Impro’Velo’City – de ce improvizaţie?
https://www.ziarulmetropolis.ro/improvelocity-de-ce-improvizatie/

În ultimii ani, pe piaţa de entertainment din Bucureşti (şi nu numai) au apărut numeroase echipe şi trupe de teatru, de stand-up comedy şi de improvizaţie. Publicul, însă, cere tot mai mult.

Un articol de Petre Ivan|1 aprilie 2014

 

Spectatorii au demonstrat o nevoie tot mai acută şi mai crescândă de a se relaxa, de a râde şi de a uita de problemele acestui cotidian apăsător şi sufocant ce-i înconjoară. Astfel, a luat naştere o nouă trupă de improvizaţie. De ce „astfel”? Pentru că membrii grupului şi-au dorit exact asta: să le ofere spectatorilor şi consumatorilor de divertisment un mod alternativ de a-şi petrece timpul liber.

Şi totuşi, de ce o nouă trupă de improvizaţie? Pentru că Impro’Velo’City aduce un plus de energie, un suflu tineresc de bucurie a jocului. Trupa „Impro’velo’city” s-a format în 2013, la iniţiativa tânărului şi talentatului actor Antonio-Tadeus Mincă (colaborator al Teatrului Masca, din Bucureşti), care şi-a adunat câţiva colegi de breaslă la fel de tineri şi de dăruiţi, pentru a construi o trupă de improvizaţie inedită, inovatoare şi imaginativă.

Trupa are în componenţă şase actori: Ştefania Antonescu, Viorela Diac, Ana Maria Iordache, Mihaela Puiu, Antonio-Tadeus Mincă şi Adrian Rădulescu, „acompaniaţi” de Tudor Sicomaş, care asigură sunetul spectacolului.

_MG_2090

Fiecare dintre aceşti tineri artişti au grijă ca, la fiecare spectacol „Impro’velo’city” să-şi încânte publicul cu umor de cea mai bună calitate. Jocurile de improvizaţie pe care le propune trupa sunt uşor de recunoscut pentru consumatorii obişnuiţi ai teatrului de improvizaţie. Spectacolele trupei sunt caracterizate de suflul tineresc şi de energia debordantă, alături de pasiunea şi de entuziasmul depuse de talentaţii protagonişti.

Ce se întâmplă, însă, la un spectacol de improvizaţie? În primul rând, nimic nu este prestabilit. Căci altfel nu ar fi vorba de improvizaţie! Actorii se antrenează, într-adevăr, un timp îndelungat, însă nimeni nu poate şti rezultatul final.

Trupa vă invită vineri, 4 aprilie, de la ora 20.00, la Centrul Cultural Artidava, pe strada Henri Coandă nr. 38, Bucureşti, la o imensă porţie de râs, la o gură proaspătă de voie bună, astfel încât să vă delectaţi cu rafinatele arome de umor şi cu zefirul talentelor unor tineri artişti frumoşi (la figurat, căci la propriu rămâne să vă convingeţi singuri).

04
/04
/24

Evenimentele interdisciplinare propuse în proiectul de cercetare coregrafică ROOTS, un proiect AREAL co-finanțat de AFCN, vin în întâmpinarea crizei generalizate care ne împresoară, căutând soluții pe măsura complexității problemelor suprapuse și interdependente cu care ne confruntăm, îndemnând la o explorare a rădăcinilor ce unesc omul, societatea în care trăim și întreaga biosferă.

02
/04
/24

Institutul Cultural Român participă în premieră, prin ICR Bruxelles și Centrul Național al Cărții, cu un stand propriu la „Foire du livre de Bruxelles / Târgul Internațional de Carte de la Bruxelles”, care se va desfășura în perioada 4-7 aprilie 2024, la Centrul de expoziții Tour et Taxis din capitala Belgiei.

02
/04
/24

Mobius & The Institute transformă centrul Bucureștiului într-un hotspot al culturii Hip-hop. Cea mai mare expoziție a artistului Saddo ocupă Piața Amzei.

29
/03
/24

Romanian Design Week, un festival multidisciplinar dedicat industriilor creative ce promovează designul, arhitectura, creativitatea și inovația, lansează în colaborare cu UniCredit Bank un concurs destinat tinerilor ilustratori și designeri grafici din România, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Scopul competiției este crearea colecției oficiale de obiecte de merchandising pentru festival, având ca temă "Unlock the City".

29
/03
/24

Una din trei femei se confruntă cu pierderea sarcinii de-a lungul vieții. Una din șase femei se confruntă cu infertilitatea. Una din două femei trece prin depresie și/sau anxietate, în urma pierderii unei sarcini, sau în contextul problemelor de infertilitate. În pofida frecvenței lor, aceste experiențe sunt totuși unele dintre cele mai stigmatizante și izolante din societate.

28
/03
/24

O nouă lună într-un șir aparent nesfârșit plasat sub semnul „vremurilor interesante” este o nouă invitație la oglindire prin artă. De la criza de mediu la traume transmise de-a lungul generațiilor, de la apăsarea cu care ne zdrobesc rolurile de gen în societate, la dificultățile în comunicare, spectacolele Vanner Collective vorbesc despre probleme cu care ne confruntăm zi de zi, conștienți sau nu, abordate cu empatie și cu inteligență, cu un amestec dezarmant de onestitate și teatralitate.