Metrobranding – O poveste de dragoste între oameni şi obiecte
https://www.ziarulmetropolis.ro/metrobranding-o-poveste-de-dragoste-intre-oameni-si-obiecte/

Astăzi, de la ora 14.10, TVR2 le oferă iubitorilor de cinema şi nu numai un documentar plin de nostalgie despre brandurile româneşti de altădată. Documentarul a fost realizat în 2010 de Ana Vlad, Adi Voicu.

Un articol de Petre Ivan|10 august 2014

Dacă „vesticii“ erau obişnuiţi să aleagă dintre sute de branduri, în România oamenii trăiau o cu totul altă experienţă: o singură marcă pentru fiecare produs.

De aici şi importanţa pe care aceste monobranduri a avut-o în vieţile celor care le realizau, dar şi a celor care le foloseau. Metrobranding spune povestea destinului spectaculos al celor şase branduri, altădată vedete ale epocii de aur: salteaua Relaxa, tenişii de Drăgăşani, bicicleta Pegas, motocicleta Mobra, becul de Fieni şi maşina de cusut Ileana.

Metrobranding INFO

90´ / 2010 / România / Documentar

Regie: Ana Vlad, Adi Voicu

Scenariu: Ana Vlad, Adi Voicu

Imagine: Adi Voicu

Sunet: Roxana Szel

Muzică: Partizan

Montaj: Roxana Szel, Ioachim Stroe

Producător: Anca Puiu

Producţie: Mandragora

Festivalul CPH:DOX 2010, Copenhague

Festivalul de la Jihlava 2010

Festivalul DokLeipzig 2010, Leipzig

Selecţia Doc Alliance 2010

Festivalul de la Zagreb 2011, Competiţie Regională

Foto cu Metrobranding – Cinemagia

18
/10
/23

Trofeele „Contele Dracula” vor fi înmânate anul acesta unora dintre cei mai populari cineaşti din cinematografia italiană contemporană, ambii ajunşi la respectabila vârstă de 85 de ani, Enzo G. Castellari şi Sergio Martino, invitaţi de onoare ai festivalului de la Braşov, ajuns la ediţia a XI-a.