Expoziţia-document Gigi Căciuleanu deschide FNT 2016
https://www.ziarulmetropolis.ro/expozitia-document-gigi-caciuleanu-deschide-fnt-2016/

Deschiderea oficială a celei de-a 26-a ediţii a Festivalului Naţional de Teatru va avea loc vineri, 21 octombrie 2016, de la ora 18:00, în foaierul Sălii Mari a Teatrului Naţional „I.L. Caragiale” din Bucureşti, cu ocazia vernisajului expoziţiei-document dedicate marelui dansator şi coregraf Gigi Căciuleanu.

Un articol de Petre Ivan|19 octombrie 2016

Vernisajul expoziţiei „Căciuleanu” va fi urmat de un coupé: spectacolul „Un minut de dans, sau Uf!”, de la Teatrul Mic şi „Vivaldi şi anotimpurile sale”, producţie a Companiei „Liviu Rebreanu” – Teatrul Naţional Târgu-Mureş, două din cele mai recente creaţii ale maestrului.fnt

Dansul – ocupă în Festivalul Naţional de Teatru 2016 un loc foarte important. Iar omagiul nostru este adus, prin această deschidere a porţilor FNT, artistului Gigi Căciuleanu. Cu el venim foarte aproape de dumneavoastră. Împreună cu el – vă invităm în lumea lui. Vom deschide Festivalul cu un vernisaj al unei expoziţii altfel, o expoziţie intitulată simplu: „Căciuleanu”. – Marina Constantinescu

În lumea lui Gigi Căciuleanu veţi întâlni acel mare artist, cu multe, nebănuite valenţe, şi veţi putea descoperi de unde – energia lui, de unde – forţa, creativitatea şi lipsa lui de oboseală. Aşa vi-l propunem noi pe Gigi Căciuleanu, mai spune Marina Constantinescu, directorul artistic al Festivalului .

Foto: FNT 2016 – www.fnt.ro

02
/02
/24

În perioada 5 – 23 februarie 2024, Elite Art Gallery vă invită la expoziția artistului Leo Dolghier Oleg, „Symbiosis”, curatoriată de istoricul de artă, Felicia Acsinte. În cadrul vernisajului, care va avea loc pe data de 8 februarie, începând cu ora 18:00, expoziția va fi îmbogățită cu un element interactiv și dinamic, prezentat de artistul performer, Alexandru Medinschi, completând astfel călătoria vizuală printr-o experiență captivantă.

02
/02
/24

„Apropo de poveste” este despre poveste, poveștile în care credem cu toții și pe care ne place să le ascultăm. Dar povești reale, din socialul imediat. Proiectul propune un laborator de teatru dedicat tinerilor absolvenți, care combină ateliere pe estetici teatrale neconvenționale (măști, teatru-dans, teatru de animație) cu tematici sociale pentru a produce două producții noi de teatru, inovatoare.

31
/01
/24

RECOMANDĂRI Ziarul Metropolis vă recomandă, în prima lună din an, o întoarcere în fabuloasa lume a cărților. Biblioteci, obsesii, mistere, personaje și o pasiune salvatoare, în 3 cărți despre cărți, care fac deliciul oricărui iubitor de literatură.

31
/01
/24

Povestea din Ivona, Principesa Burgundiei de Witold Gombrowicz, cel mai mare dramaturg polonez, este adusă în contemporaneitate de Andrei și Andreea Grosu, la Teatrul Nottara, într-o montare inedită, tulburătoare, care îi va oferi spectatorului ocazia să se privească într-o oglindă a adevărului frust, neîndulcit. Premiera oficială are loc pe 9 februarie, la Sala „George Constantin”, de la ora 19:30.

31
/01
/24

În februarie, pe HBO Max ai conținut nou de urmărit în fiecare zi a lunii! Cu 29 de titluri noi, este la alegerea ta dacă vrei să urmărești cele mai noi filme, seriale, documentare, animații de pe HBO Max sau, de ce nu, să te pui la curent cu altele dintre sutele de titluri care sunt deja pe platformă.

30
/01
/24

În luna februarie, „Noaptea Albă a Filmului Românesc” este dedicată unui apreciat cineast, reprezentant al Noului Val în cinematografie: Cătălin Mitulescu regizor, scenarist şi producător. TVR Cultural, TVR Internațional și TVR Moldova invită telespectatorii în noaptea de sâmbătă, 3 spre 4 februarie, la un maraton cinematografic alături cele mai reprezentative şi premiate creaţii semnate de Cătălin Mitulescu.

30
/01
/24

Într-un spectacol-colaj mod portret, „Caracatița“, care marchează și prima întâlnire artistică a Catincăi Drăgănescu cu Teatrul Masca, regizoarea stratifică familia disfuncțională contemporană, în care părintele se cunoaște prin „Copilul meu, niciodată!”, iar copilul pare mai degrabă nevoit să se crească singur și, deloc întâmplător, să-și găsească refugiul în abuzul de substanțe.