Iubitafizica, un spectacol cu păpuşi pentru oameni mari, la Godot Cafe Teatru
https://www.ziarulmetropolis.ro/iubitafizica-un-spectacol-cu-papusi-pentru-oameni-mari-la-godot-cafe-teatru/

Joi, 11 septembrie, de la ora 19, la Godot Cafe Teatru, pasionaţii de teatru pot vedea spectacolul Iubitafizica, după cartea scrisă de Iulian Tănase.

Un articol de Petre Ivan|10 septembrie 2014

Produs în primăvara anului 2014 exclusiv prin crowdfunding, Iubitafizica oglindește imaginația personajului principal, un bărbat care își imaginează femeia perfectă în chipul a cinci femei diferite, care, astfel, o alcătuiesc.

Iubitafizica este știința iubirilor imaginare, iar iubitafizicienii sunt cei care dau formă și viață gândurilor bărbatului a cărui voce ceează jocuri de cuvinte pe fundal. Acesta este Iulian Tănase, autorul cărții, iar spectacolul este unul pentru oameni mari cu păpuși în mărime naturală.

„Iubitafizica este ştiinţa iubirilor imaginare. Toate iubirile şi iubitele imaginare sunt excepţii ce se supun, în tăcere, iubitafizicii. Adevărul care contează pentru iubitafizică este cel inventat, adevărul închipuit, adevărul visat, adevărul din flori.” – Iulian Tănase

Cartea poate fi achizitionata de la fata locului sau de pe site-ul editurii Herg Benet

Iubitafizica – INFO

Joi 11.09.2014

Regia: Cristina Andreea Ion

Distribuția: Cristina Andreea Ion, Petru Stratulat, Adina Hotinceanu, George Sfîrăială

Cu participarea: Iulian Tănase, Andreea Caus, Ileana Andrei, Călin Prodea

Costume de Story about Mimi

Durata: 60 min

Preț bilet: 30 lei

Foto: IubitafizicaLightwave Theatre Company

02
/02
/24

În perioada 5 – 23 februarie 2024, Elite Art Gallery vă invită la expoziția artistului Leo Dolghier Oleg, „Symbiosis”, curatoriată de istoricul de artă, Felicia Acsinte. În cadrul vernisajului, care va avea loc pe data de 8 februarie, începând cu ora 18:00, expoziția va fi îmbogățită cu un element interactiv și dinamic, prezentat de artistul performer, Alexandru Medinschi, completând astfel călătoria vizuală printr-o experiență captivantă.

02
/02
/24

„Apropo de poveste” este despre poveste, poveștile în care credem cu toții și pe care ne place să le ascultăm. Dar povești reale, din socialul imediat. Proiectul propune un laborator de teatru dedicat tinerilor absolvenți, care combină ateliere pe estetici teatrale neconvenționale (măști, teatru-dans, teatru de animație) cu tematici sociale pentru a produce două producții noi de teatru, inovatoare.

31
/01
/24

RECOMANDĂRI Ziarul Metropolis vă recomandă, în prima lună din an, o întoarcere în fabuloasa lume a cărților. Biblioteci, obsesii, mistere, personaje și o pasiune salvatoare, în 3 cărți despre cărți, care fac deliciul oricărui iubitor de literatură.

31
/01
/24

Povestea din Ivona, Principesa Burgundiei de Witold Gombrowicz, cel mai mare dramaturg polonez, este adusă în contemporaneitate de Andrei și Andreea Grosu, la Teatrul Nottara, într-o montare inedită, tulburătoare, care îi va oferi spectatorului ocazia să se privească într-o oglindă a adevărului frust, neîndulcit. Premiera oficială are loc pe 9 februarie, la Sala „George Constantin”, de la ora 19:30.

31
/01
/24

În februarie, pe HBO Max ai conținut nou de urmărit în fiecare zi a lunii! Cu 29 de titluri noi, este la alegerea ta dacă vrei să urmărești cele mai noi filme, seriale, documentare, animații de pe HBO Max sau, de ce nu, să te pui la curent cu altele dintre sutele de titluri care sunt deja pe platformă.

30
/01
/24

În luna februarie, „Noaptea Albă a Filmului Românesc” este dedicată unui apreciat cineast, reprezentant al Noului Val în cinematografie: Cătălin Mitulescu regizor, scenarist şi producător. TVR Cultural, TVR Internațional și TVR Moldova invită telespectatorii în noaptea de sâmbătă, 3 spre 4 februarie, la un maraton cinematografic alături cele mai reprezentative şi premiate creaţii semnate de Cătălin Mitulescu.

30
/01
/24

Într-un spectacol-colaj mod portret, „Caracatița“, care marchează și prima întâlnire artistică a Catincăi Drăgănescu cu Teatrul Masca, regizoarea stratifică familia disfuncțională contemporană, în care părintele se cunoaște prin „Copilul meu, niciodată!”, iar copilul pare mai degrabă nevoit să se crească singur și, deloc întâmplător, să-și găsească refugiul în abuzul de substanțe.