Ziarul Metropolis, pe locul trei în topul articolelor viralizate
https://www.ziarulmetropolis.ro/ziarul-metropolis-pe-locul-trei-in-topul-articolelor-viralizate/

Zelist Monitor vă prezintă topul săptămânal al celor mai viralizate ştiri în social media, pentru perioada 22 – 28 februarie 2021. Ziarul Metropolis a ocupat locul al treilea în top 10 al categoriei Timp liber.

Un articol de Dan Boicea|8 martie 2021

Ne bucurăm să-ți prezentăm știrile din social media, din perioada 22 – 28 februarie. Informații furnizate de Zelist Monitor – standardul de facto în monitorizarea online din România.

Care au fost cele mai viralizate subiecte în presa online și pe bloguri? Ziarul Metropolis a avut un articol în top 10, pe locul al treilea: Actorul Alexandru Repan împlinește 81 de ani. O viață dedicată scenei

Lansari, campanii, stiri:

  • BDR AssociatesCatalina Rousseau: „Cuvantul provocare ar trebui inclus, ca identitar, in statutul fiecarei agentii de comunicare cu adevarat performante”
  • BuzzStoreAdelina Pasat, Managing Director BUZZStore, a vorbit la stirile diminetii de la Prima TV despre nano, micro si macroinfluenceri si despre cat de important este content-ul pe care il postam in Social Media.
  • Caracteristic PR:
    • UNbreakable Romania anunta calendarul pentru sezonul de primavara – vara 2021 al concursului national de securitate cibernetica
    • Una dintre cele mai importante lectii pe care le-am invatat de la 2020 este ca fiecare om e pretios si cu o echipa buna poti trece peste toate obstacolele Ioana Molnar, cofondatoare Floraria Magnolia
    • Retailerul MAM Bricolaj vrea sa ajunga la 12 magazine in cinci ani si analizeaza orasele Brasov, Iasi, Cluj, dar si piata externa
    • „Cand traversez perioade dificile, fac un pas inapoi si ma uit la lucrurile bune pe care le-am facut pana acum” – Madalina Stanescu, fondatoare Optimized
  • Catalyst Solutions: Vesti bune pentru persoanele interesate sa se angajeze la inceput de an. Cel mai mare targ de cariera din Romania va avea startul in luna martie
  • Cheil CentradeRoxana Nita este singura romanca din juriul D&AD 2021
  • Creative Business ManagementCursuri Creative lanseaza primul curs de Project management in marketing si sales
  • DC Communication: S-a deschis Muzeul – Atelier – Scoala de la Piscu, spatiul cultural din apropierea Bucurestiului in care patrimoniul se invata prin experienta
  • EnTourage Communications:
    • Descopera un ceas inteligent care simuleaza rasaritul de soare si te trezeste usor din somn
    • Ai parul deteriorat? Aceste trei produse profesionale cu ingrediente naturale sunt un must have!
  • First PR Agency:
    • Cu noul buton ViewBoard Cast, ViewSonic ofera posibilitatea partajarii wireless in timp real cu o singura apasare
    • Solutia de andocare 4K si Dispozitivul de captura video UVC de la ATEN – oferite ca premii in comunitatea MyGarage
    • ViewSonic a echipat cel mai nou video-proiector portabil cu LED al saau – M2e – cu tehnologie ToF, pentru a oferi focalizare automata ultra-rapida
    • Interfonul de retea AXIS I8016, robust, rezistent la vandalism, asigura comunicare bidirectionala, identificare video si control de la distanta al accesului
    • Agentia five elements digital: tendintele care vor defini mediul online in 2021
  • FRACTAL Communications: FRACTAL Communications devine agentia BECK’S, in Romania
  • Golin:
    • Nascuta sub semnul evolutiei, cea mai recenta campanie de comunicare semnata de Farmec
    • Pepsi Max isi provoaca fanii sa gandeasca out of the box, in noua sa campanie de comunicare
    • Grupul LEGO si adidas colaboreaza pentru doua noi colectii originale
  • GOYA PR:
    • BestJobs: in februarie candidatii din Bucuresti, Timis, Cluj, Brasov si Iasi au fost cei mai activi in cautarea unui nou loc de munca. Joburile remote continua sa fie la mare cautare
    • Colliers lanseaza Office 360°, o solutie unica pentru crearea birourilor viitorului
    • Peste o jumatate de milion de aplicari la joburi in luna februarie. Care sunt domeniile cele mai cautate pe piata muncii si ce ofera companiile
  • McCann PRQreator – Brancusi #145
  • MSLGROUP The Pracice:
    • Samsung imbratiseaza noile standarde de eficienta energetica ale Uniunii Europene si isi reafirma angajamentul fata de inovarea produselor concepute intr-un mod responsabil
    • CTP va finanta 70 de burse pentru tinerii refugiati in cadrul unui nou parteneriat cu Agentia ONU pentru Refugiati
    • Incepand cu 1 martie, Alina Robescu este noul HR Lead al Unilever South Central Europe
  • Nerds & Words: Prima oara cand a mers pe stadion cu fiul ei, care e nevazator si are autism, Silvia Grecco si-a dat seama că Nickollas sta in tribuna, aude galagie si strigate, dar nu stie ce se intampla. Asa ca a inceput sa-i povesteasca tot ce vede in jur: schemele de joc, pasele, faulturile, cum arata echipamentele si frezele jucatorilor, ce culori au ghetele lor.
    „Sa descriu golurile e cel mai palpitant”, spune intr-un interviu pentru FIFA, care i-a oferit in 2019 premiul pentru fanul anului (FIFA Fan Award). La ceremonia de premiere, a urcat pe scena teatrului de opera La Scala din Milano cu Nickollas de mana si i-a povestit despre starurile care-l priveau din sala, unde erau jucatori ca Messi, Mbappe sau Luka Modrić”
    Restul povestii o gasiti in newsletterul Andreei Giuclea, „Povesti din Sport”. Un produs editorial pe care Nerds & Words il sustine cu entuziasm, de la inceputul anului.
  • Pandorra Style:
    • Calvin Klein lanseaza campania Primavara 2021: Blank Canvas
    • Tommy Hilfiger face urmatorii pasi spre reprezentarea minoritatilor pe termen lung
  • PiArt Vision: In luna martie, Cinemateca Astra Film celebreaza femeile regizor, iar DPD Romania se afla „in cautarea gentlemanului perfect”
  • Pi2PR: Am acceptat #ProvocareaFaraZahar, lansata de Clinica Smart Nutrition si a carei ambasador este Mihaela Bilic. Tu stii ce #efectenegative are consumul excesiv de #zahar? Te provocam sa te uiti si sa afli mai multe din webinarul #ProvocareaFărăZahar, moderat de Mirela Pitu, fondatoarea agentiei Pi2.
  • Plus Communication: Cele trei „stari de agregare” ale iubirii
  • PlurivoxVideoconferinta News.ro – Ionut TaTa (Iceberg): Haideti sa gandim un program care se numeste „Primul robot”, prin care IMM-urile sa achizitioneze primul robot
  • Premium CommunicationFlanco lanseaza campania de comunicare pentru o noua pozitionare de brand
  • PRSteps: Sergiu Chirca, CEO al elefant.ro, la Forbes Romania, despre cum a fost 2020, ce lectii am invatat anul trecut si care sunt planurile pentru 2021
  • RanEvents Comm:
    • Starbucks Romania isi continua planurile de extindere si in 2021 ne vom concentra in continuare pe dezvoltarea canalului de livrare si vom investi în inovatii digitale, cum ar fi comenzi mobile, si in noile optiuni de plata.
    • Povestea Cupio, un business din Timisoara care a pornit la cucerirea Europei
  • Seven Media:
    • Publicatia Business Magazin a intervievat reprezentantii a cinci dintre cele mai mari agentii de turism din piata, printre care sunt si Cocktail Holidays si Happy Tour, pentru a afla in ce fel s-a schimbat modul oamenilor de a calatori in urma pandemiei de Covid19
    • Bucharest Properties REIT, dezvoltator specializat pe nisa apartamentelor exclusiv pentru inchiriat din Bucuresti, a finalizat a doua etapa, care cuprinde inca 156 de garsoniere si apartamente, a complexului rezidential Vitan Estates
  • The Public Advisors:
    • Sase pasi catre dieta unui adult sanatos
    • Mai avem nevoie si de pauze. Un loc de respiro, in inima Muntilor Calimani
    • Dezvoltatorul Viitorului: Proiectele sale scot la iveala farmecul Bucurestiului de alta data. „Exista in continuare un potential urias de crestere pe termen lung”
    • Vlad Iftime, Vestra Industry: Cand provocarile devin oportunitati
    • Actionarii SIF Moldova l-au votat pe Claudiu Doros in functia de presedinte al CA si au schimbat denumirea societatii: Chiar daca trecem printr-o criza sanitara si economica, am ramas alaturi de investitorii nostri, am avut investitii cu profit mediu de peste 100 mil. lei in fiecare din ultimii 10 ani
    • P3: Perspectivele se mentin pozitive pe piata dezvoltarilor industriale, in 2021
  • Total PR:
    • Doua exit-uri de succes si o noua investitie de 1.000.000 euro. Sergiu Biris vrea sa duca in SUA o platforma de evenimente online. Podcastul Antreprenorilor
    • Romantismul in era COVID. Cat de romantici sunt romanii in plina criza, cu taieri de salarii sau concedieri si convietuirea 24/24 alaturi de partener
    • Ambitii & Corporatii: Atos, cu operatiuni si in Romania, vrea sa reduca la zero emisiile de carbon in 7 ani
    • Care este obiectul pe care il folosim cel mai mult zi de zi si cum au speculat asta doi romani. castiga zeci de milioane din asta
    • TotalSoft lanseaza o solutie destinata feedback-ului continuu pentru angajati
  • Travel CommunicationAir France anunta noile reguli de siguranta in timpul zborului, cu un videoclip pretentios
  • Tudor Communication:
    • Medicul stomatolog Octavian Munteanu a explicat la MedikaTV cum si-a facut digitalizarea simtita prezenta chiar si in domeniul implantologiei si care sunt beneficiile pe care le aduc tehnicile digitale de tratament.
    • Pana la 16,3 milioane de tone de dioxid de carbon echivalente de gaze refrigerante cu efect de sera in vrac au fost introduse ilegal pe piata europeana in ultimii ani, iar in topul tarilor europene care au inregistrat importuri crescute, Romania ocupa locul al patrulea
    • Smarttech247 isi mareste echipa de experti din Romania, pana la sfarsitul anului 2021, de la 40 la 100 de specialisti in securitate cibernetica. De la inaugurarea Security Operation Centre din Bucuresti si pana in prezent, Smarttech247 si-a extins serviciile de securitate cibernetica catre institutiile publice si private din Romania.
    • Invitatul Danielei Palade Teodorescu la Brands that Value a fost Emilian Popa, fondator & CEO Ilara Health Kenya, unul dintre cei mai de succes antreprenori romani din Africa, implicat in consolidarea unora dintre cele mai rapide companii de e-Commerce din lume, intr-o discutie despre nomadismul digital in antreprenoriat si modul in care functioneaza un accelerator de business.
  • United: Actiunile Agroland au fost listate la Bursa de Valori Bucuresti
  • Zacke PR:
    • Libris.ro organizeaza targul online de carte LibFest 2021. Peste 1 milion de volume si reduceri de pana la 80%, in 100 de ore de targ online de carte
    • 1 an de la primul caz Covid19 in Romania: crestere de 50% in numarul comenzilor magazinelor de pe platforma MerchantPro
    • #BooksOfLeaders, un proiect Libris.ro si BUSINESS Magazin, a descoperit cartile care ii inspira pe liderii de business din Romania. Inspiratie pentru ei, inspiratie pentru noi
    • Silviu Petran, Managing Partner Exploratist, vorbeste despre digitalizarea evenimentelor corporate in anul pandemiei
    • Cei care schimba „status quo”-ul: BeeFast pentru curierat, Obor21 pentru consumul de carne proaspata
    • Ce beneficii extrasalariale ofera angajatorii? Ne spune Oana Pascu, de la Complice.ro
  • Asociatia Magic: “Viata insasi este magie, iar daca nu crezi asta, macar incearca s-o traiesti ca pe ceva magic”
  • cv30Chill Pack – campania care invita brandurile sa ofere un moment de relaxare profesionistilor din companii
  • Digitas Romania si Publicis Media prezinta noul studiu Clubhouse sau cum aparenta limitare stimuleaza creativitatea
  • Interactions: La cererea clientilor, LG si INTERACTIONS reactiveaza promotia pentru gama de uscatoare
  • InternetCorpPrimavera Digital Group (PDG) devine unic actionar al InternetCorp
  • Loud Biscuit: Muzica face diferenta! Loud Biscuit construieste punti intre industria media si artistii indie
  • MVcom: Cele mai interesante titluri din Februarie, pe WeInvent.ro
  • UAPR: Stii sa negociezi cu procurementul? Vrei sa obtii valoare si sa eviti presiunea de a inchide negocierea cu orice pret ? Vino sa inveti de la cel mai bun negociator
  • WOPA si Lidl au reinventat fotbalul (si voleiul)! Cum a aratat prima editie a SuperCupei Lidl offline-online?

Statistici, topuri, trenduri:

Interviuri, opinii:

  • Petre Barbu: Evadarea din breaking news
  • Odette Costea: Dupa o reuniune de familie, ne-am dat seama ca cea mai buna solutie intr-o situatie de criza este sa investesti
  • Alex Cotet: Toate spoturile sunt placute in fata lui Dumnezeu, cat timp se incadreaza in planul Sau de Media
  • Blake Farber: Piata din Romania m-a ajutat mult la inceputul carierei. Problema e ca e o piata limitata, asa ca bugetele sunt mici
  • Bianca Lohan: Brand-urile inca nu au curajul sa mearga full Gen Z. Ca sa poti ajunge la ei, trebuie sa depasesti barierele banalului Facebook Ads si Google Ads
  • Florin Mare: 2020 a fost Anul Ecranelor, iar batalia pe aceste ecrane a dus la disproportii in structura resurselor investite in online
  • Deniss Radu: Un trend important este sustinerea producatorilor locali si intoarcerea in comunitate
  • Alina Silivestru: Sunt mult mai constiinciosi cand vine vorba de sanatate si sustenabilitate. Un pic mai reticenti fata de job-uri, branduri si activitati care nu aduc plus valoare vietii lor
  • Raya al Souliman: Meseria aceasta si advertisingul te consuma foarte mult, poti ajunge destul de repede sa lucrezi pe pilot automat, sa te repeti, sa te aplatizezi
27
/02
/24

Între 6 și 7 aprilie va avea loc Digital Nomad Summit, conferința dedicată celor care vor să lucreze și să trăiască oriunde în lume. Timp de două zile, 12 speakeri locali și internaționali vor oferi inspirație, povești și instrumente valabile pentru cei care vor să-și schimbe locuința și să lucreze din Asia sau Europa.

18
/11
/22

Începând cu anul 1999, pe data de 19 noiembrie se sărbătorește Ziua Internațională a Bărbatului. Obiectivele acestei zile includ concentrarea asupra sănătății bărbaților și băieților, îmbunătățirea relațiilor dintre sexe, promovarea egalității între sexe și prezentarea de modele masculine de urmat.

08
/04
/20

De la strângeri de fonduri pentru cei care au nevoie de sprijin în această perioadă, la diferite activități adaptate zilelor în care #stămacasă, români din toată țara continuă să creeze noi inițiative pe Facebook, cu scopul de a aduce un impact pozitiv în lupta cu epidemia de COVID-19. Indiferent de tema abordată, acestea reușesc să folosească instrumentele online pentru a aduce împreună comunități și a găsi soluții la dificultățile cu care se confruntă.