Săptămâna 17-23 septembrie în Social Media. Ziarul Metropolis, pe locul 3 în topul articolelor viralizate
https://www.ziarulmetropolis.ro/saptamana-17-23-septembrie-in-social-media-ziarul-metropolis-pe-locul-3-in-topul-articolelor-viralizate/

Zelist Monitor vă prezintă topul săptămânal al celor mai viralizate ştiri în social media, pentru perioada 17 – 23 septembrie 2020. Ziarul Metropolis a ocupat poziţia a treia în topul categoriei Timp liber.

Un articol de Petre Ivan|28 septembrie 2020

Ne bucurăm să-ți prezentăm știrile din social media, din ultimele 7 zile (17 – 23 septembrie 2020). Informații furnizate de Zelist Monitor – standardul de facto în monitorizarea online din România.

Care au fost cele mai viralizate subiecte în presa online și pe bloguri? Ziarul Metropolis a avut al treilea cel mai viralizat articol al săptămânii – „Agatha Christie, o poveste de succes care a început într-o farmacie“ , semnat de Dana Ionescu.

Lansari, campanii, stiri:

  • 2Active PR: Ne era dor de oameni, de interacttiune si de evenimente, iar Jo Malone pare ca ne-a auzit! Te invitam si pe tine sa descoperi noua colecttie inspirata de frumusettea de basm a vechilor Gradini Suspendate, o combinatie moderna si fresh, cu acorduri elegante de smochine si chiparos. Pe noi ne-a cucerit!Noua colectie poate fi gasita in magazinele Obsentum si Douglas
  • Anamaria Onisei, Communication Consultant:
    • Teatrelli deschide stagiunea 2020-2021 | Rodica Mandache, István Téglás si Edith Alibec se intalnesc in „Dusmanie. E ceva vindecator in a le da oamenilor un obiect al urii lor”, un spectacol complex despre nevoia de intimitate si dorinta de a controla povestea pe care o lasam mai departe celorlalti despre noi insine
    • Casting extraordinar | Teatrelli anunta deschiderea inscrierilor pentru doua roluri masculine intr-un nou musical marca Razvan Mazilu
  • Andreea Retea PR:
    • Georgiana Spataru a publicat ei primul articol pe ThriveGlobal.ro, devenind astfel unul dintre autorii gazduiti de platforma de wellbeing a Ariannei Huffington
    • Medicentrum este nominalizat la premiile Webstock pentru Best Use of Live Video! Medicentrum este singura platforma de evaluare medicala la distanta lansata si administrata de un medic
  • BuzzStore: Descopera in editia de toamna BUZZBox Selection noile retete savuroase Fitness si Nesquik de la Nestlé in combinatii delicioase de cereale integrale cu miere si migdale sau ciocolata cu lapte si caramel crocant, la numai cca 100 kcal/baton. Produsele nu contin arome artificiale sau ulei de palmier, avand un profil nutritional optimizat: sursa de fibre, cu vitamine si minerale
  • Caracteristic PR:
    • Royal Town lanseaza programul „De acasa incepe siguranta” prin care ofera reduceri in valoare totala de 200.000 euro cadrelor medicale
    • Nordis Group anunta vanzari record: 324 de apartamente vandute in perioada iunie – august
    • Wise Finance Solutions: cum pot companiile mari si mici din Romania sa beneficieze de ajutor financiar de la stat
  • Cheil Centrade: Dupa cum povesteam, iata a doua mentiune in Topul ADC, tot pentru ENGIE. Bravo, echipa!
  • Conan PR: Incepe UNFINISHED 2020. Peste 60 de speakeri, din 21 de tari din intreaga lume, in conversatii, performance-uri si workshopuri despre incredere
  • Confident.Communications este agentia de PR pentru Xiaomi in Romania
  • Creative Business Management: Wine of Moldova si Carrefour lanseaza „Vin in Moldova” campania care premiaza iubitorii de vinuri
  • Daescu Bortun OlteanuGaming Video Awards – premiile pentru creatorii de continut de gaming
  • DC Communication: Vorbim despre #Brancusi si viziunea lui despre relatia om-natura. #Live de la #ExpoArgument „De ce ne rabda Pamantul?
  • First PR AgencyGreen Digital Innovation HUB – singurul Hub suta la suta digital din regiunea Bucuresti
  • Graffiti PR: De ce spunem ca #1suntemtoti? Pentru ca acum, mai mult ca oricand, noi, oamenii, putem schimba ceea ce sa intampla la nivel global. Sa schimbam teama cu solidaritatea. Impreuna cu Radio Europa FM, transmitem un mesaj clar si raspicat: e important sa facem la fel. Sa ne protejam
  • Golin:
    • Agentii 00 aleg Nokia 8.3 5G in No Time To Die
    • Groupama Asigurari a lansat asigurarea de calatorie pentru destinatiile din Romania
    • „Soferi, e timpul ca si noi sa ne intoarcem la scoala!”
    • Jeannette Liendo, Senior Vicepresident Integrated Marketing and Communications in cadrul Mastercard Europe, vine in premiera in Romania pentru a sustine femeile in tehnologie
    • Cristina Neagu, cea mai buna jucatoare de handbal din lume, este noul ambasador al BRD Groupe Société Générale
    • EA Romania aniverseaza 15 ani de activitate
  • Goya PR:
    • Startup-ul romanesc Tailent se extinde pe plan international prin lansarea tehnologiei Tailent Automation Platform
    • TBI Bank isi pastreaza eficienta operationala si profitabilitatea in prima jumatate a acestui an, inregistrand un profit net de 8,2 milioane euro
  • Highlight AgencyLipton Ice Tea a racorit vara in parcuri si la plaja
  • Image PR:
    • Grija pentru mediu, un angajament important si in domeniul produselor de frictiune
    • Vaccinul gripal VaxigripTetra® va fi disponibil in farmacii incepand cu a doua jumatate a lunii septembrie
  • McCann PR:
    • Oferta Rom: Ciocolata gratis si postari in social media pentru evenimentele anulate
    • Rom se extinde pe categoria napolitanelor
  • MSLGROUP The Pracice:
    • AmRest a deschis trei noi restaurante Burger King intr-o singura luna. Piata Sudului intra de astazi pe harta Burger King
    • Scaunul fara cuie si taburetul din resturi, gandite, desenate si produse in Romania
    • Gradul de imunizare naturala a invatatorilor pentru COVID-19 este, cel mai probabil, foarte mic, de 4,5%
    • Drobeta-Turnu Severin, cel mai nou oras de pe harta Glovo
    • Rezilienta societatilor la socuri majore – tema principala a editiei de anul acesta a Bucharest Forum
    • PENNY inaugureaza alaturi de Habitat for Humanity centrul comunitar din Buftea
    • Peste 80% dintre pacientii cu cancer s-au confruntat cu un nivel crescut de stres in perioada de restrictii impuse de pandemie, arata un sondaj realizat de FABC
  • Naked PR recomanda „10 lucruri despre munca si viata pe care le-am invatat in 10 ani pe cont propriu.” (Andreea Rosca)
  • Natural Public Relations: Caravana de ateliere „Ciripituri in natura” a ajuns saptamana asta la Cluj. Joi, 17 Septembrie 2020, la ora 10, in curtea muzeului zoologic din Cluj-Napoca, 10 copii de la Liceul Special pentru Deficienti de Vedere s-au intalnit cu ornitologii pentru un atelier interactiv, auditiv si tactil
  • Ogilvy PR: Ogilvy Romania sustine proiectele creative din cadrul Romanian Design Week – editia 2020
  • Oxygen PR:
    • Grundig isi prezinta noua imagine de brand, inspirata de un stil de viata responsabil
    • Enel confirmata pentru a 10-a oara consecutiv drept companie global Compact LEAD la deschiderea celei de-a 75-a Adunari Generale a ONU
    • Directorul financiar al Enel a co-prezidat grupul de lucru din cadrul compactului global al ONU, care a lansat principiile CFO pentru investitii si finante integrate in ODD
    • Enel, pe primul loc in topul „Echipa Executiva a Intregii Europe”, realizat de revista Institutional Investor
    • Enel recunoscut drept lider global in diversitate si incluziune la categoria „Utilitati Electrice si Producatori Independenti de Energie” din Indicele „Refinitiv”
    • Arctic lanseaza Academia de Training TechPro in colaborare cu Universitatea Koç din Turcia si Universitatea Valahia din Romania
    • Am fost in Grecia vara asta, dar nu in vacanta, ci sa filmam noul spot Olympus Iaurt Grecesc, care ne face pofta de iaurt dupa fiecare play
  • Pandorra Style:
    • Confort, Stil, Incredere – Alege ECCO Shape!
    • Tommy Hilfiger ramane in spatele misiunii de sustenabilitate cu colectia Tommy Jeans Toamna 2020
  • PiArt VisionOra de Caligrafie, editia de pandemie. Elevii de la clasa a-III-a, de la Scoala Sfintii Voievozi din Bucuresti, au primit astazi scrisori scrise de mana de la personalitati ale Romaniei
  • Pi2PR mentioneaza Boiler Coffee Shop
  • PRSteps: Cursuri gratuite de #DevOps, #Java, #BazeDeDate, #WebDesign si #DataProtectionOfficer prin TechTalent Growth – proiect ANIS cu finantare EU. Doar pentru IMM-urile din domeniul IT&C
  • PR & More distribuie postarea Fundatiei Doina Cornea: Va prezentam al 2-lea numar al buletinului oficial al Fundatiei Doina Cornea „De la opozitie spre libertate”
  • Pure Media: Aventura incepe cu FreeWheel
  • RanEvents Comm: Filmele s-au intors acasa, pe marele ecran
  • Rogalski Damaschin Public Relations: Incepe Bucharest Science Festival 2020 editie speciala, exclusiv online
  • Russenart Communications: Seri de toamna, seri pline de poezie si rasfat pe terasa Hop Garden, cu muzica live by Mihai Grigoras
  • Seven Media:
    • Dan Goicea, CEO Cocktail Holidays a raspuns la „Unde ati emigra daca ar fi sa o faceti?”, provocare lansata de jurnalistii de la Dupa Afaceri Premium
    • Maria Goicea Terragni, Cocktail Holidaysays: „Suntem convinsi ca Tenerife va fi, ca si pana acum, printre cele mai solicitate destinatii”
  • The Public Advisors: Super laborator artistic la care e musai sa participi. Cand? Unde? Intre 18 septembrie si 28 octombrie 2020, Bilblioteca Nationala a Romaniei va gazdui expozitia de arta contemporana WAS JETZT? Si, mai departe? Un laborator artistic in care 17 artisti din Romania, Belgia si Franta lanseaza o invitatie la reflectie asupra transformarii socio-economice si culturale, catalizata azi de criza pandemiei
  • Thinker Media: Telefoanele inteligente #ASUS #ZenFone7 si #ZenFone7PRO sunt de astazi disponibile pe piata locala
  • Total PR:
    • A inceput o noua editie a Targului de Vin din Auchan
    • Endava raporteaza venituri de 388 mil. Eur in anul fiscal 2020
    • Felix Crisan, Co-Founder Netopia Payments, este trainer la How Can Blockchain Tech Transform Romanian Companies. Participarea este gratuita, in baza completarii formularului
    • Reynaers Aluminium Romania devine unic distribuitor pe plan local al Forster Profilsysteme
    • CT BUS, operatorul de transport public din Constanta, ruleaza SAP S/4HANA
    • TotalSoft investeste 300.000 de EUR intr-o noua solutie dedicata resurselor umane
    • Zitec raporteaza cresteri ale veniturilor de peste 50% in prima jumatate a anului 2020
  • Travel Communication:
    • La Gala FORBES Women de zilele trecute, colega noastra Irina a ridicat premiul „Best Women Holiday Destination” pentru statul Israel
    • Vola.ro a depus cereri de rambursare in valoare totala de peste 6 milioane de euro, pentru 41.000 de clienti afectati de anularea zborurilor in perioada martie-iunie
  • Tudor Communiation:
    • Digitalizarea companiilor nu e posibila fara implementarea unor softuri performante care sa permita munca eficienta de acasa. Alexandra Lucescu, director comercial SoftOne, a explicat la Canal 33 cum pot companiile sa isi optimizeze procesele si sa reduca mult din costuri
    • Pentru a obtine perfomanta in afaceri este necesar ca mintea unui antreprenor sau a unui manager de companie sa fie bine antrenata pentru a face fata provocarilor zilnice. Costin Damasaru, fondatorul Neuroperformance Center, pune la dispozitia antreprenorilor romani cea mai avansata tehnologie pentru cresterea performantelor neuronale
    • Invitatii Danielei Palade Teodorescu la 2 Value Talks au discutat despre noile tehnologiii care pot revolutiona viata companiilor si despre modul in care automatizarea si robotizarea sustin cresterea business-urilor
    • Eficienta in institutiile administratiei publice din Romania se poate atinge doar prin digitalizare. Florian Simionescu, CEO Integrisoft Solutions, a trecut in revista beneficiile utilizarii unor solutii integrate care se pot conecta intern, dar si modurile in care mindset-ul trebuie sa se schimbe in institutiile romanesti
  • UnitedAgroland investeste 50.000 de euro in startup-uri inovatoare
  • Wefflermark: Arhitectul Stefan Sava, managing partner SSAT+, explica intr-un amplu editorial cum se iau deciziile in privinta integrarii unui proiect intr-un cadru urban sau natural
  • Zacke PR:
    • O toamna pasionala – promisiunea colectiei de sezon Floria.ro
    • Afacere in pandemie, cu o investitie de 15.000 de euro: Curandera, brand de bijuterie contemporana romaneasca
  • Zaga Brand: Ce se intampla cand asezi un scriitor, un conte sau chiar un membru al Casei Regale, alaturi de vedetele momentului? Noul sezon al podcastului Cronicari Digitali se lanseaza astazi
  • Ideologiq: „Si daca…”, – noua campanie semnata Ideologiq pentru SIGNAL IDUNA Romania
  • Kubis Interactive: Kubis creeaza o serie de sase videouri imersive care exploreaza prin sunet obiectele prezente in expozitia Design Flags de la Qreator by IQOS
  • Mullen semneaza o campanie de employer branding pentru TELUS International Romania, invitand candidatii sa descopere de ce #ItsDifferentHere
  • Publicis: Publicis Groupe Romania castiga primul D&AD Black Pencil din Romania cu Moldy Whopper
  • RCS-RDS:
    • UTV isi mareste echipa de VJs. Cea mai fresh grila de toamna aduce prezentatori fresh: Oana Zara la UTOPS si Andra Brebu la GIVE ME 5
    • Digi inchide „Gurile Rele” cu cele mai bune oferte de toamna
  • Sports Business Academy: Sports Business Academy – START pentru a VI-a editie

Statistici, topuri, trenduri:

  • Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri?
  • Vreau sa investesc bani – cum si cand s-a scris in social media despre intentia de investire

Interviuri, opinii:

  • Tavi Anghelus: Nu intervin si nu distorsionez sub nicio forma realitatea
  • Petre Barbu: Este o erata de tara, de vreme ce manualele copiilor arata ca niste gunoaie
  • Raymond Bobar: Criza a restabilit un adevar fundamental. Muncitorii din ferme sunt mult mai importanti decat designerii si specialistii in comunicare
  • Cristian Bolocan si Un moment: A trebuit sa ma gandesc la o poveste in care sa putem folosi ce avem in casa… mai ales pentru ca nu puteam sa iesim afara
  • Andreea Coca: Acum mai mult decat oricand liniile de comunicare dintre companii si consumatori ar trebui tinute deschise, in special cele digitale
  • Ion Cojocari. Ultimul an de licenta, intaiul an de pandemie
  • Iulian Comanescu: Romania o percep in primul rand prin Facebook. Cand am venit la Bruxelles, am luat-o cu mine, sub forma de bula
  • Cosmin Covei: Este anul trupelor cu mesaj. Au cantat trupele care pot transmite o stare unui om care sta cumintel pe scaunul lui
  • Monica Felea & Stefan Bradea: Am facut la un moment dat comparatia cu o furtuna. Aveam o barca, am invatat sa vaslim
  • Cristian Ilea: Omul educat este specia pe cale de disparitie
  • Mirabela Manea: O buna perioada de timp am fost cel mai tanar angajat din biroul IQads. Era foarte glam sa lucrezi in publicitate pe atunci
  • Oana Marinescu: Nu ma deranjeaza sa scriu contra curentului, aducand argumente. Cred ca e de datoria mea sa o fac
  • Janin Pasniciuc: Nu mai exista audiofili, exista doar consumatori de muzica „in the background”
  • Adrian Raileanu: Evit, in general, influencerii, pentru ca nu cred in transferul de competente
  • Catalin Striblea: Nu scriu la nervi, nu scriu din instinct, nu scriu fara sa trag aer in piept si fara sa ma gandesc la consecinte
  • Melinda Teohari: Sa iti pastrezi clientii fideli aproape. Sa tii cu dintii de angajatii care muncesc cot la cot cu tine
  • Olga Udrea: Avem nevoie de timp si exercitiu sa ne obisnuim si sa procesam tot ce am pierdut sau continuam sa pierdem
  • Eliza Yokina: Caut sa inteleg cum zonele cu cladiri istorice care si-au consumat potentialul socio-econimic pot fi reutilizate
  • Who Am I? Spectacolul care exploreaza relatia om-robot

Evenimente, conferinte:

27
/02
/24

Între 6 și 7 aprilie va avea loc Digital Nomad Summit, conferința dedicată celor care vor să lucreze și să trăiască oriunde în lume. Timp de două zile, 12 speakeri locali și internaționali vor oferi inspirație, povești și instrumente valabile pentru cei care vor să-și schimbe locuința și să lucreze din Asia sau Europa.

18
/11
/22

Începând cu anul 1999, pe data de 19 noiembrie se sărbătorește Ziua Internațională a Bărbatului. Obiectivele acestei zile includ concentrarea asupra sănătății bărbaților și băieților, îmbunătățirea relațiilor dintre sexe, promovarea egalității între sexe și prezentarea de modele masculine de urmat.

08
/04
/20

De la strângeri de fonduri pentru cei care au nevoie de sprijin în această perioadă, la diferite activități adaptate zilelor în care #stămacasă, români din toată țara continuă să creeze noi inițiative pe Facebook, cu scopul de a aduce un impact pozitiv în lupta cu epidemia de COVID-19. Indiferent de tema abordată, acestea reușesc să folosească instrumentele online pentru a aduce împreună comunități și a găsi soluții la dificultățile cu care se confruntă.