Naomi Watts – un rol cu sacrificii: Diana
https://www.ziarulmetropolis.ro/diana-naomi-watts-un-rol-cu-sacrificii/

Naomi Watts, care joacă într-un film care va fi lansat curând, a trebuit să facă repetiţii cu un beţişor în gură, pentru a-şi putea „paraliza” faţa astfel încât să o imite cât mai bine pe Prinţesa Diana. Actriţa în vârstă de 44 de ani a fost atât de hotărâtă să o imite pe prinţesă, încât […]

Un articol de Andrada Văsii|1 septembrie 2013

Naomi Watts, care joacă într-un film care va fi lansat curând, a trebuit să facă repetiţii cu un beţişor în gură, pentru a-şi putea „paraliza” faţa astfel încât să o imite cât mai bine pe Prinţesa Diana.

Actriţa în vârstă de 44 de ani a fost atât de hotărâtă să o imite pe prinţesă, încât a făcut eforturi speciale pentru a controla felul în care i se mişcă faţa când vorbeşte. Naomi Watts afirma că nu a vrut doar să arate ca ea, dara fost atentă la tonul vocii sale, la modul în care îşi mişca faţa. „Este exact invers faţă de modul în care îmi mişc eu, în mod natural, chipul. Eu îmi mişc faţa pe partea dreaptă, în timp ce ea îşi mişca faţa mai mult pe partea stângă”. Cu rolul Diana, Naomi Watts a trebuit să facă eforturi considerabile pentru a se putea ridica la înălțimea personajului.

A trebuit să merg cu un beţişor în gură ca să îmi paralizez faţa pe partea dreaptă, timp de mai multe săptămâni.

Naomi Watts,
actriță

Naomi Watts a spus că s-a chinuit mult la gândul de a juca rolul prinţesei Diana, deoarece era îngrijorată de faptul că oamenii o vor critica dacă intepretarea sa nu va fi pe măsura aşteptărilor spectatorilor.

Naomi Watts – fricile unei actriţe

Pentru Naomi Watts, lucrurile nu au venit de la sine în cadrul acestui proiect, acestea caracterizându-se printr-un amestec de tensiune şi teamă. „M-am chinuit cu această alegere. M-am temut de toate comparaţiile pe care oamenii le vor face . Nu am nasul potrivit, nu sunt destul de înaltă, nu am vocea potrivită”, a spis Naomi Watts.

Diana Naomi Watts

Filmul „Caught In Flight“, care prezintă viaţa prinţesei Diana, va avea o lansare limitată în SUA, pe 1 noiembrie. Filmul, regizat de Oliver Hirschbiegel, prezintă ultimii doi ani din viaţa prinţesei Diana şi descrie felul în care aceasta a reuşit să îşi găsească fericirea în viaţa personală, după divorţul de prinţul Charles, şi să devină una dintre cele mai renumite activiste din lume în domeniul programelor umanitare. Acest proiect cinematografic, produs de compania britanică Ecosse Films, este realizat pe baza unui scenariu scris de Stephen Jeffreys.

Viața Dianei – subiect de scenariu

Cel mai recent trailer pentru viitorul film biografic cu Naomi Watts oferă o privire mai atentă în cotloanele mai puţin cunoscute din viaţa acesteia, unul dintre ele fiind relaţia secretă dintre prinţesă şi un doctor pakistanez. Alături de actriţa australiană, care o interpretează pe „Prinţesa inimilor”, în noile imagini apare şi Naveen Andrews în rolul lui Hasnat Khan, ultimul bărbat pe care aceasta l-a iubit.

Filmul reproduce imagini clasice ale Dianei rămase în memoria societăţii, concentrându-se pe ultimii doi ani din viaţa prinţesei de Wales, perioadă în care şi-a continuat munca de caritate, susţinând victimele SIDA şi activând alături de Crucea Roşie în campanii împotriva minelor antipersonal.

Mai puţin faimoasă este relaţia ei cu un doctor cardiolog, poveste pe care noul trailer o aduce în atenţia publicului, între Naomi Watts și Naveen Andrews, notează Mediafax.

Diana, fosta soţie a prinţului Charles, moştenitorul tronului britanic, şi iubitul ei Dodi Al-Fayed, fiul omului de afaceri egiptean Mohamed Al-Fayed, precum şi şoferul lor, Henri Paul, au murit într-un accident de automobil care a avut loc pe 31 august 1997, în tunelul de sub podul Alma din Paris.

Foto credit: Cinemagia

 

30
/06
/20

OPINIE Desfăşurată în aer liber, după o amânare de trei luni din cauza pandemiei, gala Premiilor Gopo a avut câştigători previzibili. Deşi inevitabil mai puţin spectaculos ca de obicei, evenimentul a fost important prin simplul fapt că s-a desfăşurat şi că le-a permis câtorva sute de cineaşti să se reîntâlnească, într-un context dificil pentru filmul românesc.

30
/06
/20

Drama suedeză „Beartown/Scandalul” va avea premiera în toate teritoriile HBO Europe, în această toamnă. Serialul, bazat pe romanul bestseller al lui Fredrik Backman, este regizat de Peter Grönlund și îi are în rolurile principale pe Ulf Stenberg, Aliette Opheim, Tobias Zilliacus, Miriam Benthe și Oliver Dufaker.

29
/06
/20

Cele mai noi filme distribuite pe ecranele din România de către Independența Film se văd la TIFF (31 iulie - 9 august, Cluj), în timp ce contul de Vimeo al casei de distribuție primește titluri de referință, producții prezentate și premiate la Cannes.

25
/06
/20

”Grilele, genurile, toate categoriile fixate sunt inamicii criticului” şi ”Libertatea criticului este de a nu se supune ierarhiilor gata făcute”. Sunt doar două dintre numeroasele idei stimulante despre critica de film dintr-un dosar din revista franceză „Cahiers du cinéma” pe aprilie, în ultimul număr înainte de schimbarea echipei editoriale.

21
/06
/20

CRONICĂ DE FILM Realizat în Franţa şi cu o distribuţie formată din Catherine Deneuve, Juliete Binoche şi Ethan Hawke, „La vérité”/”The Truth” (2019) nu este printre cele mai reuşite titluri ale regizorului japonez Hirokazu Koreeda. Un film lejer, dar tonic.

19
/06
/20

Până pe 21 iunie, inclusiv, pot fi văzute gratuit scurtmetraje realizate de regizori români în timpul autoizolării impuse de pandemie, alături de o selecție de filme scurte din 21 de țăre europene, curatoriată de Andrei Tănăsescu, directorul artistic al acestei ediţii.

17
/06
/20

Fascinanta Italie, aflată în vizorul lumii, într-un an cu totul neobișnuit, este în centrul atenției și la Festivalul Internațional de Film Transilvania, de data aceasta, pentru cinema-ul ei seducător.

16
/06
/20

CRONICĂ DE CARTE Nu știu să existe vreo carte în limba română despre Alain Delon, nici măcar în traducere. Dar pentru că accesul la volume în limbi străine e mai ușor decât oricând, recomand două splendide albume în franceză – „L'encyclopédie Alain Delon” (2016) și „Alain Delon. Film par film” (2019).

12
/06
/20

CRONICĂ DE CARTE Cea mai nou apariţie în colecţia de cărţi de film a Editurii Noi Media Print, volumul „Noul cinema, două decenii şi ceva”, de Marian Sorin Rădulescu, adună o serie de texte ale criticului timişorean – de la eseuri mai elaborate, la simple note – despre câteva din filmele regizorilor reprezentativi ai cinematografiei române post-2000.