Oscarul, Cupa Mondială şi serialul „The Walking Dead”, cele mai comentate show-uri pe Twitter
https://www.ziarulmetropolis.ro/oscarul-cupa-mondiala-si-serialul-the-walking-dead-cele-mai-comentate-show-uri-pe-twitter/

Premiile Oscar şi Grammy, Cupa Mondială şi serialul „The Walking Dead: Invazia zombi” au fost programele de televiziune cele mai comentate pe Twitter, de către utilizatorii din SUA ai platformei online, în 2014, potrivit unui raport publicat luni de Nielsen.

Un articol de Petre Ivan|6 ianuarie 2015

„The Walking Dead: Invazia zombi” a fost serialul care a stârnit cele mai multe comentarii, în 2014, pe platforma online Twitter, din partea utilizatorilor americani ai reţelei de socializare, informează hollywoodreporter.com.

Serialul, care este difuzat la televiziunea americană AMC, a atras, în medie, 576.000 de mesaje per episod, iar 4,93 de milioane de utilizatori ai platformei Twitter au citit cel puţin un mesaj legat de această producţie TV până a doua zi dimineaţă după difuzarea unui episod al producţiei.

Nielsen a numărat postările pe Twitter în primele trei ore de dinainte şi de după difuzarea fiecărui episod din „The Walking Dead: Invazia zombi”.

În raportul publicat de Nielsen, compania care se ocupă de măsurarea audienţei producţiilor de televiziune a realizat un clasament al celor mai comentate producţii, evenimente speciale şi show-uri difuzate de televiziunile americane, de către utilizatorii din SUA ai reţelei de socializare online Twitter.

La categoria seriale şi emisiuni TV, reality-show-ul „Burlacul/ The Bachelor” a avut 215.000 de mesaje pe Twitter, în medie, per ediţie, care au fost citite de 3,84 de milioane de utilizatori ai platformei.

Pe locul al treilea s-a clasat serialul „Micuţele mincinoase/ Pretty Little Liars”, difuzat de ABC Family, care a obţinut în medie 489.000 de mesaje pe Twitter pentru fiecare episod, cu o audienţă de 3,8 milioane de utilizatori pe Twitter.

The Voice şi minutul de aur

Show-ul american de televiziune care a obţinut cele mai multe mesaje pe Twitter într-un minut este „The Voice”, iar minutul cu cele mai multe mesaje a fost înregistrat la ora 20.59, ora de pe coasta de est a SUA, pe 13 mai, când juraţii emisiunii-concurs au anunţat concurenţii care vor intra în finală. Utilizatorii Twitter au publicat în acel minut 311.000 de mesaje referitoare la emisiunea „The Voice”, difuzată de NBC.

În ceea ce priveşte evenimentele speciale, trannsmise în direct, gala premiilor Oscar, difuzată de ABC, şi ceremonia de decernare a premiilor Grammy, transmisă de CBS, s-au bătut pentru primul lor în ceea ce priveşte numărul de mesaje pe Twitter.

Gala premiilor Grammy a avut 13,77 milioane de mesaje pe Twitter, în timp ce premiile Oscar au avut 11,16 milioane de mesaje.

Gala premiilor Oscar a obţinut şi cel mai mare număr de postări pe Twitter într-un minut, la categoria evenimente speciale. Fotografia selfie realizată de Ellen DeGeneres alături de mai multe vedete a generat 203.000 mesaje pe Twitter la 22.07, ora de pe coasta de est a SUA, pe 2 martie.

Transmisiunea sportivă cu cel mai mare număr de mesaje dedicate pe Twitter a fost Super Bowl XLVIII, cu 25,32 de milioane de postări pe Twitter, care au avut o audienţă de 15,31 milioane de utilizatori ai platformei de socializare online.

Cupa Mondială (CM 2014) a ocupat şase din cele zece poziţii ale clasamentului privind transmisiunile sportive. Meciul Belgia – Statele Unite ale Americii a atras 4,69 de milioane de mesaje pe Twitter, care au avut o audienţă de 12,39 milioane de utilizatori.

Totodată, finala CM 2014 s-a clasat pe locul al treilea, cu 4,92 milioane de mesaje pe Twitter şi o audienţă de 11,93 milioane de utilizatori pe această platformă online.

Foto: Oscarul , Cupa Mondiala şi serialul „The Walking Dead” – cinemagia

17
/11
/23

“Lacul Lebedelor”, cel mai faimos spectacol de balet al tuturor timpurilor, se joacă în premieră pe scena Sălii Palatului din București, cu participarea extraordinară a Baletului Operei Naționale București, avându-i ca invitați pe prim balerinii de talie mondială Iana Salenko și Marian Walter.

17
/11
/23

Editura Litera invită cititorii să se bucure de noi apariții editoriale, reduceri și întâlniri cu autorii favoriți, între 22 și 26 noiembrie, în cadrul Târgului de Carte Gaudeamus 2023, desfășurat la Pavilionul Central Romexpo.

17
/11
/23

Înaintea concertului de pe 18 noiembrie de la Arenele Romane, byron lansează un videoclip pentru cea mai complexă piesă din repertoriul trupei - În infern. Scrisă într-o singură zi, orchestrată în 6 luni și filmată în două zile, piesa de zece minute încheie noul album Efemeride.

17
/11
/23

„Un film care ne-a impresionat prin mizanscena sa, o relatare istorică lipsită de manierism care ne-a surprins, un film care ne-a făcut să plonjăm în haosul evenimentelor din 1989, odată cu fuga lui Ceaușescu. Un film în care agitația Revoluției nu e surprinsă doar în varii locuri din Sibiu, dar și în reacțiile și limbajul personajelor.”

17
/11
/23

Teatrul Excelsior anunță premiera spectacolului-manifest (R)Evoluție. Ghid de supraviețuire în secolul XXI de Yael Ronen și Dimitrij Schaad, traducerea Mircea Sorin Rusu, în regia lui Radu Nica, unul dintre numele de referință ale scenei românești, multiplu nominalizat la Premiile UNITER și câștigător în 2005 al Premiului de debut pentru spectacolul „Nora“, realizat la Teatrul Naţional „Radu Stanca” din Sibiu.

17
/11
/23

Jessie J, Róisín Murphy, Katie Melua, Delia, Emma, José González, unii dintre cei mai în vogă și apreciați artiști ai momentului, ale căror comunități de fani și urmăritori însumează doar pe YouTube peste 12.000.000 de persoane din întreaga lume și care sunt ascultați de peste 25.000.000 de persoane lunar pe platforma Spotify, vin în premieră la Timișoara, în luna decembrie, pe scena evenimentului „Timișoara 2023 la nesfârșit”

16
/11
/23

Marți, 21 noiembrie, de la ora 19:00, la Sala Radio din București, violoniștii Simina Croitoru și Gabriel Croitoru, acompaniați de pianistul Horia Mihail, vor susține concertul de încheiere a ediției din acest an a Turneului ”Vioara lui Enescu”.

16
/11
/23

Lanțul de cinematografe HAPPY CINEMA, prezent în București, Focșani, Alexandria, Buzău, Vaslui, Botoșani, Bacău și Bistrița, se extinde cu 4 cinematografe noi în țară (București și Slobozia) și unul în Republica Moldova, Chișinău. HAPPY CINEMA, brand cu capital 100% românesc, își consolidează poziția de top ca acoperire în țară.