Sfârșit de săptămână alături de Oscar și Tanti Roz
https://www.ziarulmetropolis.ro/sfarsit-de-saptamana-alaturi-de-oscar-si-tanti-roz/

„Nu vorbi de moarte într-un spital fiindcă nu te aude nimeni.” 16,17,18 noiembrie va fi weekendul cu Oscar şi Tanti Roz  la Bulandra, Sala Toma Caragiu. O piesă mult aşteptată de la începutul stagiunii, în care nu este vorba despre moarte, ci despre valorificarea vieţii chiar dacă ai 120 de ani de trăit sau 12 […]

Un articol de Judy Florescu|7 noiembrie 2012

„Nu vorbi de moarte într-un spital fiindcă nu te aude nimeni.”

16,17,18 noiembrie va fi weekendul cu Oscar și Tanti Roz  la Bulandra, Sala Toma Caragiu. O piesă mult așteptată de la începutul stagiunii, în care nu este vorba despre moarte, ci despre valorificarea vieții chiar dacă ai 120 de ani de trăit sau 12 zile.

Povestea lui Oscar și Tanti Roz(Oscar et La Dame Rose) face parte din seria de volume Ciclul Invizibilului a autorului francez Eric-Emmanuel Schmitt. Succesul cărții a fost marcat prin traducerea și publicarea sa de către 35 de edituri intenaționale și prin ecranizarea din 2009.

Totuși, nici o emoție nu este mai intensă decât cea exprimată pe scenă, completată de ilustrația muzicală a trupei Cranberries, totul în regia vizionarei Chris Simion.Vocea gravă și caldă a doamnei Oana Pellea e o simfonie divină în care totul are sens, chiar și suferința.

Din orice motiv vei ocupa scaunul de spectactor al acestei piese, vei fi învăluit în atmosfera tranșantă a unei realități morbide, nuanțată de suavitatea Antoanetei Cojocaru, ștrengărimea Cristinei Cassian, profunzimea doamnei Oana Pellea și sensibilitatea lui Marius Manole.

10
/02
/15

Zilele trecute s-au decernat premiile Grammy, probabil cele mai importante premii ale industriei discografice mondiale, în orice caz, cele mai importante de pe teritoriul nord-american.

09
/02
/15

Opera Națională Română Iași prezintă, în premieră națională, un spectacol de teatru coregrafic marca Gigi Căciuleanu, „Imagine all the people”, după John Lennon. Reprezentaţia va avea loc de Valentine's Day - sâmbătă, 14 februarie 2015 - de la ora 18.30, în Sala Mare a Teatrului Național Iași.

09
/02
/15

În ajunul zilei dedicate îndrăgostiţilor, Orchestra Naţională Radio, sub bagheta dirijorului său principal – TIBERIU SOARE – şi cu participarea pianistei KARINA ŞABAC (unul dintre artiştii români cu o frumoasă carieră internaţională), prezintă o seară muzicală a cărei principală temă este... iubirea.

09
/02
/15

După 1989, lumea copiilor, din punctul de vedere al condeiului scriitoricesc, a fost ascunsă după cortina tăcerii şi a indiferenţei. Din fericire, există şi excepţii în peisajul editorial românesc.

08
/02
/15

Luni, 9 februarie, de la ora 20.10, TVR 2 prezintă spectacolul „Nunta” de A. P. Cehov, în regia lui Beatrice (Bleonţ) Rancea, un spectacol din Arhiva de Aur TVR.

08
/02
/15

O maşină Ferrari 250 SWB California, parte a colecţiei Baillon şi care i-a aparţinut pentru scurt timp actorului francez Alain Delon, a fost vândută pentru 14,2 milioane de euro, fiind vedeta unei licitaţii organizate de casa Artcurial în cadrul evenimentului Salon Rétromobile de la Paris.

08
/02
/15

Ovidiu-Iuliu Moldovan, Şerban Ionescu, Victor Rebengiuc. Mari actori ce recomandă filmele din Seria „Duminica filmului românesc”. Puteţi urmări „Dreptate în lanţuri” „Ion: blestemul pământului şi „Tandreţea lăcustelor”, duminică, 8 februarie, la TVR2.

07
/02
/15

Actriţa americană Natalie Portman, care locuieşte de curând la Paris, după căsătoria ei cu coregraful francez Benjamin Millepied, a declarat, într-un interviu acordat publicaţiei Madame Figaro, că este pregătită să joace într-un film turnat în limba lui Molière

07
/02
/15

Lungmetrajul "Aferim", de Radu Jude, care va avea premiera mondială la Festivalul Internaţional de la Berlin, se numără printre cele nouă filme pe care prestigioasa revistă americană IndieWire le recomandă la evenimentul cinematografic din capitala Germaniei.

07
/02
/15

CRONICĂ DE FILM „Whiplash”, scris și regizat de americanul Damien Chazelle, este un film încrâncenat care susține ideea de act artistic ca simplă mecanicitate, folosind ca pretext narativ o relație maladivă între un toboșar de jazz ambițios și un profesor despotic.