Teatru in ghetute – o campanie a Teatrului Ion Creangă
https://www.ziarulmetropolis.ro/teatru-in-ghetute-o-campanie-a-teatrului-ion-creanga/

Anul acesta, cu ocazia sărbătorilor de iarnă, Teatrul Ion Creangă lansează campania „Teatru în ghetuţe” – o invitaţie adresată tuturor copiilor, părinţilor şi bunicilor care vor să se alăture echipei de ucenici şi spiriduşi a Moşului şi să îl ajute pe acesta să împartă cadouri şi bucurii.

Un articol de Petre Ivan|1 decembrie 2014

Teatru in ghetute / Astfel, în perioada 4-6 decembrie a.c., sunteți așteptați pe Esplanada Teatrului Ion Creangă, în Piața Amzei, nr. 13, cu pantofiori, ghetuțe sau cizmulițe care au rămas mici, pentru a le oferi unor copii care au mare nevoie de ele.

Donațiile vor fi strânse pe întreaga durată a campaniei, între orele 10:00 – 20:00, și însemnate pe lista Moșului, pentru a fi dăruite în preajma Crăciunului unor copii și tineri din comunități defavorizate.

Toți spiridușii care vor dărui ghetuțe vor fi răsplătiți pentru ajutorul lor cu o medalie din partea Teatrului Ion Creangă, precum și cu multe cadouri, pregătite cu grijă de Moș Nicolae.

Campania „Teatru în ghetuțe” se desfășoară în perioada 4-6 decembrie, cu sprijinul Egmont România, GM Grup Distribution și Zozole, și marchează începutul unui program special de sărbători la Teatrul Ion Creangă.

Luna decembrie stă, așadar, sub semnul cadourilor și surprizelor, care vor include o nouă producție adresată micuților cu vârsta cuprinsă între 0 și 3 ani, mai multe reprezentații programate în weekend, dar și un eveniment cu totul special – întâlnirea cu un … adevărat personaj de poveste – Moș Crăciun.

Foto: Teatru în ghetuţe – teatrulioncreanga.ro

02
/04
/24

Institutul Cultural Român participă în premieră, prin ICR Bruxelles și Centrul Național al Cărții, cu un stand propriu la „Foire du livre de Bruxelles / Târgul Internațional de Carte de la Bruxelles”, care se va desfășura în perioada 4-7 aprilie 2024, la Centrul de expoziții Tour et Taxis din capitala Belgiei.

02
/04
/24

Mobius & The Institute transformă centrul Bucureștiului într-un hotspot al culturii Hip-hop. Cea mai mare expoziție a artistului Saddo ocupă Piața Amzei.

29
/03
/24

Romanian Design Week, un festival multidisciplinar dedicat industriilor creative ce promovează designul, arhitectura, creativitatea și inovația, lansează în colaborare cu UniCredit Bank un concurs destinat tinerilor ilustratori și designeri grafici din România, cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Scopul competiției este crearea colecției oficiale de obiecte de merchandising pentru festival, având ca temă "Unlock the City".

29
/03
/24

Una din trei femei se confruntă cu pierderea sarcinii de-a lungul vieții. Una din șase femei se confruntă cu infertilitatea. Una din două femei trece prin depresie și/sau anxietate, în urma pierderii unei sarcini, sau în contextul problemelor de infertilitate. În pofida frecvenței lor, aceste experiențe sunt totuși unele dintre cele mai stigmatizante și izolante din societate.

28
/03
/24

O nouă lună într-un șir aparent nesfârșit plasat sub semnul „vremurilor interesante” este o nouă invitație la oglindire prin artă. De la criza de mediu la traume transmise de-a lungul generațiilor, de la apăsarea cu care ne zdrobesc rolurile de gen în societate, la dificultățile în comunicare, spectacolele Vanner Collective vorbesc despre probleme cu care ne confruntăm zi de zi, conștienți sau nu, abordate cu empatie și cu inteligență, cu un amestec dezarmant de onestitate și teatralitate.