Se inaugurează proiectul Clasic e fantastic
https://www.ziarulmetropolis.ro/se-inaugureaza-proiectul-clasic-e-fantastic/

Teatrul Odeon şi Asociaţia Clasic e fantastic au plăcerea de a anunţa lansarea unui nou proiect educativ prin şi pentru muzică adresat copiilor Proiectul Clasic e fantastic  se inaugurează duminică, 27 ianuarie, ora 11.00  cu spectacolul COPILĂRIA LUI MOZART Concepţie şi construcţie păpuşi: Aurelia Olteanu Regia:  Monica Ciută Scenariul: Emanuel Ciocu Scenografia: Sânziana Tarţa Consultant de specialitate: Cristina Sârbu Cu:  Alin Olteanu, Monica Ciută, […]

Un articol de Andrada Văsii|18 ianuarie 2013

Teatrul Odeon şi Asociaţia Clasic e fantastic au plăcerea de a anunţa lansarea unui nou proiect educativ prin şi pentru muzică adresat copiilor

Proiectul Clasic e fantastic  se inaugurează

duminică, 27 ianuarie, ora 11.00

 cu spectacolul COPILĂRIA LUI MOZART

Concepţie şi construcţie păpuşi: Aurelia Olteanu
Regia:  Monica Ciută
Scenariul: Emanuel Ciocu
Scenografia: Sânziana Tarţa
Consultant de specialitate: Cristina Sârbu
Cu:  Alin Olteanu, Monica Ciută, Sânziana Tarţa, Irina Sârbu, Aurelia Olteanu, Ana Sârbu, Raluca Ouatu (pian) şi Monica Kurutz (vioară)

 

Clasic e fantastic – Copilăria marilor muzicieni este un proiect compus din cinci spectacole de teatru şi muzică ce se adresează copiilor între 4 şi 10 ani.

Povestea spune că doi şoricei Sică şi Rică au trăit, pe rând, în vioara lui Antonio Vivaldi, în orga lui Johann Sebastian Bach, în biblioteca lui Wolfgang Amadeus Mozart, în clavecinul lui Ludwig van Beethoven, în pianul lui Frédérik Chopin… Astăzi, bătrânul Sol povesteşte ce lucruri minunate a aflat de la stră-stră-strănepoţii lui despre copilăriile acestor mari compozitori, despre bucuriile şi tristeţile lor, despre munca obositoare de zi cu zi în faţa instrumentului începând chiar de la vârste foarte mici, despre călătoriile lungi şi obositoare ale celor consideraţi copii minune pe care întreaga Europă dorea să îi vadă şi să îi asculte şi mai ales despre felul în care toţi au învăţat să scrie muzică şi să se bucure de ea.

 

 

 

 

14
/02
/24

Celebrul musical FAMILIA ADDAMS semnat de Răzvan Mazilu la Teatrul EXCELSIOR din București va avea două reprezentații în exclusivitate la Craiova. Evenimentele sunt programate marți, 27 martie și miercuri, 28 martie 2024 de la ora 19:00 și vor avea loc în Sala “Amza Pellea” a Teatrului Național “Marin Sorescu” din Craiova.

14
/02
/24

Joi, 15 februarie, începând cu ora 14:00, Biblioteca Metropolitană București, prin Direcţia Cultură, Învăţământ, Turism a Primăriei Municipiului Bucureşti, va organiza, la Sediul Central „Mihail Sadoveanu” din str. Tache Ionescu nr. 4 are loc o DEZBATERE EVENIMENT, dedicată Zilei Naționale a Lecturii.

14
/02
/24

În data de 2 martie la Timișoara (Filarmonica Banatul Timișoara – Sala Capitol), 14-16 martie la București (Centrul Naţional de Artă “Tinerimea Română”), 23-24 martie la Cluj-Napoca (Academia Națională de Muzică „Gheorghe Dima”) și pe 5 aprilie la Iași (Sala Eduard Caudella, Casa Alecu Balș), vor avea loc audiții pentru admiterea celor mai talentați tineri muzicieni în Orchestrele Naționale de Tineret ale României, la care sunt invitaţi atât actuali membri ai ansamblurilor, cât şi aspiranţii la acest statut, scopul acestor audiţii fiind reconfigurarea acestor orchestre.

14
/02
/24

Institutul Cultural Român și Centrul de Cercetare, Documentare și Promovare „Constantin Brâncuși” din Târgu Jiu organizează, în perioada 18 februarie – 3 martie 2024, expoziția „Masa tăcerii”, proiect ce aduce în fața publicului bucureștean lucrări ale artiștilor care au câștigat Premiul Național „Constantin Brâncuși”, oferit anual de Institutul Cultural Român.

13
/02
/24

CRONICĂ DE FILM “Zona de interes” (2023), de Jonathan Glazer, este un film aproape conceptual, a cărui forţă e dată de contrastul dintre ce vedem în prim-plan, de o parte, şi ce se întâmplă în plan îndepărtat şi ce auzim pe coloana sonoră, de cealaltă parte.

12
/02
/24

Actorul Matei Arvunescu percepe vulnerabilitatea ca pe o lecție de actorie, îl citează pe marele Gabo, încercând să explice cum viața ar putea avea un sens și crede că „revoluție“ e un cuvânt cu mare greutate. Totul, într-un interviu sub formă de alfabet.