Expoziția MNAR „Actori de pus în ramă”, timp de două săptămâni la București Mall
https://www.ziarulmetropolis.ro/expozitia-mnar-actori-de-pus-in-rama-timp-de-doua-saptamani-la-bucuresti-mall/

Campania „Actori de pus în ramă”, iniţiată de Muzeul Naţional de Artă al României în parteneriat cu Teatrul „Nottara”, ajunge la Bucureşti Mall.

Un articol de Liliana Matei|31 octombrie 2020

Campania „Actori de pus în ramă”, inițiată de Muzeul Național de Artă al României în parteneriat cu Teatrul „Nottara”, ajunge și la București Mall din Vitan printr-o expoziție ce va avea loc la primul etaj al centrului comercial, în perioada  26 octombrie – 8 noiembrie 2020.

Lansată online de MNAR și de Teatrul „Nottara” în luna mai, când teatrele și muzeele erau închise pentru public, campania a constat în „interpretarea” mai multor lucrări din patrimoniul MNAR de către actorii Teatrului „Nottara”, care au adus astfel la viață personajele din 16 picturi și o sculptură.

24
/04
/15

Prima ediţie a Festivalului Internaţional al Lumii Spotlight a început, joi seară, în Bucureşti, locuitorii Capitalei fiind invitaţi să admire timp de trei zile diverse lucrări artistice, instalaţii, sisteme de iluminare arhitecturală şi videomapping-uri, prezentate pe Calea Victoriei, între Biblioteca Centrală Universitară şi Piaţa Naţiunilor Unite

22
/04
/15

În perioada 23-25 aprilie, Primăria Municipiului București și ARCUB le vor prezenta locuitorilor capitalei centrul orașului într-o lumină nouă. Prima ediție a Spotlight Festival le oferă bucureștenilor o experiență inedită prin transformarea uneia dintre cele mai circulate zone ale orașului într-un traseu spectaculos, în care lumina și tehnologia joacă rolurile principale.

21
/04
/15

Peste un milion de persoane şi-au făcut rezervări pentru a vedea giulgiul din Torino, una dintre cele mai cunoscute şi mai controversate relicve ale creştinătăţii, care a fost expus, duminică, pentru prima dată după o pauză de cinci ani.

08
/04
/15

Ca urmare a hotărârii UNESCO, anul 2015 a fost proclamat în mod oficial Anul Internațional al Luminii, scopul acestei acțiuni fiind acela de a se promova o mai bună înțelegere la nivel public și politic a rolului central al luminii în cadrul lumii moderne.

07
/04
/15

Două staţii din Iași au fost transformate în staţii interactive, în cadrul unui proiect outdoor multimedia de comunicare urbană, realizat de WINK, agenţia Namogo și managementul pub-ului britanic The Trumpets.