TEATRUL DE COMEDIE lansează înscrierile pentru FESTIVALUL COMEDIEI ROMÂNEŞTI – festCO, ediţia a XVII-a, 2020
https://www.ziarulmetropolis.ro/teatrul-de-comedie-lanseaza-inscrierile-pentru-festivalul-comediei-romanesti-festco-editia-a-xvii-a-2020/

Primăria Municipiului Bucureşti organizează prin Teatrul de Comedie, Festivalului Comediei Româneşti, ediţia a XVII-a – festCO 2020.

Un articol de Petre Ivan|10 ianuarie 2020

Din anul 2003, festCO este evenimentul teatral bucureștean care promovează cele mai bune spectacole de comedie românească.

Festivalul are caracter competitiv, juriul acordând premii pentru cel mai bun actor, cea mai bună actriţă, cel mai bun regizor, cel mai bun scenograf și cel mai bun spectacol. Lansăm invitația pentru înscriere teatrelor de stat și independente din țară și așteptăm propuneri de spectacole care au la bază comedii scrise de dramaturgi români cu premiera în intervalul 1 ianuarie – 31 decembrie 2019. Producțiile înscrise vor fi alese de un selecționer unic.

Pentru înscrieri, sunt necesare următoarele informații, care pot fi trimise prin e-mail la adresa [email protected], până duminică, 26 ianuarie 2020:
 titlul spectacolului sau spectacolelor pe care decideţi să le înscrieţi;
 informaţiile de bază despre spectacole: numele autorului, regie, scenografie, distribuție (personaj/actor), data premierei și durata;
 un link cu filmarea spectacolelor propuse (link youtube sau prin transfer);

Festivalul se va desfășura în perioada mai – iunie 2020, urmând a se comunica ulterior intervalul exact.

Festivalul Comediei românești este un eveniment organizat de Primăria Municipiului București, în parteneriat cu Teatrul de Comedie.

02
/02
/24

În perioada 5 – 23 februarie 2024, Elite Art Gallery vă invită la expoziția artistului Leo Dolghier Oleg, „Symbiosis”, curatoriată de istoricul de artă, Felicia Acsinte. În cadrul vernisajului, care va avea loc pe data de 8 februarie, începând cu ora 18:00, expoziția va fi îmbogățită cu un element interactiv și dinamic, prezentat de artistul performer, Alexandru Medinschi, completând astfel călătoria vizuală printr-o experiență captivantă.

02
/02
/24

„Apropo de poveste” este despre poveste, poveștile în care credem cu toții și pe care ne place să le ascultăm. Dar povești reale, din socialul imediat. Proiectul propune un laborator de teatru dedicat tinerilor absolvenți, care combină ateliere pe estetici teatrale neconvenționale (măști, teatru-dans, teatru de animație) cu tematici sociale pentru a produce două producții noi de teatru, inovatoare.

31
/01
/24

RECOMANDĂRI Ziarul Metropolis vă recomandă, în prima lună din an, o întoarcere în fabuloasa lume a cărților. Biblioteci, obsesii, mistere, personaje și o pasiune salvatoare, în 3 cărți despre cărți, care fac deliciul oricărui iubitor de literatură.

31
/01
/24

Povestea din Ivona, Principesa Burgundiei de Witold Gombrowicz, cel mai mare dramaturg polonez, este adusă în contemporaneitate de Andrei și Andreea Grosu, la Teatrul Nottara, într-o montare inedită, tulburătoare, care îi va oferi spectatorului ocazia să se privească într-o oglindă a adevărului frust, neîndulcit. Premiera oficială are loc pe 9 februarie, la Sala „George Constantin”, de la ora 19:30.

31
/01
/24

În februarie, pe HBO Max ai conținut nou de urmărit în fiecare zi a lunii! Cu 29 de titluri noi, este la alegerea ta dacă vrei să urmărești cele mai noi filme, seriale, documentare, animații de pe HBO Max sau, de ce nu, să te pui la curent cu altele dintre sutele de titluri care sunt deja pe platformă.

30
/01
/24

În luna februarie, „Noaptea Albă a Filmului Românesc” este dedicată unui apreciat cineast, reprezentant al Noului Val în cinematografie: Cătălin Mitulescu regizor, scenarist şi producător. TVR Cultural, TVR Internațional și TVR Moldova invită telespectatorii în noaptea de sâmbătă, 3 spre 4 februarie, la un maraton cinematografic alături cele mai reprezentative şi premiate creaţii semnate de Cătălin Mitulescu.

30
/01
/24

Într-un spectacol-colaj mod portret, „Caracatița“, care marchează și prima întâlnire artistică a Catincăi Drăgănescu cu Teatrul Masca, regizoarea stratifică familia disfuncțională contemporană, în care părintele se cunoaște prin „Copilul meu, niciodată!”, iar copilul pare mai degrabă nevoit să se crească singur și, deloc întâmplător, să-și găsească refugiul în abuzul de substanțe.