Daddy – un spectacol despre alegeri şi relaţii, la Teatrul Naţional din Timişoara
https://www.ziarulmetropolis.ro/daddy-un-spectacol-despre-alegeri-si-relatii-la-teatrul-national-din-timisoara/

Un spectacol despre alegeri, despre relaţii posibile şi imposibile, „bune” şi „greşite”, Daddy, noua premieră a Teatrului Naţional spune, fără să judece şi fără să dea verdicte, o poveste despre oameni, pur şi simplu, cu emoţiile şi derapajele pe care, într-un fel sau altul le are şi le trăieşte fiecare din noi.

Un articol de Petre Ivan|25 noiembrie 2014

Autoarea textului, Anne Habermehl, o tânără scriitoare din noul val de dramaturgi germani, dezvăluie faptul că în spatele personajelor sale se află „câțiva oameni reali”, dar că e la fel de adevărat cu nu le-a preluat acestora biografiile ca atare, ci că a construit din poveștile lor de viață destine teatrale.

Daddy este citit scenic de regizoarea Mihaela Lichiardopol, în scenografia concepută de Lucian Lichiardopol (decoruri) și Dorothea Iordănescu (costume), ca și în spațiul sonor al lui Adrian Mardan. Distribuția spectacolului îi reunește pe actorii Ion Rizea, Ana Maria Cojocaru, Cătălin Ursu, Mălina Manovici și Călin Stanciu jr. Premiera spectacolului este programată miercuri, 26 noiembrie, de la ora 19, la Studio UȚU.

DADDY – INFO

de Anne Habermehl

traducerea Ciprian Marinescu

Locația: Studio UȚU STRUGARIDaddy

Data premierei 26.11.2014

cu:

Ion Rizea

Ana Maria Cojocaru

Cătălin Ursu

Călin Stanciu jr.

Mălina Manovici

regia artistică Mihaela Lichiardopol

Foto: Daddy – Adrian Pîclișan / TNTm.

02
/02
/24

În perioada 5 – 23 februarie 2024, Elite Art Gallery vă invită la expoziția artistului Leo Dolghier Oleg, „Symbiosis”, curatoriată de istoricul de artă, Felicia Acsinte. În cadrul vernisajului, care va avea loc pe data de 8 februarie, începând cu ora 18:00, expoziția va fi îmbogățită cu un element interactiv și dinamic, prezentat de artistul performer, Alexandru Medinschi, completând astfel călătoria vizuală printr-o experiență captivantă.

02
/02
/24

„Apropo de poveste” este despre poveste, poveștile în care credem cu toții și pe care ne place să le ascultăm. Dar povești reale, din socialul imediat. Proiectul propune un laborator de teatru dedicat tinerilor absolvenți, care combină ateliere pe estetici teatrale neconvenționale (măști, teatru-dans, teatru de animație) cu tematici sociale pentru a produce două producții noi de teatru, inovatoare.

31
/01
/24

RECOMANDĂRI Ziarul Metropolis vă recomandă, în prima lună din an, o întoarcere în fabuloasa lume a cărților. Biblioteci, obsesii, mistere, personaje și o pasiune salvatoare, în 3 cărți despre cărți, care fac deliciul oricărui iubitor de literatură.

31
/01
/24

Povestea din Ivona, Principesa Burgundiei de Witold Gombrowicz, cel mai mare dramaturg polonez, este adusă în contemporaneitate de Andrei și Andreea Grosu, la Teatrul Nottara, într-o montare inedită, tulburătoare, care îi va oferi spectatorului ocazia să se privească într-o oglindă a adevărului frust, neîndulcit. Premiera oficială are loc pe 9 februarie, la Sala „George Constantin”, de la ora 19:30.

31
/01
/24

În februarie, pe HBO Max ai conținut nou de urmărit în fiecare zi a lunii! Cu 29 de titluri noi, este la alegerea ta dacă vrei să urmărești cele mai noi filme, seriale, documentare, animații de pe HBO Max sau, de ce nu, să te pui la curent cu altele dintre sutele de titluri care sunt deja pe platformă.

30
/01
/24

În luna februarie, „Noaptea Albă a Filmului Românesc” este dedicată unui apreciat cineast, reprezentant al Noului Val în cinematografie: Cătălin Mitulescu regizor, scenarist şi producător. TVR Cultural, TVR Internațional și TVR Moldova invită telespectatorii în noaptea de sâmbătă, 3 spre 4 februarie, la un maraton cinematografic alături cele mai reprezentative şi premiate creaţii semnate de Cătălin Mitulescu.

30
/01
/24

Într-un spectacol-colaj mod portret, „Caracatița“, care marchează și prima întâlnire artistică a Catincăi Drăgănescu cu Teatrul Masca, regizoarea stratifică familia disfuncțională contemporană, în care părintele se cunoaște prin „Copilul meu, niciodată!”, iar copilul pare mai degrabă nevoit să se crească singur și, deloc întâmplător, să-și găsească refugiul în abuzul de substanțe.