Micul Prinț, în premieră la Alba Iulia și Sibiu
https://www.ziarulmetropolis.ro/micul-print-in-premiera-la-alba-iulia-si-sibiu/

O cărticică scrisă în 1943 de Antoine de Saint-Exupery, pasionat aviator, autor de cărţi de aventuri şi amintiri, reporter de război, avea să devină cea mai celebră operă literară de limbă franceză din secolul XX şi să creeze un simbol cu valoare de cult. După succesul înregistrat la Cluj Napoca si Braşov, unde s-au jucat cate doua reprezentaţii cu casa închisă, „Micul Print” porneşte mai departe în călătorie, oprindu-se si la Alba Iulia şi Sibiu.

Un articol de Petre Ivan|17 februarie 2017

„Micul Prinţ” a intrat definitiv în cultura universală şi povestea atât de simplu şi de sensibil scrisă îi inspiră pe adulţi şi pe copii deopotrivă.

Spectacolul Micul Prinț (60 minute), recomandat…  “tuturor copiilor cu vârsta între 7 si 87 de ani”, este susţinut de Teatrul de Nord Satu Mare.

Organizat de Cortina Events, „Micul Prinţ”  va avea două reprezentaţii, pe data de 5 martie, la Salta Thalia, de la ora 11.00 și de la ora 18.00.

Preţul biletelor (disponibile la Sala Thalia şi online pe www.biletmaster.ro) este de 35 lei, 45 lei sau 55 lei, în funcţie de poziţionarea locurilor în sală.

img_063 img_073

Foto: Micul Prinț – Radu Moldovan

02
/04
/24

Institutul Cultural Român participă în premieră, prin ICR Bruxelles și Centrul Național al Cărții, cu un stand propriu la „Foire du livre de Bruxelles / Târgul Internațional de Carte de la Bruxelles”, care se va desfășura în perioada 4-7 aprilie 2024, la Centrul de expoziții Tour et Taxis din capitala Belgiei.

02
/04
/24

Mobius & The Institute transformă centrul Bucureștiului într-un hotspot al culturii Hip-hop. Cea mai mare expoziție a artistului Saddo ocupă Piața Amzei.

29
/03
/24

Romanian Design Week, un festival multidisciplinar dedicat industriilor creative ce promovează designul, arhitectura, creativitatea și inovația, lansează în colaborare cu UniCredit Bank un concurs destinat tinerilor ilustratori și designeri grafici din România, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Scopul competiției este crearea colecției oficiale de obiecte de merchandising pentru festival, având ca temă "Unlock the City".

29
/03
/24

Una din trei femei se confruntă cu pierderea sarcinii de-a lungul vieții. Una din șase femei se confruntă cu infertilitatea. Una din două femei trece prin depresie și/sau anxietate, în urma pierderii unei sarcini, sau în contextul problemelor de infertilitate. În pofida frecvenței lor, aceste experiențe sunt totuși unele dintre cele mai stigmatizante și izolante din societate.

28
/03
/24

O nouă lună într-un șir aparent nesfârșit plasat sub semnul „vremurilor interesante” este o nouă invitație la oglindire prin artă. De la criza de mediu la traume transmise de-a lungul generațiilor, de la apăsarea cu care ne zdrobesc rolurile de gen în societate, la dificultățile în comunicare, spectacolele Vanner Collective vorbesc despre probleme cu care ne confruntăm zi de zi, conștienți sau nu, abordate cu empatie și cu inteligență, cu un amestec dezarmant de onestitate și teatralitate.