gabor – KERO®, este realizat in coproductie cu Teatrul de Opereta si Musical din Budapesta si este una dintre cele mai de succes productii ale Teatrului, fiind totodata si primul musical pop-rock montat de o institutie muzicala profesionista din Romania.

 

21
/03
/24

Joi, 28 martie, de la ora 19.00, va avea loc la sediul Teatrului Masca (Bd. Uverturii, nr. 14) a șasea întâlnire din seria dezbaterilor performative moderate de Alex Tocilescu. Tema ediției este „Ăștia o să ne plătească nouă pensia?!”

20
/03
/24

Denisa Nicolae are multe nesiguranțe și incertitudini. Râde zgomotos și plânge cu sughițuri. Iubește. Lumea ei e mare și jucăușă, din când în când o prinde cu tandrețe, să nu fugă, și o face vizibilă, puțin câte puțin.

20
/03
/24

Sue Giles, președintele ASSITEJ, transmite mesajul de Ziua Internațională a Teatrului pentru Copii și Tineret. Scopul acestei campanii este de a facilita accesul la teatru și la spectacole pentru copii și tineri.

19
/03
/24

Nominalizat în acest an la Women's Prize for Fiction, romanul „Cele opt vieți ale unui trickster de-o vârstă cu veacul” de Mirinae Lee, o coreeancă mutată în SUA, spune povestea teribilă a unei femei evadate din Coreea de Nord.

18
/03
/24

Proiectul „Întâlnirile Teatrul azi la Masca” iniţiat de revista Teatrul azi, în parteneriat cu Teatrul Masca din Bucureşti şi cu susţinerea UNITER, continuă seria de discuții profesionale cu a doua masă rotundă dedicată, de această dată, dramaturgiei românești.

18
/03
/24

În contextul celebrării a 20 de ani de existență, Centrul Național al Dansului București (CNDB) extinde Ziua Internațională a Dansului pe durata întregii luni aprilie.

15
/03
/24

Cea de-a cincea ediție a Festivalului Filmului Palestinian, organizată de Centrul Cultural Mahmoud Darwish, sub patronajul Ministerului Culturii din Palestina și al Ambasadei Statului Palestina în România, se va desfășura între 18 și 21 aprilie la București și pe 28 aprilie la Cluj-Napoca, cu o nouă direcție artistică și o prezentare a cinematografiei palestiniene ca un Cinema of Existence.